Stelling topic!

Reactiescore
1.367
niets te zien ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77389

Guest
Ben zelf meer van Kata's gewoon op de muur. Maar met zo'n uitkijkwereld wil ik ook wel eens die een paar steentjes verlagen :D

Stabben en Clusterfucken is sowieso niet echt hoe het moet. Maar een gestackt front laten liggen en de dorpen erachter pakken kan ik wel waarderen :D
 
Reactiescore
1.367
Ben zelf meer van Kata's gewoon op de muur. Maar met zo'n uitkijkwereld wil ik ook wel eens die een paar steentjes verlagen :D

Stabben en Clusterfucken is sowieso niet echt hoe het moet. Maar een gestackt front laten liggen en de dorpen erachter pakken kan ik wel waarderen :D

Ik zet kata's standaard op VZ enkel als er kata's tegen mij worden gebruikt of er worden barbaren geedeld in mijn cluster dan gebruik ik ze pas.
Dorpen er achter pakken van andere spelers vind ik ook prima
 

DeletedUser78672

Guest
Gooi ze liever op de boerderij maar dan krijg je tegenwoordig zoveel gezeik om je oren.
Dus recruteer niet eens katas meer.
 
Reactiescore
1.075
Katas is gewoon voor noobs.
 
Reactiescore
533
Ik zal een stelling droppen die de moeite waard is:

Deze wereld zou beter af zijn met stammen van max. 8 leden. (eindoverwinning is dan groso modo 2 accounts per continent)
 
Reactiescore
1.075
Ik zal een stelling droppen die de moeite waard is:

Deze wereld zou beter af zijn met stammen van max. 8 leden. (eindoverwinning is dan groso modo 2 accounts per continent)

Zeker, alleen krijg je dan wellicht meer dgmw 3n dgmo situaties om dat te omzeilen wss
 
Reactiescore
533
Zeker, alleen krijg je dan wellicht meer dgmw 3n dgmo situaties om dat te omzeilen wss
Nah, ik denk van niet.

En zelfs dan nog gaan deze tegen elkaar moeten knallen.
 
Reactiescore
1.367
Ik zal een stelling droppen die de moeite waard is:

Deze wereld zou beter af zijn met stammen van max. 8 leden. (eindoverwinning is dan groso modo 2 accounts per continent)

Zou zeker leuk zijn, kun je met premade van 8 (2 accs per continent) gewoon groeien, stammen joinen etc en uiteindelijk fusie doen als je allemaal continent each hebt :p
 
Reactiescore
533
Zou zeker leuk zijn, kun je met premade van 8 (2 accs per continent) gewoon groeien, stammen joinen etc en uiteindelijk fusie doen als je allemaal continent each hebt :p
Tenzij je een continent hebt met ITSW18, QQEEZZ en Johnny....

Eens vragen aan Poo. of ze de regels niet kunnen veranderen. Even de wereld hier leuk maken :eek:
 
Reactiescore
1.367
Tenzij je een continent hebt met ITSW18, QQEEZZ en Johnny....

Eens vragen aan Poo. of ze de regels niet kunnen veranderen. Even de wereld hier leuk maken :eek:

Dan mogen jullie 3 je eigen continent hebben, zolang ik de andere 3 heb :D
 
Reactiescore
533
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Maar dan recruit ik jullie gewoon, gezellig toch? :)
Is goed :)
Intern NO maar verder dan ^^. Ons duivels plan he, je leaved NO en wij Beats. Lekker gezellig wereldje mindfucken.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Nee joh, de schoonheid is dat iedereen het mag weten toch :eek:
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367

DeletedUser71526

Guest
Ik zet kata's standaard op VZ enkel als er kata's tegen mij worden gebruikt of er worden barbaren geedeld in mijn cluster dan gebruik ik ze pas.
Dorpen er achter pakken van andere spelers vind ik ook prima

Stel nu: je hanteert jouw regel --> CF mij is kata's terug
Doe je dit op een noobje die random bb dorp in je cluster heeft die dat gebruikt als rim dorp en je gaat die kata'en? (in mijn ogen al compleet overbodig maar bon) --> niemand die er iets van weet of die het ook nog maar een beetje belangrijk vindt.

Vijand breekt een CF-regel die discutabel is (of niet, maakt niet echt uit), dan ga je die ook de tering in kata'en. --> heel veel controverse, want de speler die je bekogelt is een lid van de vijand waarmee je de eindoorlog mee voert, zal opvallen en iedereen zal flippen.
De reden hiervoor is dat de verhouding CF <-> kapot kata'en is gewoon te groot in het nadeel van de ClusterFucker is.
Ik zie dat als een soort zoeken naar een reden om iemand kapot te kata'en en heel hun spel te verneuken.
Tot slot word je zelf toch ook niet graag terug tot 26 puntjes kapot gesmeten? Heb je letterlijk 0 plezier aan!
 
Bovenaan