[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
983
Jammer hoe 1 van de meest gebalanceerde endgames in tijden verneukt wordt op deze manier.
Amen.

Een interessantere, meer gelijke eindstrijd is er al heel lang niet meer geweest en zal er ook heel lang niet meer zijn.
Het gigantische potentieel dat deze eindstrijd had is volledig teniet gedaan door een paar types met een enorm misplaatst ego die duidelijk andere standaarden hanteren.

Van veel van deze spelers was één van de motivaties dat het hun laatste wereld is, ik hoop oprecht dat deze nooit meer terugkeren naar het spel.

Enorm jammer indeed!!
 
Reactiescore
92
Wat is voor jullie überhaupt de reden om uni te uppen dan? Op die manier houd je immers ook geen respect meer over na de wereld. Zet alles gewoon stop en we kunnen gewoon netjes de strijd afmaken ipv met die dingen te moeten kutten?

Dat respect waren we al verloren voordat we de uni hadden aangeraakt. :tongue: In dit topic werd het gepresenteerd als een actie ipv een plan. Nadat walk de uni levelde dropte ik een pm naar walk en wachtten we tot walk ruim voldoende voorsprong had. Zodoende wint walk, wat het grootste steekpunt was. We hadden ook direct kunnen uppen en dan zaten we nog in de race.

Afspraken;
" Daarom belooft elke partij om hun universiteit niet uit te bouwen alsook universiteiten van de andere partijen niet aan te vallen tot op de moment dat de wereld gespeeld is. Dit kan zijn wanneer overduidelijk 1 stam over blijft met een dominantie van boven de 70% of wanneer de overige 2 stammen officieel opgegeven hebben. "

Zodoende hebben jullie nog 23 dagen om te vlammen tegen een paar actieve spelers in zware overmacht, het alternatief was een paar maanden barbaren edelen en onderling ruziën over wie de awards krijgt. (gezien StabberMike nu zelfs nog mensen zat op te fokken voor de rang 1 award had dat nog interessant kunnen worden. :biggrin:)

Een interessantere, meer gelijke eindstrijd is er al heel lang niet meer geweest en zal er ook heel lang niet meer zijn.

Het gigantische potentieel dat deze eindstrijd had is volledig teniet gedaan door een paar types met een enorm misplaatst ego die duidelijk andere standaarden hanteren.

Van veel van deze spelers was één van de motivaties dat het hun laatste wereld is, ik hoop oprecht dat deze nooit meer terugkeren naar het spel.

Enorm jammer indeed!!

Sevii je vond het afgelopen maanden tot vorige week toch zo'n saaie wereld die veel te lang duurt en snel gedaan moest zijn. :tongue: Net zoals heel veel andere hier/uit walk.

Het potentieel was er sowieso al uit helaas. Een interessantere strijd dan je komende 23 dagen misschien nog krijgt zat er niet meer in.

Als iedereen die beweerde neutraal te blijven zich daar aan houd heb ik vrede en is deze community permanent van me verlost. Dan hoepel ik hoogstens weer volledig op naar .net/.pl.

Waarom doen alle spelers die tegen waren van Cave niet uit stam gaan en direct gezamenlijk met Walk enorm aanvallen?

Maak je daarna met mensen die leuk spelen afspraken over een soort reset als die gasten zijn weggespeeld hoe alsnog leuke eindstrijd kan ontstaan?

De wens van de cave leden die ons blockten was dat walk de wereld zou winnen, dit is nu theoretisch onvermijdelijk. Behalve alexandria morgan(en gestopte muffin) hebben we met elk account gesproken nadat ze wisten van het plan en neutraliteit afgesproken. Kijk, we kunnen niet echt klagen, maar het zou nu wel apart zijn als die accounts over de vloer komen.
Je moet werelden ook niet rekken voor het rekken.

Account Robienjo staat inmiddels op delete.

@Otto, bedankt voor de prettige samenwerking en gezelligheid. We hebben er een leuke tijd aan beleefd.
@DUCKTATOR jij bent echt wel koning TW.

Beetje sneu voor otto die niet met ons meedeed en gewoon einde wilde meemaken. (Ja, Stan zit in hetzelfde schuitje)
Maar bedankt :tongue:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat respect waren we al verloren voordat we de uni hadden aangeraakt. :tongue: In dit topic werd het gepresenteerd als een actie ipv een plan. Nadat walk de uni levelde dropte ik een pm naar walk en wachtten we tot walk ruim voldoende voorsprong had. Zodoende wint walk, wat het grootste steekpunt was. We hadden ook direct kunnen uppen en dan zaten we nog in de race.

