- Reactiescore
- 1.383
Stel nu: je hanteert jouw regel --> CF mij is kata's terug
Doe je dit op een noobje die random bb dorp in je cluster heeft die dat gebruikt als rim dorp en je gaat die kata'en? (in mijn ogen al compleet overbodig maar bon) --> niemand die er iets van weet of die het ook nog maar een beetje belangrijk vindt.
Dit ben ik inderdaad met je eens, zo zou het ook moeten
Vijand breekt een CF-regel die discutabel is (of niet, maakt niet echt uit), dan ga je die ook de tering in kata'en. --> heel veel controverse, want de speler die je bekogelt is een lid van de vijand waarmee je de eindoorlog mee voert, zal opvallen en iedereen zal flippen.
De reden hiervoor is dat de verhouding CF <-> kapot kata'en is gewoon te groot in het nadeel van de ClusterFucker is.
Ik zie dat als een soort zoeken naar een reden om iemand kapot te kata'en en heel hun spel te verneuken.
Tot slot word je zelf toch ook niet graag terug tot 26 puntjes kapot gesmeten? Heb je letterlijk 0 plezier aan!
Waarom zou je geen consequenties mogen hangen aan CF's plaatsen (dan bedoel ik duidelijke CF's en niet discutabel)?
Voor mij verzieken CF's het hele spel dan ben ik zeker voor om dat met gelijke munt terug te betalen.
Als je het zeker wilt weten dat er geen "laffe" dingen worden gedaan bij de eindstrijd regel je afspraken met de vijand dan verwerk je consequenties erin (kata's mogen op deze spelen en enkel op deze speler oid) of die speler word gekicked.