Stam: KK

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71085

Guest
ik wou het gewoon zo vlug mogelijk laten rondgaan zodat ze meteen een IP-ban krijgen.

Ik kwam "Kim De Gelder" tegen in de ranglijst.Anders had ik hun ook niet gevonden..
 

DeletedUser

Guest
ik wou het gewoon zo vlug mogelijk laten rondgaan zodat ze meteen een IP-ban krijgen.

Ik kwam "Kim De Gelder" tegen in de ranglijst.Anders had ik hun ook niet gevonden..

Bedankt, want dit is voor velen toch wel spelbederf
 

DeletedUser70928

Guest
Wel grappig dat er echt mensen zijn die die zonder hoe of wat joinen en hun nog niet eens aangeven..
Duid wel het niveau aan van sommigen spelers.
 

DeletedUser

Guest
Bemoei je niet met mensen die je niet kent.
Metje noobstammetje.

Hij heeft gewoon gelijk J. je overschat jezelf een heel klein beetje veel, als je nu je hulpjes en je PA achterwege laat blijft er zeer weinig van je over behalve een grote mond en een dikke ego van je zelf. En nee ik mag je niet roodharige dikkop.
 

DeletedUser67893

Guest
Hij heeft gewoon gelijk J. je overschat jezelf een heel klein beetje veel, als je nu je hulpjes en je PA achterwege laat blijft er zeer weinig van je over behalve een grote mond en een dikke ego van je zelf. En nee ik mag je niet roodharige dikkop.

Is het echt een roodharige dikkop omdat je hem telkens zo noemt:p
 

DeletedUser71025

Guest
Echt waar..... zieke kinderen. Als dit volwassen mensen zijn zou ik mezelf echt tot onder grond schamen !
 
Reactiescore
3.584
Ja maar ik hoef dan ook niet te weten wat er wel niet allemaal rondgaat in hun intern forum..

Me to maar ze zijn zelf wss 12-13 jaar en doen dit voor de grap wat natuurlijk totaal niet grappig is.
Ik weet zeker dat ze hun naam moeten veranderen of ze krijgen een BAN.

Dat kan niet anders dus het zal wel goed komen.
 

DeletedUser67893

Guest
Ik kan de eerst 2 pagina's niet lezen wat is er met hun stam?
 

DeletedUser70928

Guest
Me to maar ze zijn zelf wss 12-13 jaar en doen dit voor de grap wat natuurlijk totaal niet grappig is.
Ik weet zeker dat ze hun naam moeten veranderen of ze krijgen een BAN.

Dat kan niet anders dus het zal wel goed komen.

Je zou ze zelfs geen kans moeten geven om hun naam te veranderen , ik zou het liefst naar hun ouders bellen om is te zeggen wat ze allemaal doen op het internet..
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft gewoon gelijk J. je overschat jezelf een heel klein beetje veel, als je nu je hulpjes en je PA achterwege laat blijft er zeer weinig van je over behalve een grote mond en een dikke ego van je zelf. En nee ik mag je niet roodharige dikkop.

Roodharig en dik nog wel, onder welke rukbunker lig jij dan ;) wannabee.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft gewoon gelijk J. je overschat jezelf een heel klein beetje veel, als je nu je hulpjes en je PA achterwege laat blijft er zeer weinig van je over behalve een grote mond en een dikke ego van je zelf. En nee ik mag je niet roodharige dikkop.

Laat hem pruttelen IG.

Alleen wat hij zei kan echt niet door de beugel :mad:

Ook zo'n hersenloze verdiend een ban ;)
 
Reactiescore
3.584
Ik kan de eerst 2 pagina's niet lezen wat is er met hun stam?

Ongepaste namen van mensen die slechte dingen hebben gedaan.

Je zou ze zelfs geen kans moeten geven om hun naam te veranderen , ik zou het liefst naar hun ouders bellen om is te zeggen wat ze allemaal doen op het internet..


Mss niet nee.
Maar TW gaat dit sws voorstellen voor de centjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan