Stahb!

DeletedUser71106

Guest
Trots zijn op paint skills, jij held dat je er rond beweegt!
 

DeletedUser54934

Guest
Allereerst heb ik wel eens goed gelachen met de persoonlijkheid die je aan me toeschrijft. Ik zag er mezelf nu niet echt in voorkomen maar dat zal wel aan mijn zelfbeeld liggen zeker :rolleyes:. Nu ik had eigenlijk weinig zin om op je post te reageren omdat het gedeelte dat je zelf typte weinig op sloeg over mij dus. Maar de persoon, waarvan jij beweert net als velen dat ze niets met me te maken wil hebben, overtuigde me.

Dat indicud geen echte journalist is dat weet ik, valt ook hard op ja. Maar hij probeert op z'n minst wat leven hier in op AF te brengen. Al is het dan met een subjectief interview en analyse ... Maar het is wel de bedoeling om er een dergelijk artikel van te maken. Dus refereer ik gewoon rustig naar de pers. Je kan het gewoon zien als een persoon die roddels gaat verspreiden. Als deze niet weerlegd worden dan geloven de meeste mensen die gewoon.

Zoals ik hierboven al vermeldde vind ik het grappig dat je me probeert te omschrijven. Allereerst probeer ik niet echt een meisje te versieren via internet. Ten eerste ik heb een vriendin en ben er wel gelukkig mee ja. Ten tweede je doelt op Sharon, waar we meermaals besproken hebben dat alle onzin die uitgekraamd wordt om te lachen is. Dat kan ze gerust bevestigen. En serieus genomen worden door serieuze spelers vind ik best lachen. Ik hoef echt niet serieus genomen worden door personen die ik niet ken, daar heb ik niet echt behoefte aan.

Ik bedank je ook om mij de definitie uit te leggen van IQ, ik zou zeggen: ik heb iets bijgeleerd. Maar helaas, dat is niet het geval. Natuurlijk weet ik wat IQ betekent en dat dat letterlijk gaat om je hersenen en de capaciteiten ervan. Mijn statement is dat IQ gerelateerd is met gedrag. Kan je mooi afleiden uit wat ik schrijf denk ik ;) Hierbij wil ik verwijzen naar het boek:
De invloed van intelligentie op pro- en antisociaal gedrag
Een direct of een indirect verband?

geschreven door jou landgenoot 'Teun Geurts'

ook wil ik verwijzen naar een zin hierin:
het verband tussen intelligentie en pro- en antisociaal gedrag bij jongeren wordt gemedieerd door sociale cognitie en
vaardigheden (IQ).


Nu als jij alles letterlijk wil nemen en niet verder kijkt dan je neus lang is dan kan ik daar weinig aan doen ... Dat anti sociaal gedrag zoals krijg aids, of pleeg zelfmoord vertelt dan niet alleen iets over je volwassenheid maar ook over je IQ.

Je mag van mij gerust zelfvertrouwen hebben. Maar dat 50% je post zouden liken omdat je er iets theoretisch in zet en wat een lange post van maakt. Moest ik er niets van kennen dan geloofde ik je ook ja. Maar spijtig genoeg ken ik mijn eigen persoonlijkheid en doe ik net de studies waarbij psychologie en gedrag iets mee te maken hebben. Ochja ik doe hoge school & studeer verder, niet iets wat we van jou kunnen zeggen. Maar ik vertel het even omdat je er naar giste.

Wat ik ook nog zielig vind is dat je personen gaat vragen om te reageren met prentjes die me naar beneden halen. Dit om je gelijk te halen. Vind je het ook niet zielig dat je bij mensen moet gaan smeken dat ze iets posten tegen mij om je te helpen :D achja, ieder zijn bezigheid

Wat moest ik even lachen toen ik jouw post las, heb je toch nog iets bereikt;).

Je beweert een vriendin te hebben en op een hogeschool te zitten, waarschijnlijk zit je zo met jezelf in de knoop dat je nu zomaar uitspraken doet over je eigen leven die nergens op slaat. Btw zou je opleiding 'als' het al zo is goed van pas komen bij jezelf ;)

1 van mijn twijfels bij je opleiding is dat je als bewijs voor je statement een boek citeert wat een onderzoek is en vraagstukken opent en hier antwoord opgeeft zover het kan het is misschien waar dat IQ te maken heeft met handelingen die je wel of niet maakt, of goeie beslissingen en etc. Jij kunt dus nooit een bewering maken dat na zo'n uitspraak mijn IQ hoger of lager is want je bent geen onderzoeker of psycholoog.

Ik zou zeggen ga eens met mij een normaal gesprek aan en je zult heel anders denken ;)

Je uitspraak 'kan ik niet van jouw zeggen' vind ik sowieso al een zielige uitspraak aangezien ik een tussenjaar heb en zelf moet betalen voor mij studie's, huisvesting en eten etc. Niet iedereen komt alles zomaar aangewaaid.

Het is geen nette uitspraak van mij om 'zelfmoord' erbij te halen maar 'flikker op' en 'donder op' werkte niet dus maakte ik gebruik van een wat meer drastische aanpak.

