DeletedUser62448
Guest
Wat me op valt is dat iedereen ons een paar maandjes geleden onderin de top 20 plaatst
Wat me op valt is dat iedereen ons een paar maandjes geleden onderin de top 20 plaatst
1. Space bison Komt wat mij betreft op 1 staan, ik heb de groeiranglijst met ingame (vv, bereidheid clears en def te sturen) en skypepraatjes vergeleken en kwam tot de conclusie dan dat dit een waardige nummer 1 zal zijn. Ondanks dat ze geen groot frontaccount hebben hebben ze toch wel een stempel op W29 gedrukt.
2. C-W-B Ondanks dat we ingame vijanden zijn kan ik niet anders dan ze als sterke spelers bestempelen. Misschien zijn er wat meningsverschillen qua pp-gebruik en dergelijke, maar dit stimuleert toch ons toch ook wel om andere manieren van aanvallen te zoeken. Tot nog toe goed gedefd, geen idee met hoeveel stamdef maar ze staan nog behoorlijk overeind
3. Apuz Goede speler. Is tactisch heel sterk en groeit gewoon lekker door. Heeft (imo) al veel laten zien op andere werelden dan deze. Nu weet ik dat niet iedereen het met me eens is dat prestaties uit het verleden alles laten zien. Ik vind echter dat je wel degelijk kan zien of het een goede speler is of niet als de speler ook daadwerkelijk (solo) het account heeft laten draaien.
4. MrSjeeiks Denk dat iedereen hem wel snapt maar om toch nog even kort uit te leggen. Zowel tactisch als defensief uitblinkers gebleken. Ook aanvallend kunnen ze er wat van. Goed gehandeld met de massa afgelopen weken. Ook erg vriendelijk natuurlijk
5. Drasp Overwacht zeker? Enorm snel lerende speler die denk ik degene is die op het moment de meeste vv's draait, groeit zeker weten nog uit tot een grote kracht binnen Para ! gaat nog een bepalende rol spelen, mark my words
Vanaf hier zitten er vrij veel op een gelijke hoogte maar ik zal verder gaan met nummeren
6. Reckless ruler Van wat ik gezien heb, timing gewoonweg geniaal. groeit lekker door (met een leuk frontje)
7. Ibra Gonzaa Goede speler, we kennen hem allemaal wel
8. Young rozay Sociale goede spelers en niet te beroerd om te helpen
9. Ultimate Question Sociale speler, heeft ook al een hoop bewezen (W3, referentie naar verleden ja)
10. .CuppyCake Kan natuurlijk niet ontbreken in mijn lijstje, aardige goede spelers en leiden Ctrl. goed
11. Mea Vota verder het normale natuurlijk
12. Barmhartige Samaritaan Misschien niet via zijn eigen account, maar hij draait ook veel vv voor frontaccounts
13. Angeleyes77 Tot nog toe alles goed doorstaan, way to go guys
Vanaf hier word het zo ongeveer degenen die volgens mij nog wel belangrijk gaan worden.
14. Kragtwijk Ondanks dat we niet heel veel van hem horen is het volgens mij wel een goede spelers, de toekomst zal uitwijzen of ik hiermee goed zit
15. Simon says Een onopvallende speler, misschien iets te onopvallend. Als het nodig is blijkt echter altijd altijd dat hij alles weet en heel goed op de hoogte is
16. Visser1967 Hoor niks dan positiefs over hem/hun/haar, ken ze verder niet though
17. Brantacus Zitten goede spelers op.
18. WallE2004 Van het verleden, ik weet het. Toch vond ik hem zeker waardig genoeg voor de top 20
19. Thalanthalas Was ze eigenlijk even vergeten, vandaar dat ze zo laag staan. Zitten goede sociale spelers op
20. Nivelle Zonder op zijn minst een beetje zelfvertrouwen kom je nergens hè, ik geloof zelfs dat ik hoger dan 20 ga staan
14. Kragtwijk Ondanks dat we niet heel veel van hem horen is het volgens mij wel een goede spelers, de toekomst zal uitwijzen of ik hiermee goed zit
17. Earth Terra Zitten goede spelers op.