Stel je eigen top 20 samen!

DeletedUser65894

Guest
Omdat het Top 20 waardig minder leuk is :').
Maak je eigen top 20, dwz. de 20 beste spelers van de wereld op een rijtje. Op volgorde het liefst. Daarmee bedoel ik niet alleen goede spelers maar ook de daarbij behorende accounts die goed moeten lopen en waarschijnlijk over een tijdje een stabiele plek in de top 20 kunnen behalen.
Ik zal beginnen met mijn eigen poging.

1: Ibra Gonzaa
2: Sebastian Valmont
3: .Acinonyx Jubatus.
4: .Basta
5: Apuz
6: Ventresco
7: Mysterious Elements
8: Saccharomyces Cerevisiae
9: Nivelle
10: wehavefun
11: Tazer.
12: kurwas
13: C-W-B
14: Thalanthalas
15: JSSG
16: TheBarbarian
17: MrSjeeiks
18: Richward
19: Yohan -The Beast- Blake
20: Amalthea.

Wat discussiestof :3.
 

DeletedUser

Guest
Omdat het Top 20 waardig minder leuk is :').
Maak je eigen top 20, dwz. de 20 beste spelers van de wereld op een rijtje. Op volgorde het liefst. Daarmee bedoel ik niet alleen goede spelers maar ook de daarbij behorende accounts die goed moeten lopen en waarschijnlijk over een tijdje een stabiele plek in de top 20 kunnen behalen.
Ik zal beginnen met mijn eigen poging.

1: Ibra Gonzaa
2: Sebastian Valmont
3: .Acinonyx Jubatus.
4: .Basta
5: Apuz
6: Ventresco
7: Mysterious Elements
8: Saccharomyces Cerevisiae
9: Nivelle
10: wehavefun
11: Tazer.
12: kurwas
13: C-W-B
14: Thalanthalas
15: JSSG
16: TheBarbarian
17: MrSjeeiks
18: Richward
19: Yohan -The Beast- Blake
20: Amalthea.

Wat discussiestof :3.

Wij geen top 5 ? :mad:
 

DeletedUser

Guest
Is persoonlijke mening van iedereen hè, en meeste mensen zijn slecht in objectief kijken :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja precies maar als je hier speelt kun je ook moeilijk objectief blijven
 

DeletedUser

Guest
Ja precies maar als je hier speelt kun je ook moeilijk objectief blijven

Enigszins waarheid ja. Maar bij mij is dat vooral omdat ik van sommige accounts niet weet wie erop spelen. Ik heb bijv. geen flauw benul wie er op Ibra Gonza spelen. Is mij echt een raadsel.

Verder vind ik het leuk mijzelf terug te zien in zo'n lijstje, want heb het idee dat de meesten mij hier ook niet kennen :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Enigszins waarheid ja. Maar bij mij is dat vooral omdat ik van sommige accounts niet weet wie erop spelen. Ik heb bijv. geen flauw benul wie er op Ibra Gonza spelen. Is mij echt een raadsel.

Verder vind ik het leuk mijzelf terug te zien in zo'n lijstje, want heb het idee dat de meesten mij hier ook niet kennen :p

Klopt zeker sommige ken je wel maar bij sommige denk je hmmmm

Maar ik ken jou ook niet maar zie wel dat je potentie hebt voor top 20
 

DeletedUser64863

Guest
Bedankt:(

Maar toch hier mijn top 20:
1. Sebastian Valmont
2. wehavefun
3. JSSG
4. Ibra Gonzaa
5. MrSjeeiks
6. Kurwas
7. Fyuruys
8. Tazer.
9. Thalanthalas
10. Flufie501
11. .Basta
12. Space Bison
13. Yohan -The Beast- Blake
14. Evil Twin5
15. Het Kleine Draakje
16. C-W-B
17. .Acinonyx Jubatus.
18. Saccharomyces Cerevisiae
19. aadacid
20. Chasin.
 

DeletedUser

Guest
1 Saccharomyces Cerevisiae
2 Ibra Gonzaa
3 .Acinonyx Jubatus.
4 Het Kleine Draakje
5 Sebastian Valmont
6 kurwas
7 Evil Twin5
8 Apuz
9 Tazer.
10 JSSG
11 Papzakk?
12 Amalthea.
13Space Bison
14 Ventresco
15 .Home Alone
16 Mysterious Elements
17 Yohan -The Beast- Blake
18 The Barbarian
19 Flufie501
20 C-W-B
 

DeletedUser63840

Guest
Toch ben ik ervan overtuigd dat jullie niet in de top 15 blijven:rolleyes: Er zitten betere spelers op deze wereld

Lol, denk dat ze toch wel top 5 zullen blijven. Volgens mij ken je de spelers dan niet goed genoeg..
 

DeletedUser

Guest
raar dat er veel mensen boven ons staan die nog niet veel hebben laten zien :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Toch ben ik ervan overtuigd dat jullie niet in de top 15 blijven:rolleyes: Er zitten betere spelers op deze wereld



Slijmbal:p

Echt te triest ben jij
 

DeletedUser

Guest
Toch ben ik ervan overtuigd dat jullie niet in de top 15 blijven:rolleyes: Er zitten betere spelers op deze wereld



Slijmbal:p

haha nouja als je heel ons team optelt dan weet je dat we allemaal te samen al meerdere malen in top5 hebben gespeelt op verschillende accounts dus wat dat betreft klopt je bewering niet en echter lopen we nu zwaar los van sommige spelers ...
 

DeletedUser

Guest
Toch ben ik ervan overtuigd dat jullie niet in de top 15 blijven:rolleyes: Er zitten betere spelers op deze wereld



Slijmbal:p


Tjah je mag mij slijmbal noemen,
Het account heeft in het begin wat tegenslag gehad door half gecleared te zijn geweest en ook co's die daardoor stopte, heel wat commentaar gehad op AF en dan uiteindelijk toch de nummer 1 waarmaken op deze wereld zowel op algemene ranglijst als op groeiranglijst(twstats), Netjes vind ik dus zeker potentie om de nummer 1 te blijven.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet zo in wat ze meer of minder hebben laten zien dan jouw account.

nuaja we hebben 3x zoveel gefarmt als de meeste mensen die in deze lijstjes staan dus wat dat betreft + we internen ook niet zoals sommige hier echt zwaar zijn aant internen ( no offence ) want iedereen zou het doen als ze de kans krijgen .
+ de meeste mensen hebben ook niet de pech gehad dat wij hebben dus wat dat betreft
 

DeletedUser64863

Guest
haha nouja als je heel ons team optelt dan weet je dat we allemaal te samen al meerdere malen in top5 hebben gespeelt op verschillende accounts dus wat dat betreft klopt je bewering niet en echter lopen we nu zwaar los van sommige spelers ...
De tijd zal het leren:)

Tjah je mag mij slijmbal noemen,
Het account heeft in het begin wat tegenslag gehad door half gecleared te zijn geweest en ook co's die daardoor stopte, heel wat commentaar gehad op AF en dan uiteindelijk toch de nummer 1 waarmaken op deze wereld zowel op algemene ranglijst als op groeiranglijst(twstats), Netjes vind ik dus zeker potentie om de nummer 1 te blijven.

by the way: slijmbal was een grapje vandaar de smiley erachter:rolleyes:
 
Bovenaan