Ik ken onderzoekers en ik weet dat je bij het benoemen van een bron in je stukje je altijd eerst moet nagaan of het een betrouwbare bron is en of er wel dergelijk iets word vernoemd waar je gebruik van kan maken.
Is het niet mogelijk om af en toe hier en daar een opmerking te maken en voor de rest volwassen te zijn? of ben je gelijk na die ene opmerking kinderachtig of onvolwassen. Je bent een kortzichtig mannetje met een kort lontje wat je een ondragelijk persoon maakt om gezelschap van te genieten.

Wees iig maar blij dat je 'zogenaamde' vriendin nog bij je is:)
 
Reactiescore
770
Ja laten we allemaal gifs dumpen die al enorm oud zijn en totaal niet grappig.

clarkson-600x370.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het is geen nette uitspraak van mij om 'zelfmoord' erbij te halen maar 'flikker op' en 'donder op' werkte niet dus maakte ik gebruik van een wat meer drastische aanpak.

Zo ga je dat toch niet goed praten gozer. Doe eens normaal.
 

DeletedUser11552

Guest
Zo ga je dat toch niet goed praten gozer. Doe eens normaal.

Agree. Ik heb niets persoonlijk tegen je Illy.
Maar er zijn wel degelijk mensen waar zelfmoord een hard topic is.
Een goede vriend van mij heeft bijvoorbeeld ook zelfmoord gepleegd , dan vind ik het nogal onrespectvol overkomen als hier dan wordt gezegd : "Pleeg zelfmoord".

Waarschijnlijk wil je het zo niet laten overkomen, maar het kan bij bepaalde mensen wel hard overkomen. Dus hopelijk daar volgende keer 2x over nadenken.

Greetz ^^
 

DeletedUser54934

Guest
Agree. Ik heb niets persoonlijk tegen je Illy.
Maar er zijn wel degelijk mensen waar zelfmoord een hard topic is.
Een goede vriend van mij heeft bijvoorbeeld ook zelfmoord gepleegd , dan vind ik het nogal onrespectvol overkomen als hier dan wordt gezegd : "Pleeg zelfmoord".

Waarschijnlijk wil je het zo niet laten overkomen, maar het kan bij bepaalde mensen wel hard overkomen. Dus hopelijk daar volgende keer 2x over nadenken.

Greetz ^^

Ben het met je eens, kan het ook niet echt verantwoorden.;)
 

DeletedUser36093

Guest
Ben het met je eens, kan het ook niet echt verantwoorden.;)

is dit werkelijk het meest zinvolle dat je weet te antwoorden?
ik kan het niet verantwoorden, maar spijt heb ik er niet van (zo komt dit op mij over)....

ps. laat die smiley toch weg...
 

DeletedUser54934

Guest
is dit werkelijk het meest zinvolle dat je weet te antwoorden?
ik kan het niet verantwoorden, maar spijt heb ik er niet van (zo komt dit op mij over)....

ps. laat die smiley toch weg...

Ik gaf aan dat ik het met hem eens ben ; wat dus inhoudt dat wat hij zei dat ik daar mee instem wat dus weer inhoudt dat ik het niet vind kunnen dat ik ooit die uitspraak heb gedaan wat dus weer inhoudt dat ik er spijt van heb.

Misschien is het slim om sommige mensen eerst te leren lezen voordat je ze leert praten.

Je bent btw geen forummoderator die mij kan verbieden om een smiley te zetten.

;);););););););););););););););););););)
 

DeletedUser36093

Guest
Ik gaf aan dat ik het met hem eens ben ; wat dus inhoudt dat wat hij zei dat ik daar mee instem wat dus weer inhoudt dat ik het niet vind kunnen dat ik ooit die uitspraak heb gedaan wat dus weer inhoudt dat ik er spijt van heb.

Misschien is het slim om sommige mensen eerst te leren lezen voordat je ze leert praten.

Je bent btw geen forummoderator die mij kan verbieden om een smiley te zetten.

;);););););););););););););););););););)

ik kan prima lezen.
je kunt dit op 4 manieren interpreteren:
1. je kunt het er mee eens zijn dat het voor mensen een hard topic is
2. je kunt het er mee eens zijn dat je beter 2 keer na moet denken
3. je kunt het er mee eens zijn dat je het niet zo wilde laten overkomen
4. je kunt het er mee eens zijn dat 'pleeg zelfmoord roepen' roepen niet respectvol is

je hebt waarschijnlijk zelf niet eens door hoe onrespectvol je richting mij reageert?

Het is slechts een tip dat die smiley niet echt serieus overkomt in je reactie en het dus beter is hem weg te laten in mijn ogen.
 

DeletedUser54934

Guest
Omdat jouw reactie op mij natuurlijk ook niet onrespectvol was [/sarcasm] maak jij er in éen keer een probleem van als ik een beetje onrespectvol reageer. Ik weet wat ik bedoel met wat ik post dan kom jij 'het komt voor mij niet over dat je echt spijt hebt' maar ik heb heb toch geen discussie met jou? Heb al een keer gezegd dat het niet netjes was dan moet je er niet over door gaan. Ik geef sommige mensen het recht om er over door te gaan (vanuit mijn oogopzicht) maar aangezien jij met de discussie weinig te maken hebt voel ik mij niet gerechtigd om jou verantwoording te geven voor mijn daden.
 
Bovenaan