Afspraken;
" Daarom belooft elke partij om hun universiteit niet uit te bouwen alsook universiteiten van de andere partijen niet aan te vallen tot op de moment dat de wereld gespeeld is. Dit kan zijn wanneer overduidelijk 1 stam over blijft met een dominantie van boven de 70% of wanneer de overige 2 stammen officieel opgegeven hebben. "

Zodoende hebben jullie nog 23 dagen om te vlammen tegen een paar actieve spelers in zware overmacht, het alternatief was een paar maanden barbaren edelen en onderling ruziën over wie de awards krijgt. (gezien StabberMike nu zelfs nog mensen zat op te fokken voor de rang 1 award had dat nog interessant kunnen worden. :biggrin:)

Laat de keuze dan ook over aan Walk wanneer ze de wereld op slot gooien, ipv forceren? Dat zou ik heel erg op prijs stellen :wink:
Ik vind het niet echt een reden om de uni te levelen in ieder geval :smile:
Als jullie het volledig annuleren, krijg je toch weer een stukje respect van mij terug in ieder geval.
 
Reactiescore
983
Sevii je vond het afgelopen maanden tot vorige week toch zo'n saaie wereld die veel te lang duurt en snel gedaan moest zijn. :tongue: Net zoals heel veel andere hier/uit walk.

Het potentieel was er sowieso al uit helaas. Een interessantere strijd dan je komende 23 dagen misschien nog krijgt zat er niet meer in.

Als iedereen die beweerde neutraal te blijven zich daar aan houd heb ik vrede en is deze community permanent van me verlost. Dan hoepel ik hoogstens weer volledig op naar .net/.pl.

Wat eerder (paar maanden terug) vond ik dat inderdaad het geval. Tot vorige week is complete bullshit en ik zou graag zien waar ik de laatste week/weken heb gezegd dat de eindstrijd hier saai was.

De eindstrijd was eindelijk opengebroken, het leek eerst een enorm eenzijdige eindstrijd te gaan worden en Walk nam heel wat winst en brak accounts. Iedereen dacht dat het toen een Walk-over (hehe) ging worden en Cave een vogel voor de kat was, zeker toen sommige accounts zichzelf gingen ombouwen naar defbunker. Wat later kwamen er veel meer offensieven vanuit Cave en wisten ze zelf dorpen te pakken van HVH. De massa's van Cave zaten toen gewoon prima in elkaar en het was aan het beven in Walk.

Vervolgens breekt Walk weer 2 accounts en beginnen we het spelletje weer van voor af aan... Cave wilt quitten, accounts gaan weer bunkeren. Alleen zijn er deze keer andere technieken te pas gekomen met de uni's en dat is enorm zonde dat jullie zo willen forceren de wereld te sluiten.

Het potentieel was er dus NOOIT uit tot al dat gedoe met die uni. Iedereen van Walk (en zeker schedel) vond de eindstrijd die er nu was enorm aangenaam en hadden jullie veel liever vechtend ten onder zien gaan dan jullie belachelijke fratsen van nu.

Zoals ik al eerder zei, dat het niet lukt om de wereld te winnen is 1 ding. Het op deze manier aanpakken moet je echt niet trots op zijn en ik zou niet liever hebben dat jij dus ook verdwijnt van elke mogelijke tw server, danku.
 
Reactiescore
805
Account Robienjo staat inmiddels op delete.

@Otto, bedankt voor de prettige samenwerking en gezelligheid. We hebben er een leuke tijd aan beleefd.

@DUCKTATOR jij bent echt wel koning TW.
Ik snap niet hoe een speler die al maanden niets of amper iets doet ineens beslist Otto van het account te kicken en op delete te gooien.
 

DeletedUser79704

Guest
Otto doet letterlijk al sinds ik in Cave zit 90% van het werk met af en toe wat vv's ja, wat wil je juist zeggen?
je zegt dat robien al maanden niets deed, en ik zeg dat ik hem wel vaak zag vragen om vv te doen op zijn acc bij inc's
 
Reactiescore
2.386

Deleted User - 487924308

Guest
ik ben er na 2tal weken uitgegaan toen ik net begon binnen cave omdat enkele spelers me niet lagen, in die 2 weken heb ik zelfs 2x vv gedraaid op robienjo
Verbaast me niet dat enkele spelers je niet liggen, al denk ik dat het probleem misschien ergens anders ligt :engel:

PS: Je kan/mag nog altijd de FF discord joinen voor foto's van de koe/hond
 

DeletedUser79704

Guest
Verbaast me niet dat enkele spelers je niet liggen, al denk ik dat het probleem misschien ergens anders ligt :engel:

PS: Je kan/mag nog altijd de FF discord joinen voor foto's van de koe/hond
ik maak er ook geen geheim van dat ik een zeer lastig karakter heb, vandaar dat ik lang speelde zonder in de stamchat te gaan om problemen te vermijden :p en noem mn kleine puppy niet steeds koe :(
 
Bovenaan