[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Deleted User - 24028

Guest
Vergeef mij als het ongepast is, doch zou ik graag enkele zaken willen duiden, nuanceren in deze post.
Ik snap dat het voor iemand met de hogere moraal moeilijk is om zaken van mij aan te nemen, maar kan ik het niet laten.

Alles wat hierboven staat klopt volledig. het unif plan was er sinds januari, daar we echter met een extra group aan fijne groep mensen, die sinds januari, voor een groot deel, Cave gejoind hebben verder kunnen gaan, hebben we ons allemaal als één groep ingezet om van W69 wat te maken.

Echter, dit gebeurt wel vaker in een endgame, na de laatste 2 massa's van walk was er plots van al die samenhorigheid en activiteit niets meer over. Accounts waren niet beschikbaar om OS te sturen, spelers die, uiteraard zeer actief waren op discord, waren niet in de mogelijkheid om te loggen en ook maar iets te doen. Aldus kwam het besef dat als er daadwerkelijk een vervolg aan W69 gebreid kon worden, dit met een wederom nieuwe tactiek diende te gebeuren, besef goed dat dit reorganisatie 4 of 5 zou betekenen voor Cave.

Aldus kwam het idee om aan de hand van een gesprekkenrond te achterhalen hoeveel actieve spelers er daadwerkelijk overblijven, we deze kunnen herpositioneren op 6 accounts en daarmee tegen een strak georganiseerde, 11 phalanx sterke tegenstander toch weerwerk te bieden.

De motivatie bij diegene die voor dit plan waren was quasi altijd dezelfde: we hebben nu zoveel moeite gedaan, Walk heeft zoveel moeite gedaan, let's do it.

uiteindelijk bleek dat er binnen een discord groep van +/- 30 personen niet genoeg activiteit kon gevonden worden voor dit plan (lees minimaal 1,5 actieve speler per account).

Aldus kwam er een nieuw, zeer nobel, idee naar boven. De witte vlag en een finale stemming omtrent de toekomst van Cave.
Ik weet niet meer helemaal hoe die eruit zag, maar dit zal het ongeveer geweest zijn:
- Witte vlag (3 tal stemmen, 30% activiteit cave)
- Uni uppen (4 tal stemmen, 40% acitiviteit cave), Maar alsook was er de mogelijkheid om dit anoniem aan één iemand van de leiding toe te vertrouwen.
- Aanmodderen, downsizen aantal accounts, ducktator pakt letterlijk front met 5 spelers (rest van de discord, lees iedereen die niet logt, ruw geschat 30% activiteit)

Dit is denk ik ook het moment waarop ik in gesprek ben gegaan met Sevi, het is enorm frustrerend om gedurend een volledig jaar op elke mogelijke manier proberen van een zooitje ongeregeld, want dat waren we echt wel, een groep te maken die daadwerkelijk tot een masssa komt warbij 85% van onze targets hun aanvallen kregen, verder zijn we na een jaar niet geraakt. Toen heb ik ook aangegeven van zie het allemaal niet meer zitten, we bijten elkaar de strot af binnen Cave en zelfs spelers binnen verschillende accounts.

Waarom ben ik toen opnieuw met het unief idee begonnen is voor mij vrij simpel uit te leggen.

W69 heeft een heel mooie fase gehad van massa's langs elke kant, doch was activiteit langs beide kanten een probleem, altijd geweest in een uitstervende community zoals deze. Ik vroeg me bij mezelf ook af is dit het nu? Aanmodderen ging winnen en dt betekende het doodbloeden van Cave.

Het groepje dat zich verzameld heeft rond het uni idee zijn oorspronkelijk allemaal spelers vanwie dit de laatste wereld wordt, mensen die een heel jaar lang een stam mee hebben helpen leiden, dragen en zich best wel geamuseerd hebben. Doch zouden we nu moeten de handdoen gaan gooien of toekijken hoe we langzaam leeg bloeden. Het leek mij wel een fijn idee om met deze groep een laatste challenge aan te gaan, uni uppen waarbij we in het slechtste geval in een sitatie terecht komen waarbij er 10 dagen na de stab 7k clears + kata's richting ons lopen, wij spreken over een totaal van +/-3.5k deffdorpen en we aldus een zeer intense, pittige en misschien door haat gecoordineerde, maar op zen minst een opflakkering van jewelste eindsprint richting finish krijgen.

