Start W6

DeletedUser7473

Guest
hij loopt bij soms als een tierelier, maar soms duurt het minuten voordat ik in wereld 6 ben ingelogd. De andere werelden waarop ik speel, lopen wel allemaal snel. Het komt waarschijnlijk omdat een kleine 25 duizend man tegelijk op w6 wilden spelen en allemaal als een gek op F5 zater te drukken.:D
 
Reactiescore
1.728
waarom is standbeeld bouwen noob. ik heb dat zodat ik kan farmen en meer gs opleverd
 

DeletedUser

Guest
hij loopt bij soms als een tierelier, maar soms duurt het minuten voordat ik in wereld 6 ben ingelogd. De andere werelden waarop ik speel, lopen wel allemaal snel. Het komt waarschijnlijk omdat een kleine 25 duizend man tegelijk op w6 wilden spelen en allemaal als een gek op F5 zater te drukken.:D

wrm F5
 

DeletedUser6606

Guest
je mag geen foutjes maken nu, is fataal

maar wnr je een ridder heb, en je vind een voorwerp waarmee je bv 5 procent extra grondstoffeninkomsten hebt in je hoofddorp, dan is het toch een groot voordeel tov andere spelers
 

DeletedUser

Guest
waarom is standbeeld bouwen noob. ik heb dat zodat ik kan farmen en meer gs opleverd
Een ridder kost heel veel grondstoffen zodat je geen GS krijgt van de mijnen. En farmen levert toch wat minder op (nu dan) dan mijnen
 

DeletedUser7473

Guest
de wereld is nu een uurtje goed bezig, het maakt weinig uit of je nu een ridder maakt of morgen. Je bent waarschijnlijk toch eerst je grondstoffen uitbouwen en daarna je ridder. Als je een ridder maakt, heb je een kans op die extra´s. Het is niet zeker.
 

DeletedUser

Guest
ik ga toch liever voor het zekere, dus blijf lekker mijn GS gebouwen upgraden
 

DeletedUser

Guest
das een goeke :d

staat bij de nieuwe regels :d

Op nieuwe werelden kunnen tot aan 100 000 spelers spelen en de stabiliteit van bestaande, kleinere werelden is verbeterd. Dit betekent dat de paginas van het spel sneller laden en minder vervallingen optreden.
 

DeletedUser8526

Guest
mja ik speel niet meer op wereld 2 maar als ik zo kijk ook bij allianties enzo heeft [RB] gewoon totale controle over die server ;) maarja t was gewoon niet leuk meer met die enorme hoeveelheid dorpen... mensen met 800 dorpen hebben toch gewoon geen leven? misschien een idee.. net zoals bij ogame een limiet aan het aantal dorpen dat je kan hebben.
 

DeletedUser

Guest
ja, maar met ogame hebben ze geen limiet aan het aantal vloten, dus ze zullen pas hier een limiet kunnen stellen aan het aantal dorpen als er geen limiet meer zit op het aantal poppetjes.
 

DeletedUser8526

Guest
dat zou idd een stuk leuker zijn, OF dat je boerderij oneindig geupgrade kan worden OF dat met het hoogste niveau je oneindig mannekes kan
 
Bovenaan