Start W6

DeletedUser

Guest
Zo en toen was W6 begonnen. NOT! Server downtime, ook erg handig;) Lekker lang hierop zitten wachten, ik ben wel benieuwd of ik naast een bonusdorp terecht kom, wie niet?
 

DeletedUser

Guest
maakt niet veel uit of je naast een bonusdorp komt, iedereen gaat op zo'n bonusdorp geilen en dan verspil je troepen erop
 

DeletedUser

Guest
Ja daar denk ik dat je wel gelijk in hebt builder, veel mensen zullen hun aandacht zoveel richten op een bonusdorp, dat het hart van het spel verloren zal gaan hieraan. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat W6 niet de pro-wereld zal worden, zoals hij bedoeld is om te zijn. Maar dat is maar mijn mening;) Ik denk wel dat het leuk word om het te proberen, maar terug naar het begin van Tribal Wars lijkt me beter, die nieuwe aanpassingen zullen het niet helemaal ten goede doen, denk ik.
 

DeletedUser

Guest
word ik wel denk ik

maar mods, kun je niet gewoon die mededeling in het rood veranderen naar een specifiek tijdstip? zou wel handig zijn om te weten
 
Reactiescore
2.490
wij weten zelf geen tijdstip ;)
Aangezien dat 'any minute now' kan zijn zou het dom zijn een tijdstip te geven.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Ja daar denk ik dat je wel gelijk in hebt builder, veel mensen zullen hun aandacht zoveel richten op een bonusdorp, dat het hart van het spel verloren zal gaan hieraan. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat W6 niet de pro-wereld zal worden, zoals hij bedoeld is om te zijn. Maar dat is maar mijn mening;) Ik denk wel dat het leuk word om het te proberen, maar terug naar het begin van Tribal Wars lijkt me beter, die nieuwe aanpassingen zullen het niet helemaal ten goede doen, denk ik.

ik denk juist dat hier de echte pro's juist goed mee om moeten kunnen gaan, aangezien ze goed in moeten spelen op ht overnemen of niet van een bonusdorp
 

DeletedUser

Guest
zij er al gestart op w6?

want ik wil ook geen halfuur achterstand hé :p
niet dat het zooveel uitmaakt ma kom :p
 

DeletedUser4265

Guest
Zo speciaal zijn bonusdorpen ook weer niet vind ik.
Het enige handige is dat alle verlaten dorpen meegroeien, op de .net hadden
ze mij inghaald :p Daar was ik ook niet actief bezig :)
Maar hier wil ik zien hoe ver ik geraak zonder PA.
Dus gewoon afwachten.

Kijk hier eens ;)

http://nl6.tribalwars.nl/guest.php?screen=map
 

DeletedUser

Guest
Ja daar denk ik dat je wel gelijk in hebt builder, veel mensen zullen hun aandacht zoveel richten op een bonusdorp, dat het hart van het spel verloren zal gaan hieraan. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat W6 niet de pro-wereld zal worden, zoals hij bedoeld is om te zijn. Maar dat is maar mijn mening;) Ik denk wel dat het leuk word om het te proberen, maar terug naar het begin van Tribal Wars lijkt me beter, die nieuwe aanpassingen zullen het niet helemaal ten goede doen, denk ik.

en dan als de de bonusdorpjes op zijn, dan kan de grote slachting van de noobjes beginnen, w6 is in het begin alleen anders, waardoor de noobjes dus langer blijven leven ;)
 
Bovenaan