Was ik fout om dit achter de rug om te doen? Tuurlijk, ik heb mensen gekwetst waarmee ik heerlijke gesprekken gehad en die ik waarschijnlijk kwijt ben
Is dit een regelrechte aanval tegen iedereen die een jaar lang deze wereld gemaakt heeft tot wat ze was? Absoluut en aan hen mijn excuses, ook Walkleden
Is een stam discord vooral een verzameling van ego's, roepers met slechts hier en daar iemand waar je wat mee kan? ontegensprekelijk
Zou ik het opnieuw doen? hoogstwaarschijnlijk wel
Bleek er uit de anonieme stemming dat er meer dan 30% van Cave pro Uni uppen was? Wat denk je nu zelf, tuurlijk wel.

Ik wil gerust straks de tijd nemen om te reageren op @Warre, echter snap ik dat ik niet de man op de juiste plaats ben om quasi alles wat hij hier neergeschreven heeft te gaan weerleggen.

Elk gesprek omtrent wereldafspraken is werkelijk een hel met jou, op een bepaald moment doen mensen aan lotje trek voor wie het volgende slachtoffer is, Het constant in een één op één dialoog gaan met het doel van maximaal profijt voor zijn stam.
Het uppen van de uni door zijn nachter, waarbij de uitbouw niet gemeld werd maar wij dit zelf moesten ontdekken
Het feit dat Walk gedurende maanden het recht had om de uni hoger te hebben dan cave, want Walk was de sterkere partij
Het uppen van de uni op basis van hearsay van een zeer selecte, ik spreek dan over enkele personen binnen een groep van 30, het uppen van de uni zonder ingame bewijs da uni daadwerkelijk omhoog ging.

Er is ruim voldoende voorsprong gegeven om jullie niet in te halen. Anders ging die uni wel direct omhoog nadat jullie een level pakten, jullie zaten op level 14 eenmaal onze level 12 uni ging bouwen. Ik had daar bovenop 2 dagen terug een pm gestuurd dat walk gewoon door moest bouwen. Ongeveer 24u later begonnen we.

Walk wint de wereld, tenzij jullie kiezen om te stoppen met bouwen, niet zo heel spannend.

Ik weet verder niet wie het verhaal van gouden bouwboosts verzonnen heeft. Durin heeft ze in ieder geval niet. De laatste keer dat je die kon spammen was een aambeeld van de soldatenkoning event uit 2018.

De beweegredenen van de mensen in Cave die voorstander waren van de uni uitbouwen beginnen stilaan duidelijk te worden...

Voor Mathieu (Ruai) gaat het om een persoonlijke vete en haat jegens mij, zijn bedoeling was puur om Walk te triggeren om de uni eerst op te bouwen om het dan voor het publiek te doen lijken alsof Walk (of ik) degene zijn die de afspraken negeren. Denk dat de rest van dit topic en het aantal Cave spelers dat hun steun aan Walk betuigd wel duidelijk maakt hoe hard dat opzet gefaald is...

Voor SOD en DUCKTATOR (of toch de spelers die er niet af gekickt zijn / zelf opgestapt zijn) is er maar 1 ding belangrijk, en dat is hun rang 1 en rang 2 behouden wanneer de wereld sluit. Ze vinden het ok als Walk de wereld wint, maar ze gebruiken hun uni's wel om Walk te dwingen om meteen de wereld te eindigen zodat ze hun rang kunnen houden. Een rang die ze geen 1 van de 2 echt verdiend hebben...

Buiten deze accounts zijn er nog een paar die zich neutraal opstellen, hoezo kan je in een situatie als deze neutraal zijn vraag ik me dan af... In mijn ogen als je hier neutraal in blijft en er niet alles aan doet om op zijn minst de terechte winnaar te laten winnen, ben je niet veel beter dan de stabbers zelf.

