Stelling van de dag

DeletedUser19123

Guest
Misschien moeten jullie als topstam wat loyaler zijn naar de andere toe?

Welke stam melde zich bij modus om te helpen toen carpe, modus naaide? Fear :)
Over loyaal gesproken naar andere.

Dat ze op het AF praatjes hebben hoort bij propaganda.
Vind je op iedere wereld terug.
 

DeletedUser

Guest
Welke stam melde zich bij modus om te helpen toen carpe, modus naaide? Fear :)
Over loyaal gesproken naar andere.

Dat ze op het AF praatjes hebben hoort bij propaganda.
Vind je op iedere wereld terug.

Wat hebben jullie tot nog toe gedaan om Carpe te pakken dan?
 

DeletedUser58964

Guest
Wat hebben jullie tot nog toe gedaan om Carpe te pakken dan?

Op het moment zijn we half om half bezig in het westen, en we hebben gedeft op ATS na de openbaring van Carpe's visie om pro te spelen.

Fear! heeft meer fronten dan alleen tegen Carpe. Als het lijkt alsof we er niks aan doen, komt dat omdat we die andere fronten ook aandacht moeten geven.

Het komt vanzelf wel, maak je geen zorgen.
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben jullie tot nog toe gedaan om Carpe te pakken dan?

Er zijn al aanvallen geweest op carpe... Alleen was carpe tot nu toe nog geen prioriteit omdat ze toch nooit wat terugdoen wat niet gezegd kon worden van modus :p
 

DeletedUser69459

Guest
Op het moment zijn we half om half bezig in het westen, en we hebben gedeft op ATS na de openbaring van Carpe's visie om pro te spelen.

Fear! heeft meer fronten dan alleen tegen Carpe. Als het lijkt alsof we er niks aan doen, komt dat omdat we die andere fronten ook aandacht moeten geven.

Het komt vanzelf wel, maak je geen zorgen.

Het is logisch dat je veel fronten hebt als je het meeste spelers hebt in een stam :p
 

DeletedUser

Guest
Het is logisch dat je veel fronten hebt als je het meeste spelers hebt in een stam :p

Hoeft niet, we kunnen ook 50 spelers van 26 punten hebben, betekend niet dat we het meeste front hebben dan.

En tot nu toe verdedigen we ons front gewoon goed, dus er is niks mis mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat hebben jullie tot nog toe gedaan om Carpe te pakken dan?

Ik heb meteen de VV van ATS genomen en later heeft D.I.A. het verder afgehandeld. Met de troepen die er waren edels zitten snipen/blocken (alle eenheden zowel off als def waren 300+ uren weggestuurd door Carpe, de rotte appels die weg zijn daar)

Wij hadden er ook vies hard gebruik van kunnen maken door ook ATS aan te gaan vallen en te edelen, maar zo zijn wij niet. Dus ik sluit me idd bij Billekoek? aan, ga ons niets vertellen over loyaliteit, zo'n actie heb ik nog niet eerder op deze wereld gezien dat je je nummer 1 vijand meteen de helpende hand aanbied wanneer er zo een streek wordt uitgehaald!
 

DeletedUser69459

Guest
Hoeft niet, we kunnen ook 50 spelers van 26 punten hebben, betekend niet dat we het meeste front hebben dan.

En tot nu toe verdedigen we ons front gewoon goed, dus er is niks mis mee ;)

Het is gwn een verklaring wrm jullie zoveel front hebben ^^
 

DeletedUser19123

Guest
Ik heb meteen de VV van ATS genomen en later heeft D.I.A. het verder afgehandeld. Met de troepen die er waren edels zitten snipen/blocken (alle eenheden zowel off als def waren 300+ uren weggestuurd door Carpe, de rotte appels die weg zijn daar)

Wij hadden er ook vies hard gebruik van kunnen maken door ook ATS aan te gaan vallen en te edelen, maar zo zijn wij niet. Dus ik sluit me idd bij Billekoek? aan, ga ons niets vertellen over loyaliteit, zo'n actie heb ik nog niet eerder op deze wereld gezien dat je je nummer 1 vijand meteen de helpende hand aanbied wanneer er zo een streek wordt uitgehaald!

Idd:) Ook is er aangeboden os te sturen (iig vanuit billekoek?).
Oorlog voeren is leuk maar moet wel eervol zijn.
 

