Start up guide

DeletedUser

Guest
Child guide owned, alleen pro's weten hoe ze hem moeten toepassen :D
 

DeletedUser15937

Guest
Tja...sinds wij met de child guide gingen spelen zijn veel spelers via deze methode gaan spelen. De guide van Maik is de afgeleid van de Guid zoals wij die op w10 hadden...
 

DeletedUser

Guest
Een mooie en overzichtelijke guide, eindelijk eentje waar echte beginnende spelers iets mee aankunnen.
 

DeletedUser

Guest
vrij goed is wel enkel goed voor zeer actieve spelers
alleen na de 50 lc zou ik wel andere dingen aan raden wel ook constand farmen
maar gewoon nog een hele tijd verder gaan voor troepen en eerst zorgen voor de grondstof levels en de benodigd heden van een groot leger
en later pas voor het hoofd quartier en smederij tussen het kunnen aanmaken van rams en kats en tot je daadwerkelijk kan edellen heeft het geen nut

Child guide owned, alleen pro's weten hoe ze hem moeten toepassen :D


heb ik ook al eens geprobeerd en is niet slecht maar ik speel liever zonder vast opgelgde dingen en naar mijn gevoel maar het ligt er toch dicht tegen aan

Tja...sinds wij met de child guide gingen spelen zijn veel spelers via deze methode gaan spelen. De guide van Maik is de afgeleid van de Guid zoals wij die op w10 hadden...

deze techniek bestond er voor ook al lang allee toch gelijk aardige starts child heeft hem gewoon toegeeigend


Bij al deze technieken zou het ook handig zijn om de spelers ineens door te verwijzen naar topics waar het farmen wordt in uitgelegd vb met firefoxs met de tapbladen
Men leerd iemand hoe men zich moet opbouwen voor massa farmen maar vewijsd ze nooit door naar hoe je het massa farmen moet doen (dus maar half werk eigelijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mooi gedaan XD

Maar heb je daar dan echt 3 maanden mee bezig geweest??? :eek:

Ik zou het toch niet kunnen, maarja, de één heeft meer tijd dan de ander he :D
 

DeletedUser

Guest
deze is gelijk aardig aan deze maar minder gedetaieerd uitgelegd
dus als je dit volgd heb je bijna de child techniek
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit zeker een bruikbare handleiding voor een newbie (me :) ). Ik zie er alleen niets staan (of ik lees het verkeerd) over de verdediging van je dorp. Zijn daar ook handleidingen voor toevallig?

Ik heb het farmen nu een aantal keren uitgeprobeerd en de tactiek met 25 speervechters en 3 bijlstrijders is behoorlijk effectief. Bedankt voor deze guide!
 

DeletedUser

Guest
Deze guide is perfect. Geen foutje kunnen ontdekken. Alleen als je 5 bb's hebt misschien wat meer speer maken. :)

Blijf doorgaan met het maken van lc en bijl, terwijl je nonstop blijft farmen. Als't mogelijk is om ondertussen ook nog je hoofdgebouw uit te bouwen, doe dit, tot je lvl 23 heb bereikt

hoofdgebouw lvl 23 ... dat noem ik toch wel een foutje ^^
 

DeletedUser19330

Guest
waarom? Op zich kan het best wel hoor, hierdoor heb je toch een boost omdat alles snel klaar is, als je aangevallen wordt dan is je muur toch sneller omhoog als bij een lvl 20, als je je goede samenstelling bereikt hebt kan je hem altijd nog afbreken naar lvl 20
 

DeletedUser

Guest
een erg mooie guide, gratz :)

ik bouw altijd eerst een standbeeld, en daarna pas me gs ;)
(alleen als ik naast een bb zit, zoniet begin ik overnieuw :))
heb je elk uur 300 extra gs erbij (99 hout, 99 leem, 102 ijzer)
 

DeletedUser

Guest
Blijf doorgaan met het maken van lc en bijl, terwijl je nonstop blijft farmen. Als't mogelijk is om ondertussen ook nog je hoofdgebouw uit te bouwen, doe dit, tot je lvl 23 heb bereikt

hoofdgebouw lvl 23 ... dat noem ik toch wel een foutje ^^

Nee hoor. Als je je HG tot 23 doet heb je er profijt van ivm bouwtijd, daarboven heeft het geen nut meer.

heb ik ook al eens geprobeerd en is niet slecht maar ik speel liever zonder vast opgelgde dingen en naar mijn gevoel maar het ligt er toch dicht tegen aan

Jij weet duidelijk dus niet hoe je hem moet gebruiken.
 
Bovenaan