Stahb!

DeletedUser5148

Guest
Ik gaf aan dat ik het met hem eens ben ; wat dus inhoudt dat wat hij zei dat ik daar mee instem wat dus weer inhoudt dat ik het niet vind kunnen dat ik ooit die uitspraak heb gedaan wat dus weer inhoudt dat ik er spijt van heb.

Misschien is het slim om sommige mensen eerst te leren lezen voordat je ze leert praten.

Enkel het vette deel van de tekst gaf je aan. Moet de ander de rest van de tekening er dan bij verzinnen? Als je duidelijk wil overkomen op dit forum moet je duidelijk posten. Misschien is het slim om eens wat meer tijd te spenderen aan het schrijven een post. Herlees je posts dan tot drie keer toe, vooraleer je op 'verstuur reactie' klikt. De schuld van foute communicatie bij de ontvanger leggen is heel makkelijk, terwijl de boodschap wel door jou is verstuurd.
 

DeletedUser36093

Guest
Omdat jouw reactie op mij natuurlijk ook niet onrespectvol was [/sarcasm] maak jij er in éen keer een probleem van als ik een beetje onrespectvol reageer. Ik weet wat ik bedoel met wat ik post dan kom jij 'het komt voor mij niet over dat je echt spijt hebt' maar ik heb heb toch geen discussie met jou? Heb al een keer gezegd dat het niet netjes was dan moet je er niet over door gaan. Ik geef sommige mensen het recht om er over door te gaan (vanuit mijn oogopzicht) maar aangezien jij met de discussie weinig te maken hebt voel ik mij niet gerechtigd om jou verantwoording te geven voor mijn daden.

Voel je je aangevallen ofso?
je schiet gelijk als een gek in de verdediging...
ik bedoelde het helemaal niet slecht/negatief: het kwam op mij echter gewoon zeer ongemeend over en dat vind ik jammer...
kan zijn dat jij het anders bedoeld, maar denk er eens over na hoe de dingen die je zegt/schrijft overkomen op anderen. Blitzkrieg gaf het zo mooi aan: denk 2x na voordat je iets schrijft.

wat betreft het dikgedrukte: ik mag geen commentaar geven op een in mijn ogen misplaatste smiley, maar jij hebt wel het recht om mensen dingen te laten doen/niet te laten doen?
Waarom zou ik met de discussie weinig te maken hebben, weet jij of er mensen in mijn omgeving zelfmoord hebben gepleegd?
 

DeletedUser54934

Guest
Voel je je aangevallen ofso?
je schiet gelijk als een gek in de verdediging...
ik bedoelde het helemaal niet slecht/negatief: het kwam op mij echter gewoon zeer ongemeend over en dat vind ik jammer...
kan zijn dat jij het anders bedoeld, maar denk er eens over na hoe de dingen die je zegt/schrijft overkomen op anderen. Blitzkrieg gaf het zo mooi aan: denk 2x na voordat je iets schrijft.

wat betreft het dikgedrukte: ik mag geen commentaar geven op een in mijn ogen misplaatste smiley, maar jij hebt wel het recht om mensen dingen te laten doen/niet te laten doen?
Waarom zou ik met de discussie weinig te maken hebben, weet jij of er mensen in mijn omgeving zelfmoord hebben gepleegd?

Als we nu nog extreme vergelijkingen gaan gebruiken, als ik 'shit' zeg, heeft dat dan met iedereen te maken die aan het scheiten is? Als ik 'kut' zeg, heeft dat dan te maken met alle vrouwen? en zo kan ik nog wel even doorgaan. Bovendien vind ik het erg ironisch dat iemand met de naam 'Gangsta' mij de les probeert te lezen of normen en waarden. Je moet niet proberen belangrijk gevonden te worden door te roepen wat de menigte wil horen maar geef gewoon je posts een wat meer individualistisch tintje aangezien iedereen mij kan vertellen dat grapjes over zelfmoord 'not done' zijn en ik me realiseer dat ik fout zat op dat vlak. Aangezien iedereen commentaar heeft op het niveau van het AF en er zelf ondertussen aan mee doen om discussies te beginnen over de kleinste dingen, stel ik voor dat iemand eens wat TW gerelateerts erin gooit zodat we daar onze breinen over kunnen peinzen want ik ben eerlijk gezegd deze pietlullige discussies wel zat.
 

DeletedUser60654

Guest
Ik mis de tijd van Ibrakadabra in w35 :(. Was namelijk een leuke stam ;)!
 

DeletedUser11552

Guest
Als we nu nog extreme vergelijkingen gaan gebruiken, als ik 'shit' zeg, heeft dat dan met iedereen te maken die aan het scheiten is? Als ik 'kut' zeg, heeft dat dan te maken met alle vrouwen? en zo kan ik nog wel even doorgaan. Bovendien vind ik het erg ironisch dat iemand met de naam 'Gangsta' mij de les probeert te lezen of normen en waarden. Je moet niet proberen belangrijk gevonden te worden door te roepen wat de menigte wil horen maar geef gewoon je posts een wat meer individualistisch tintje aangezien iedereen mij kan vertellen dat grapjes over zelfmoord 'not done' zijn en ik me realiseer dat ik fout zat op dat vlak. Aangezien iedereen commentaar heeft op het niveau van het AF en er zelf ondertussen aan mee doen om discussies te beginnen over de kleinste dingen, stel ik voor dat iemand eens wat TW gerelateerts erin gooit zodat we daar onze breinen over kunnen peinzen want ik ben eerlijk gezegd deze pietlullige discussies wel zat.

Correctie:

Gangsta verwijst naar zijn bijnaam van w6 en w25 waar hij een puike prestatie leverde.
W6 nog voor alle scripts en dergelijke , waarmee nu spijtig genoeg veel te veel grote spelers illigaal gebruik van maken.
Dan begrijp ik het wel dat hij dit als handtekening neemt want vele spelers kennen hem onder die bijnaam.

Dat maar even tussendoor ^^
 
Bovenaan