DeletedUser

Guest
Het is gwn een verklaring wrm jullie zoveel front hebben ^^

We zijn met een klein aantal spelers begonnen en hebben gewoon slimme recruits gedaan. We hebben toen der tijd gefuseerd met 2 stammen... We hadden evengoed gewoon goede BG's kunnen blijven.. Maakt het nu uit of je in 1 stam zit of niet... het is gewoon 31 (fear!/team!) spelers VS 45 spelers (modus/TNW/carpe) dus als je zielig ligt te doen dat wij te veel spelers hebben.. jullie hebben nog steeds meer spelers om in de strijd te gooien ;) En dan hebben we B2B nog niet eens meegerekend die ook aan modus kant staat ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Toch bizar. Wij hebben naar mijn weten geen BG met modus of carpe. en B2B is ook niet een van onze vriendjes ^^
Daarbij wij timen nooit massa's tegelijkertijd omdat we simpelweg geen bg hebben.
 

DeletedUser

Guest
Toch bizar. Wij hebben naar mijn weten geen BG met modus of carpe. en B2B is ook niet een van onze vriendjes ^^
Daarbij wij timen nooit massa's tegelijkertijd omdat we simpelweg geen bg hebben.

Doen wij dit wel met team? dan:confused:
 

DeletedUser69459

Guest
hmmmmm. Missions kreeg massa binnen op 14/7.
Front met Team! kreeg massa binnen op 14/7.

Toeval of gwn een coole datum? ^^

Of is het toch zo gepland? :eek:
 

DeletedUser

Guest
hmmmmm. Missions kreeg massa binnen op 14/7.
Front met Team! kreeg massa binnen op 14/7.

Toeval of gwn een coole datum? ^^

Of is het toch zo gepland? :eek:

das echt gewoon puur toeval xD als the rots hier niet met zijn groot bakkes kwam over het account missions waren er nooit zoveel aanvallen op missions gegaan ^^ dit is nogmaals een bewijs dat wij in fear! gewoon spontaan aanvallen en niet zolang plannen xD
 

DeletedUser69459

Guest
Dat zal wel. Nu verzin je gwn een reden die WEERAL negatief bedoeld is om Tnw door het slijk te halen.
Puur toeval het zal wel. Jullie hebben een Bg en hoogstwaarschijnljik ook een gedeeld forum maar jullie gaan geen details met elkaar uitwisselen? Zou maar zielig zijn :p

En verbaas me maar weer hoe jullie dit gaan weerleggen :)
 

DeletedUser

Guest
Dat zal wel. Nu verzin je gwn een reden die WEERAL negatief bedoeld is om Tnw door het slijk te halen.
Puur toeval het zal wel. Jullie hebben een Bg en hoogstwaarschijnljik ook een gedeeld forum maar jullie gaan geen details met elkaar uitwisselen? Zou maar zielig zijn :p

En verbaas me maar weer hoe jullie dit gaan weerleggen :)

shit zeg... als we de 14de zouden moeten aankomen waarom kom ik dan pas de 18/19/20ste aan??? iedereen stuurt nu gewoon op missions omddat the rots hier met zijn grote bek kwam ;) geloof wat je wilt geloven maar dit is de waarheid.. kan je navragen aan ieder fear! lid ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Zowat elk Fear! lid leest dit forum dus nu zullen ze dat echt wel zeggen :p

En btw, heb ik ooit iets gezegd over jou? Of ben jij Fear! op je eentje?...

En The Rots met zijn grote bek? Hij levert gwn schitterend werk door jullie te irriteren via Missions. :p
Pas maar op als jullie ooit tegen hem zouden grenzen ^^
 

DeletedUser59349

Guest
Ik zie er juist naar uit om aan hem te grenzen Peeta, kan ik hem ipv hier met een bek vol tanden te laten staan ook in-game laten doen :D

Ik geloof daarnaast dat alleen ik en BBB aanvallen op missions gestuurd hebben. Ik had er namelijk gewoon zin in, en omdat er een massa aanstaande was dacht ik dat ik misschien nog wat defence weg zou trekken, niet geschoten is altijd mis. BBB + cruise =< Team! voor de duidelijkheid ;) Ik wist trouwens de aankomstdatum van Fear! niet eens.

Maar waar maak je een probleem over, nogmaals we zijn BG dus het zou raar zijn mochten we niet samenwerken...
 

DeletedUser69459

Guest
Het gaat gwn de manier waarop jullie hier andere willen misleiden. Het kan gwn geen toeval zijn. Jullie willen gwn nog meer pro uitstralen ^^
 

DeletedUser59349

Guest
Het gaat gwn de manier waarop jullie hier andere willen misleiden. Het kan gwn geen toeval zijn. Jullie willen gwn nog meer pro uitstralen ^^

Daar is het AF nou eenmaal voor bedoeld (zie P&P)... Als je dat eens zou snappen ;)
 
Bovenaan