- Reactiescore
- 1.384
niets te zien 
Laatst bewerkt:
Ben zelf meer van Kata's gewoon op de muur. Maar met zo'n uitkijkwereld wil ik ook wel eens die een paar steentjes verlagen
Stabben en Clusterfucken is sowieso niet echt hoe het moet. Maar een gestackt front laten liggen en de dorpen erachter pakken kan ik wel waarderen![]()
Ik zal een stelling droppen die de moeite waard is:
Deze wereld zou beter af zijn met stammen van max. 8 leden. (eindoverwinning is dan groso modo 2 accounts per continent)
Nah, ik denk van niet.Zeker, alleen krijg je dan wellicht meer dgmw 3n dgmo situaties om dat te omzeilen wss
Ik zal een stelling droppen die de moeite waard is:
Deze wereld zou beter af zijn met stammen van max. 8 leden. (eindoverwinning is dan groso modo 2 accounts per continent)
Tenzij je een continent hebt met ITSW18, QQEEZZ en Johnny....Zou zeker leuk zijn, kun je met premade van 8 (2 accs per continent) gewoon groeien, stammen joinen etc en uiteindelijk fusie doen als je allemaal continent each hebt![]()
Tenzij je een continent hebt met ITSW18, QQEEZZ en Johnny....
Eens vragen aan Poo. of ze de regels niet kunnen veranderen. Even de wereld hier leuk maken![]()
Eindoverwinning heb je all continenten nodig noobjeDan mogen jullie 3 je eigen continent hebben, zolang ik de andere 3 heb![]()
Eindoverwinning heb je all continenten nodig noobje![]()
Is goedMaar dan recruit ik jullie gewoon, gezellig toch?![]()
Is goed
Intern NO maar verder dan ^^. Ons duivels plan he, je leaved NO en wij Beats. Lekker gezellig wereldje mindfucken.
stiekem weet iedereen ervan in beats en NO. en plannen ze al massa op ons 4 :#Nee joh, de schoonheid is dat iedereen het mag weten toch![]()
stiekem weet iedereen ervan in beats en NO. en plannen ze al massa op ons 4 :#
Dju.. kunnen we evengoed meteen dat stammetje vormen toch![]()
Ik zet kata's standaard op VZ enkel als er kata's tegen mij worden gebruikt of er worden barbaren geedeld in mijn cluster dan gebruik ik ze pas.
Dorpen er achter pakken van andere spelers vind ik ook prima