En dan zijn er natuurlijk nog de meerderheid van de actieve spelers binnen Cave die zich wel allemaal als tegenstander hebben uitgesproken. Het is alleen nogal jammer dat deze spelers met het account dat ze beheerd hebben afgelopen maanden niet veel kunnen doen omdat alle eigenaars ineens uit het niks terug zijn gekomen, of beter gezegd zijn gevraagd door de stabbers.

Account Robienjo staat inmiddels op delete.

@Otto, bedankt voor de prettige samenwerking en gezelligheid. We hebben er een leuke tijd aan beleefd.

@DUCKTATOR jij bent echt wel koning TW.
Een stabber een TW koning noemen... het moet niet gekker worden!

Zie hier een duidelijk voorbeeld van een account eigenaar dat afgelopen maanden niks meer op het account deed en nu zijn wel actieve co's er af kickt omdat dit beter uit komt voor de stabbers ;)

Dat respect waren we al verloren voordat we de uni hadden aangeraakt. :tongue: In dit topic werd het gepresenteerd als een actie ipv een plan. Nadat walk de uni levelde dropte ik een pm naar walk en wachtten we tot walk ruim voldoende voorsprong had. Zodoende wint walk, wat het grootste steekpunt was. We hadden ook direct kunnen uppen en dan zaten we nog in de race.

Afspraken;
" Daarom belooft elke partij om hun universiteit niet uit te bouwen alsook universiteiten van de andere partijen niet aan te vallen tot op de moment dat de wereld gespeeld is. Dit kan zijn wanneer overduidelijk 1 stam over blijft met een dominantie van boven de 70% of wanneer de overige 2 stammen officieel opgegeven hebben. "

Zodoende hebben jullie nog 23 dagen om te vlammen tegen een paar actieve spelers in zware overmacht, het alternatief was een paar maanden barbaren edelen en onderling ruziën over wie de awards krijgt. (gezien StabberMike nu zelfs nog mensen zat op te fokken voor de rang 1 award had dat nog interessant kunnen worden. :biggrin:)

Sevii je vond het afgelopen maanden tot vorige week toch zo'n saaie wereld die veel te lang duurt en snel gedaan moest zijn. :tongue: Net zoals heel veel andere hier/uit walk.

Het potentieel was er sowieso al uit helaas. Een interessantere strijd dan je komende 23 dagen misschien nog krijgt zat er niet meer in.

Als iedereen die beweerde neutraal te blijven zich daar aan houd heb ik vrede en is deze community permanent van me verlost. Dan hoepel ik hoogstens weer volledig op naar .net/.pl.

De wens van de cave leden die ons blockten was dat walk de wereld zou winnen, dit is nu theoretisch onvermijdelijk. Behalve alexandria morgan(en gestopte muffin) hebben we met elk account gesproken nadat ze wisten van het plan en neutraliteit afgesproken. Kijk, we kunnen niet echt klagen, maar het zou nu wel apart zijn als die accounts over de vloer komen.
Je moet werelden ook niet rekken voor het rekken.

Beetje sneu voor otto die niet met ons meedeed en gewoon einde wilde meemaken. (Ja, Stan zit in hetzelfde schuitje)
Maar bedankt :tongue:

Deze wereld was gewoon dikke prima en een ongezien potentieel voor een end game, zelfs het stukje end game dat we hebben gehad overstijgt de meeste werelden in het (recente) verleden. Dat jij er niks aan vond kan ik begrijpen, je moet veel werk verzetten voor weinig resultaat en vaak is het resultaat ook nog eens niet voor je eigen account. Dat noemen ze werken in stamverband, maar als het enige wat belangrijk voor je is de #1 rang, dan is dat natuurlijk niet interessant. Jij vind de wereld waarschijnlijk prima zo lang je door elke tegenstander makkelijk door kwam en kon internen, heel de wereld lang dus tot je tegen Walk aan kwam te liggen. Want laat ons eerlijk zijn, Ducktator heeft geen enkele deftige tegenstander getrotseerd en overwonnen heel de wereld lang ;)

Verder is het best grappig dat een stabber iemand anders stabber noemt en dat je nu naar een andere server trekt omdat je het niet kan op brengen om te spelen met deftige normen en waarden. In wens je veel succes op een andere server, hier ben je in elk geval niet meer welkom ;)

Last but not least zou ik toch nog eens willen oproepen bij SOD en Ducktator om hun uni uitbouw volledig te stoppen zodat Walk de wereld kan eindigen op de manier waarop zij dat willen ipv gedwongen te worden tot een snel wereldeinde. Als jullie rang werkelijk zo belangrijk is, heb dan op zijn minst de ballen om er nog even voor de strijden en te bewijzen dat je die ook verdient!
 
