Stam: KK

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser67893

Guest
Ik denk als je hiermee naar de politie gaat, dat ze dit zelfs serieus gaan nemen...
Ookal is het een spel hoor

Ik weet wel zeker van niet, ze hebben wel wat beters te doen bij de politie. Mijn broer is politie dus ik weet wel ongeveer wat wel en niet serieus wordt genomen
 

DeletedUser

Guest
het gaat hier om de stam KK niet om jullie.. of heb ik het hier verkeerd? laat dit lekker aan support over en dan krijgen ze wel Ban..

Het gaat mij ook Exclusiva. die hier de gek mee aansteekt. :mad:

Maar hij is ondertussen wel op z'n plekje gezet mag ik hopen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet wel zeker van niet, ze hebben wel wat beters te doen bij de politie. Mijn broer is politie dus ik weet wel ongeveer wat wel en niet serieus wordt genomen

Nou, ik heb vaak genoeg politie gezien die niks nuttigs doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet wel zeker van niet, ze hebben wel wat beters te doen bij de politie. Mijn broer is politie dus ik weet wel ongeveer wat wel en niet serieus wordt genomen

Achja, het zijn al pedofielen op jonge leeftijd
welke naam hebben ze daarvoor? :confused:
 

DeletedUser71025

Guest
Het gaat mij ook Exclusiva. die hier de gek mee aansteekt. :mad:

Maar hij is ondertussen wel op z'n plekje gezet mag ik hopen.

Ach, laat je je dan niet verlagen tot zijn niveau ;) KK moet geheel een ban krijgen en dat is het..

de politie moeten hun quota halen op fietsers en scooters :) iets beters hebben ze niet te doen.
 

DeletedUser

Guest
Uhh J. ik heb een foto van je gezien, wou je beweren dat ik hem niet goed beschreef ofwat? :confused:

dat was dan vast in een natte droom vanje ;) want je zit er helemaal naast, je mocht willen datje er net zoals mij uitziet, losertje ;)
 

DeletedUser57908

Guest
dat was dan vast in een natte droom vanje ;) want je zit er helemaal naast, je mocht willen datje er net zoals mij uitziet, losertje ;)

dat jij iemand nadat je je zo gedragen hebt nog losertje durft te noemen.
 

DeletedUser

Guest
dat was dan vast in een natte droom vanje ;) want je zit er helemaal naast, je mocht willen datje er net zoals mij uitziet, losertje ;)

Niet genoeg gehad?

Laat me raden; moeilijke jeugd, soortgelijks meegemaakt, lelijk en je wordt gepest?
 

DeletedUser71025

Guest
laat hem nou triest doen haha is gewoon een internetheldje.. verspil je moeite er nou niet aan dat wil hij alleen maar -__-
 

DeletedUser

Guest
lijk jij mij meer het persoontje voor, jij komt ermee ook, je zal er bekent mee zijn

Je bent een volhouder, komt goed jochie.
Ik zal niet rusten tot jij je walgelijke gedachtespinsels voortaan voor je houdt.
Misselijk mannetje.
Voor mij 10 van jouw soort.
 

DeletedUser

Guest
dat was dan vast in een natte droom vanje ;) want je zit er helemaal naast, je mocht willen datje er net zoals mij uitziet, losertje ;)

Je kan nu wel iedere keer heel stoer over jezelf blijven praten J. maar wij weten allemaal dat jij nu weg zit te rotten omdat je buiten niet meer over straat durft te komen. Snap best dat je dan hier tof probeert te gaan doen om toch je ei kwijt te kunnen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan