Start W6

DeletedUser8526

Guest
beter dan 100 dorpen, want dan ben je uren bezig met "ff een paar gebouwtjes bestellen en n paar farms langs gaan"
 

DeletedUser8526

Guest
twas ook maar een idee:p maar zeg nou zelf vind jij het leuk om te spelen met 100 dorpen? denk ff na man... het zou dan op zn minst leuker zijn als je MEER goudmunten nodig hebt als je een groter aantal dorpen hebt, zodat het 1 voor de kleinere spelers makkelijker is om bij de top in de buurt te komen en 2 langer duurt voordat spelers onmetelijk groot zijn
 

DeletedUser8272

Guest
verkeerde topic? zet dit bij ideeën als je ervan overtuigd bent dat het zoon slim idee is:mad:
 

DeletedUser4990

Guest
Ik vind w6 heel geslaagd.Ik ben nu ranked 2, ookal weet ik dat dat nog niets uitmaakt ik ben er redelijk trots op:p
 
Reactiescore
1.733
dat doe je goed ik ben al trots met ranking 39 ik hoop dat ik ergens in de top100 blijf hangen en mischien kom ik ooit wel op de 1ste plek .
 

DeletedUser8285

Guest
ik was gister bij een vriend, w8en we tot de server komt, snel wat aanklikken, buiten hockeyen. toen we weer terug kwamen stond zijn broertje eerste! hij kreeg om de minuut een mailtje of hij onze stam mocht echt grappig xD
 
Bovenaan