Reactiescore
141
Update: uni blijft gwn doorgebouwd worden en wereld gaat rap eindigen
 
Reactiescore
766
Update: uni blijft gwn doorgebouwd worden en wereld gaat rap eindigen
Hoe groot acht je de kans dat duck en sod van de troon gestoten worden?
 
Reactiescore
92
Als jullie het volledig annuleren, krijg je toch weer een stukje respect van mij terug in ieder geval.
Trust takes years to build, seconds to break and a lifetime to repair.


Wat eerder (paar maanden terug) vond ik dat inderdaad het geval. Tot vorige week is complete bullshit en ik zou graag zien waar ik de laatste week/weken heb gezegd dat de eindstrijd hier saai was.

De eindstrijd was eindelijk opengebroken, het leek eerst een enorm eenzijdige eindstrijd te gaan worden en Walk nam heel wat winst en brak accounts. Iedereen dacht dat het toen een Walk-over (hehe) ging worden en Cave een vogel voor de kat was, zeker toen sommige accounts zichzelf gingen ombouwen naar defbunker. Wat later kwamen er veel meer offensieven vanuit Cave en wisten ze zelf dorpen te pakken van HVH. De massa's van Cave zaten toen gewoon prima in elkaar en het was aan het beven in Walk.

Vervolgens breekt Walk weer 2 accounts en beginnen we het spelletje weer van voor af aan... Cave wilt quitten, accounts gaan weer bunkeren. Alleen zijn er deze keer andere technieken te pas gekomen met de uni's en dat is enorm zonde dat jullie zo willen forceren de wereld te sluiten.
Excuus, ik scheerde walk spelers even over 1 kam. Ik hoorde hier en daar nog steeds geluid dat het voorbij mocht wezen en saai was. Bijvoorbeeld deze spotprent van vorige week, maar ook in chats.

9e2wBoWyr2qJryr79HNhvUsxT8bdaxmgxkCfnwJ6YJaxaAAjQ9j8wbAgrdmdEfjJX2xp2HABFaat-PW9wDgptJ7fKInHHAl2M1RiAkMxMkoaYXxwnVe1fCQpWaM18dZ7FAzcQ2g9

Eens met dit stuk. Met de laatste alinea breek je alleen je eigen punt qua potentieel lijkt me?
Cave liep tot 3 weken terug heerlijk, maar er kwam inderdaad een massa waar een paar dorpen verlies waren en de mentaliteit maakte een bizarre sprong. Hopelijk hebben de anti-uni spelers een realistisch beeld geschetst over de situatie in cave, mochten jullie die ondervraagd hebben. Ik ga niet zoveel interne info geven, maar ik was iig wel heel druk bezig met motivatie in cave proberen te houden.


Het potentieel was er dus NOOIT uit tot al dat gedoe met die uni. Iedereen van Walk (en zeker schedel) vond de eindstrijd die er nu was enorm aangenaam en hadden jullie veel liever vechtend ten onder zien gaan dan jullie belachelijke fratsen van nu.

Zoals ik al eerder zei, dat het niet lukt om de wereld te winnen is 1 ding. Het op deze manier aanpakken moet je echt niet trots op zijn en ik zou niet liever hebben dat jij dus ook verdwijnt van elke mogelijke tw server, danku.
Ik vond de strijd ook aangenaam hoor. Al jaren niet zo'n relaxte oorlog gehad.
 
Reactiescore
92
Buiten deze accounts zijn er nog een paar die zich neutraal opstellen, hoezo kan je in een situatie als deze neutraal zijn vraag ik me dan af... In mijn ogen als je hier neutraal in blijft en er niet alles aan doet om op zijn minst de terechte winnaar te laten winnen, ben je niet veel beter dan de stabbers zelf.

