Stelling van de dag

DeletedUser69459

Guest
wauw. Geen reactie op mijn engels? Of kon je er geen vinden omdat het correct was? :p

Wrm zet je latijnse zinnen (verkeerd vertaald dan nog) op het forum? :)

Maar ik dacht dat we niet gingen mierenneuken hier? :)
 

DeletedUser69205

Guest
wauw. Geen reactie op mijn engels? Of kon je er geen vinden omdat het correct was? :p

Wrm zet je latijnse zinnen (verkeerd vertaald dan nog) op het forum? :)

Maar ik dacht dat we niet gingen mierenneuken hier? :)

had je wat engels geplaatst dan?? hmm, zeker gemist, zal wel erg interessant geweest zijn.....
 

DeletedUser69459

Guest
Smoesjes. Nu heb je jezelf weer kunnen redden door kritiek te geven haha :p

Zo'n trucjes werken alleen bij echte stommeriken xD
 

DeletedUser59349

Guest
Djeezus Peeta, als je je eerste discussie wilt gaan winnen moet je het echt anders aanpakken...

The Group zegt toch ook niet dat het fout is dus wat doe je moeilijk? -,-
 

DeletedUser69459

Guest
Is het jullie nog nooit opgemerkt dat jullie wel altijd een opmerking vinden? Nu vond hij er geen en doet hij alsof hij het niet gezien heeft. ^^
 

DeletedUser69205

Guest
Is het jullie nog nooit opgemerkt dat jullie wel altijd een opmerking vinden? Nu vond hij er geen en doet hij alsof hij het niet gezien heeft. ^^

lees mijn reactie nog maar eens na, dan zie je misschien het domme van je opmerking in ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Zeg dan wat ik mis ^^

had je wat engels geplaatst dan?? hmm, zeker gemist, zal wel erg interessant geweest zijn.....

Dit is alweer een spottende reactie op mij omdat je niets anders kon vinden.

En zo red je jezelf omdat dat het enige is wat jullie kunnen ^^

Of Tnw zwartmaken. Toch een beetje zielig...
 

DeletedUser69205

Guest
Zeg dan wat ik mis ^^



Dit is alweer een spottende reactie op mij omdat je niets anders kon vinden.

En zo red je jezelf omdat dat het enige is wat jullie kunnen ^^

nogmaals, redden waarvan/waaruit???
 

DeletedUser69459

Guest
nogmaals, redden waarvan/waaruit???

Vandaag, 15:58
#766
Peeta
Geregistreerd:
29 mei 2013
Berichten:
340
Re: Stelling van de dag
Is het jullie nog nooit opgemerkt dat jullie wel altijd een opmerking vinden? Nu vond hij er geen en doet hij alsof hij het niet gezien heeft. ^^

nog niet duidelijk? :/
 

DeletedUser69205

Guest
Vandaag, 15:58
#766
Peeta
Geregistreerd:
29 mei 2013
Berichten:
340
Re: Stelling van de dag
Is het jullie nog nooit opgemerkt dat jullie wel altijd een opmerking vinden? Nu vond hij er geen en doet hij alsof hij het niet gezien heeft. ^^

nog niet duidelijk? :/

dus omdat ik geen opmerking had over jouw taalgebruik moet ik me ergens uit/van redden??? rare gedachtegang :confused:

is t misschien bij je opgekomen dat k het weinig interessant vond om die engelse kreten van jou te lezen. In het NL schrijf je al zoveel onzin, zal waarschijnlijk in t engels weinig beter zijn. geen zin om moeite in te steken ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Jullie geven altijd commentaar op alles wat ik/The Rots/Black Magic hier posten. En nu geef je ineens geen commentaar. Vond ik toch wel redelijk bizar. Dat schrijf ik hier dan ook en dan heb je toch een reactie kunnen schrijven die neerbuigend doet over ons. :p

Dus daarom heb je jezelf kunnen redden ^^
 

DeletedUser69205

Guest
Jullie geven altijd commentaar op alles wat ik/The Rots/Black Magic hier posten. En nu geef je ineens geen commentaar. Vond ik toch wel redelijk bizar. Dat schrijf ik hier dan ook en dan heb je toch een reactie kunnen schrijven die neerbuigend doet over ons. :p

Dus daarom heb je jezelf kunnen redden ^^

dit is hetzelfde als tegen n muur praten volgens mij.
snap je eigenlijk wel de betekenis van het woord "redden"??

btw. k mag jou wel, daarom probeer ik je ff te helpen met deze cursus begrijpend lezen. maja, k hoop dat je het nu (eindelijk) snapt want de les is afgelopen en heb weinig zin om hier nog verder tijd in te steken ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie geven altijd commentaar op alles wat ik/The Rots/Black Magic hier posten. En nu geef je ineens geen commentaar. Vond ik toch wel redelijk bizar. Dat schrijf ik hier dan ook en dan heb je toch een reactie kunnen schrijven die neerbuigend doet over ons. :p

Dus daarom heb je jezelf kunnen redden ^^

Ooit gedacht dat het aan jezelf kan liggen?
 
Bovenaan