Stel je eigen top 20 samen!

DeletedUser62448

Guest
Wat me op valt is dat iedereen ons een paar maandjes geleden onderin de top 20 plaatst:)
 
Reactiescore
1.037
1. Space bison Komt wat mij betreft op 1 staan, ik heb de groeiranglijst met ingame (vv, bereidheid clears en def te sturen) en skypepraatjes vergeleken en kwam tot de conclusie dan dat dit een waardige nummer 1 zal zijn. Ondanks dat ze geen groot frontaccount hebben hebben ze toch wel een stempel op W29 gedrukt.

2. C-W-B
Ondanks dat we ingame vijanden zijn kan ik niet anders dan ze als sterke spelers bestempelen. Misschien zijn er wat meningsverschillen qua pp-gebruik en dergelijke, maar dit stimuleert toch ons toch ook wel om andere manieren van aanvallen te zoeken. Tot nog toe goed gedefd, geen idee met hoeveel stamdef maar ze staan nog behoorlijk overeind

3. Apuz Goede speler. Is tactisch heel sterk en groeit gewoon lekker door. Heeft (imo) al veel laten zien op andere werelden dan deze. Nu weet ik dat niet iedereen het met me eens is dat prestaties uit het verleden alles laten zien. Ik vind echter dat je wel degelijk kan zien of het een goede speler is of niet als de speler ook daadwerkelijk (solo) het account heeft laten draaien.

4. MrSjeeiks
Denk dat iedereen hem wel snapt maar om toch nog even kort uit te leggen. Zowel tactisch als defensief uitblinkers gebleken. Ook aanvallend kunnen ze er wat van. Goed gehandeld met de massa afgelopen weken. Ook erg vriendelijk natuurlijk

5. Drasp Overwacht zeker? Enorm snel lerende speler die denk ik degene is die op het moment de meeste vv's draait, groeit zeker weten nog uit tot een grote kracht binnen Para ! gaat nog een bepalende rol spelen, mark my words
Vanaf hier zitten er vrij veel op een gelijke hoogte maar ik zal verder gaan met nummeren

6. Reckless ruler Van wat ik gezien heb, timing gewoonweg geniaal. groeit lekker door (met een leuk frontje)

7. Ibra Gonzaa Goede speler, we kennen hem allemaal wel;)

8. Young rozay Sociale goede spelers en niet te beroerd om te helpen

9. Ultimate Question Sociale speler, heeft ook al een hoop bewezen (W3, referentie naar verleden ja;))

10. .CuppyCake Kan natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje, aardige goede spelers en leiden Ctrl. goed

11. Mea Vota <3:) verder het normale natuurlijk;)

12. Barmhartige Samaritaan Misschien niet via zijn eigen account, maar hij draait ook veel vv voor frontaccounts

13. Angeleyes77 Tot nog toe alles goed doorstaan, way to go guys

Vanaf hier word het zo ongeveer degenen die volgens mij nog wel belangrijk gaan worden.

14. Kragtwijk Ondanks dat we niet heel veel van hem horen is het volgens mij wel een goede spelers, de toekomst zal uitwijzen of ik hiermee goed zit

15. Simon says Een onopvallende speler, misschien iets te onopvallend. Als het nodig is blijkt echter altijd altijd dat hij alles weet en heel goed op de hoogte is

16. Visser1967 Hoor niks dan positiefs over hem/hun/haar, ken ze verder niet though

17. Brantacus Zitten goede spelers op.

18. WallE2004 Van het verleden, ik weet het. Toch vond ik hem zeker waardig genoeg voor de top 20

19. Thalanthalas Was ze eigenlijk even vergeten, vandaar dat ze zo laag staan. Zitten goede sociale spelers op

20. Nivelle Zonder op zijn minst een beetje zelfvertrouwen kom je nergens hè, ik geloof zelfs dat ik hoger dan 20 ga staan:)
 

DeletedUser29646

Guest
Dit zijn leuke lijstje om te volgen,daar is wat tijd ingestoken.
Complimenten hiervoor,zie ze te weinig :)
 

DeletedUser62448

Guest
Bedankt, voor het oordeel.;)

Space bizon lijkt mij een van de meest stabiele spelers.
Mischien een klein front, maar in de vorm van een stormram.
kan mij er wel in vinden, om hen als nummer 1 te markeren.;)
 

DeletedUser67973

Guest
Een hele eer om er te staan maar ik denk nog niet dat ik top 20 waardig ben:)
 

DeletedUser29646

Guest
Dat moet je niet zeggen,altijd jezelf de hemel in prijzen hoor whoaaah :p
 

DeletedUser67973

Guest
In dat geval moet je toch maar eens nivelle gaan lastig vallen waarom jij er niet instaat!

en over mezelf nah ben liever een realist dan een optimist;)
 

DeletedUser29646

Guest
In het real realist:p
In het spel moet je een optimist blijven^^

Ja vind niet lief van hem,dat ie mij er niet in heeft gezet :rolleyes:
 