Dus de neutrale spelers van geitenbijters, die het uni plan naar jou hebben door laten sturen, zijn dikke stabbers omdat ze jullie niet helpen met ons aanvallen?

En dan zijn er natuurlijk nog de meerderheid van de actieve spelers binnen Cave die zich wel allemaal als tegenstander hebben uitgesproken. Het is alleen nogal jammer dat deze spelers met het account dat ze beheerd hebben afgelopen maanden niet veel kunnen doen omdat alle eigenaars ineens uit het niks terug zijn gekomen, of beter gezegd zijn gevraagd door de stabbers.
Nouja, ineens, het hielp niet dat Stan vorige week voor de tweede keer het account op zijn naam probeerde te krijgen. De eigenaar was/is daar geen fan van. Je insinueert verder dat er meer zijn, maar die zijn me niet bekend.

Een stabber een TW koning noemen... het moet niet gekker worden!

Zie hier een duidelijk voorbeeld van een account eigenaar dat afgelopen maanden niks meer op het account deed en nu zijn wel actieve co's er af kickt omdat dit beter uit komt voor de stabbers
;)
Hier wist niemand iets vanaf, beide partijen worden genegeerd door de eigenaar.
De eigenaar was btw ook tegen uni.
Ff voor de fun gezien je ons met ene natte vinger beschuldigd; De kick volgde een paar uur nadat de spelers hadden geweigerd dorpen aan StabberMike te geven. Joejoe

Deze wereld was gewoon dikke prima en een ongezien potentieel voor een end game, zelfs het stukje end game dat we hebben gehad overstijgt de meeste werelden in het (recente) verleden. Dat jij er niks aan vond kan ik begrijpen, je moet veel werk verzetten voor weinig resultaat en vaak is het resultaat ook nog eens niet voor je eigen account. Dat noemen ze werken in stamverband, maar als het enige wat belangrijk voor je is de #1 rang, dan is dat natuurlijk niet interessant. Jij vind de wereld waarschijnlijk prima zo lang je door elke tegenstander makkelijk door kwam en kon internen, heel de wereld lang dus tot je tegen Walk aan kwam te liggen. Want laat ons eerlijk zijn, Ducktator heeft geen enkele deftige tegenstander getrotseerd en overwonnen heel de wereld lang
;)
Ik combineer dit stuk wel met het bashen in stelling/dag. Misschien vanavond.

Verder is het best grappig dat een stabber iemand anders stabber noemt en dat je nu naar een andere server trekt omdat je het niet kan op brengen om te spelen met deftige normen en waarden. In wens je veel succes op een andere server, hier ben je in elk geval niet meer welkom
;)
Als je een collectie lijken in je kelder hebt liggen raak je niet het recht kwijt om iemand moordenaar te noemen.
:redface:
Net zoals je mijn ppgebruik benoemd terwijl je/walk zelf aanleiding was voor een discussie om de boostregels te herschrijven. Geen moeite mee.

Last but not least zou ik toch nog eens willen oproepen bij SOD en Ducktator om hun uni uitbouw volledig te stoppen zodat Walk de wereld kan eindigen op de manier waarop zij dat willen ipv gedwongen te worden tot een snel wereldeinde. Als jullie rang werkelijk zo belangrijk is, heb dan op zijn minst de ballen om er nog even voor de strijden en te bewijzen dat je die ook verdient!
We strijden er ook nog even voor.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
weg gespest door walk naar een .pl server doei
 

DeletedUser79704

Guest
Nouja, ineens, het hielp niet dat Stan vorige week voor de tweede keer het account op zijn naam probeerde te krijgen. De eigenaar was/is daar geen fan van. Je insinueert verder dat er meer zijn, maar die zijn me niet bekend.
alsof stan dit zou doen zonder te vragen, maar als hij geen antwoord krijgt moet hij toch iets doen. muffin staat ook op zijn naam, en zodra w69 afgelopen was ging het terug naar de originele eigenaar. ik snap sod wel, moest ik een jaarloon in een account steken zou ik ook niet graag hebben dat het email veranderd werd maar dan moest hij maar niet rennen, en gebleven zijn wanneer het nodig was
 
Reactiescore
180
Voor Mathieu (Ruai) gaat het om een persoonlijke vete en haat jegens mij, zijn bedoeling was puur om Walk te triggeren om de uni eerst op te bouwen om het dan voor het publiek te doen lijken alsof Walk (of ik) degene zijn die de afspraken negeren. Denk dat de rest van dit topic en het aantal Cave spelers dat hun steun aan Walk betuigd wel duidelijk maakt hoe hard dat opzet gefaald is...