DeletedUser67973

Guest
Volgens mij zijn we al buren:), hou je al een tijdje in de gaten. Was je ook nog van plan snel op visitie te komen of niet:)
 

DeletedUser29646

Guest
Bijna buur,of ik moet ff weer kijken op de kaart:p
Hahahah ik heb je de hele week al in mijn vizierglaasjes;)
Je ging mij ff te snel,maar heb mjin deel binnen gehaald gelukkig:p

Kom je dan ook bij mij visite doen:eek:
 

DeletedUser67973

Guest
Dat ligt compleet aan je definitie van buur:), in de mijne zijn we al buren hoor. En ik zou geen goede buur zijn als ik nooit op visitie zou komen:D
 

DeletedUser29646

Guest
Dan buur,verheug me erop dan,en zal je troepies van harte ontvangen,denk ook wel dat ze graag willen blijven hangen in mijn knusse dorpies hahahaha:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Space bison Komt wat mij betreft op 1 staan, ik heb de groeiranglijst met ingame (vv, bereidheid clears en def te sturen) en skypepraatjes vergeleken en kwam tot de conclusie dan dat dit een waardige nummer 1 zal zijn. Ondanks dat ze geen groot frontaccount hebben hebben ze toch wel een stempel op W29 gedrukt.

2. C-W-B
Ondanks dat we ingame vijanden zijn kan ik niet anders dan ze als sterke spelers bestempelen. Misschien zijn er wat meningsverschillen qua pp-gebruik en dergelijke, maar dit stimuleert toch ons toch ook wel om andere manieren van aanvallen te zoeken. Tot nog toe goed gedefd, geen idee met hoeveel stamdef maar ze staan nog behoorlijk overeind

3. Apuz Goede speler. Is tactisch heel sterk en groeit gewoon lekker door. Heeft (imo) al veel laten zien op andere werelden dan deze. Nu weet ik dat niet iedereen het met me eens is dat prestaties uit het verleden alles laten zien. Ik vind echter dat je wel degelijk kan zien of het een goede speler is of niet als de speler ook daadwerkelijk (solo) het account heeft laten draaien.

4. MrSjeeiks
Denk dat iedereen hem wel snapt maar om toch nog even kort uit te leggen. Zowel tactisch als defensief uitblinkers gebleken. Ook aanvallend kunnen ze er wat van. Goed gehandeld met de massa afgelopen weken. Ook erg vriendelijk natuurlijk

5. Drasp Overwacht zeker? Enorm snel lerende speler die denk ik degene is die op het moment de meeste vv's draait, groeit zeker weten nog uit tot een grote kracht binnen Para ! gaat nog een bepalende rol spelen, mark my words
Vanaf hier zitten er vrij veel op een gelijke hoogte maar ik zal verder gaan met nummeren

6. Reckless ruler Van wat ik gezien heb, timing gewoonweg geniaal. groeit lekker door (met een leuk frontje)

7. Ibra Gonzaa Goede speler, we kennen hem allemaal wel;)

8. Young rozay Sociale goede spelers en niet te beroerd om te helpen

9. Ultimate Question Sociale speler, heeft ook al een hoop bewezen (W3, referentie naar verleden ja;))

10. .CuppyCake Kan natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje, aardige goede spelers en leiden Ctrl. goed

11. Mea Vota <3:) verder het normale natuurlijk;)

12. Barmhartige Samaritaan Misschien niet via zijn eigen account, maar hij draait ook veel vv voor frontaccounts

13. Angeleyes77 Tot nog toe alles goed doorstaan, way to go guys

Vanaf hier word het zo ongeveer degenen die volgens mij nog wel belangrijk gaan worden.

14. Kragtwijk Ondanks dat we niet heel veel van hem horen is het volgens mij wel een goede spelers, de toekomst zal uitwijzen of ik hiermee goed zit

15. Simon says Een onopvallende speler, misschien iets te onopvallend. Als het nodig is blijkt echter altijd altijd dat hij alles weet en heel goed op de hoogte is

16. Visser1967 Hoor niks dan positiefs over hem/hun/haar, ken ze verder niet though

17. Brantacus Zitten goede spelers op.

18. WallE2004 Van het verleden, ik weet het. Toch vond ik hem zeker waardig genoeg voor de top 20

19. Thalanthalas Was ze eigenlijk even vergeten, vandaar dat ze zo laag staan. Zitten goede sociale spelers op

20. Nivelle Zonder op zijn minst een beetje zelfvertrouwen kom je nergens hè, ik geloof zelfs dat ik hoger dan 20 ga staan:)

Kenner :cool:
 
Reactiescore
2.507
14. Kragtwijk Ondanks dat we niet heel veel van hem horen is het volgens mij wel een goede spelers, de toekomst zal uitwijzen of ik hiermee goed zit

Top 14:D Ben niet zo'n AF mens veel te veel lezen dat is niet mijn sterkste kant. :$
 

DeletedUser68367

Guest
7. Ibra Gonzaa Goede speler, we kennen hem allemaal wel


Volgens mij heb je de 1 verkeerd geschreven :D?

En ben ik echt zo bekend joh :p
 
Bovenaan