Ga hier kort over zijn,

Ik moet je niet, vind je een hilarisch fenomeen waar ik nog minder respect kan voor opbrengen dan de koppigheid van een martijn/mark.

Maar als je denkt dat ik dat behalve als positieve propaganda en mikpunt voor een gezond, agressieve sfeer binnen cave hebt gebruikt, dan schrijf je jezelf toch weer veel te veel eer toe schat.
 
Reactiescore
2.386
2de keer? 1ste keer :smile: + ik had hem een mail verstuurd met mijn email en gsm-nummer, als hij terug online zou komen, ging hij het altijd terugkrijgen. Doe niet flauw, je hebt zelf de mail gelezen. :wink:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Trust takes years to build, seconds to break and a lifetime to repair.

Respect is natuurlijk iets anders dan vertrouwen. Ik heb gaandeweg de wereld vorderde best veel respect gekregen voor Ducktator, met een solo/duo team zijn jij/Kenneth na de start moeilijk hard gegroeid en hebben jullie je ontpopt tot 1 van de sterkhouders van Cave. Ook nu laat jij je zien dat je 1 van de doorzetters bent binnen Cave, en daar kreeg je mijn respect ook voor. Daarom is het allemaal ook net zonde dat er middels een stab getracht wordt om de wereld snel af te sluiten zodat er toch nog een paar awards binnengehaald kunnen worden. Je noemde zelf, dat je er nu ook voor gaat strijden. Maar ik denk dat we beide weten dat er moeilijk iets geforceerd kan worden om jullie van die rang te stoten, gezien het feit dat jullie zo'n hoog edellimiet hebben en je gewoon dorpen erbij internt van je stam. In die twee weken standhouden noem ik zelf geen strijden meer voor je rang.

Ik vind het gewoon erg spijtig dat je voor deze keuze gegaan bent, zeker aangezien jij en je co Kenneth uiteindelijk van wegen gescheiden waren omdat hij het er zelf niet mee eens was. Je haalt nu wel een mooie rang 1 binnen, maar de waarde daarvan is nu nihil. Ik begrijp persoonlijk niet waarom je je TW carrière (op .NL dan) op deze noot wil afsluiten ipv je een waardig verliezer te tonen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Trust takes years to build, seconds to break and a lifetime to repair.
Als het zo lang duurt beter nu dan snel mee beginnen he ;)

Excuus, ik scheerde walk spelers even over 1 kam. Ik hoorde hier en daar nog steeds geluid dat het voorbij mocht wezen en saai was. Bijvoorbeeld deze spotprent van vorige week, maar ook in chats.


Eens met dit stuk. Met de laatste alinea breek je alleen je eigen punt qua potentieel lijkt me?
Cave liep tot 3 weken terug heerlijk, maar er kwam inderdaad een massa waar een paar dorpen verlies waren en de mentaliteit maakte een bizarre sprong. Hopelijk hebben de anti-uni spelers een realistisch beeld geschetst over de situatie in cave, mochten jullie die ondervraagd hebben. Ik ga niet zoveel interne info geven, maar ik was iig wel heel druk bezig met motivatie in cave proberen te houden.

Ik vond de strijd ook aangenaam hoor. Al jaren niet zo'n relaxte oorlog gehad.
Elke stam heeft zijn dipjes in activiteit en motivatie... Bij ons door dat de eerste keer op toen we door Muffin heen wandelde, iedereen verwachte toen een saaie tegenstander die geen weerstand kon bieden gecombineerd met een deal en een NAP wat velen demotiveerde. Toen Cave zich later herstelde en zelf begon aan te vallen kwam de motivatie terug beetje bij beetje, en de laatste massa's draaide het weer helemaal super!

Verder zijn spotprentjes natuurlijk om te lachen en is het deze wereld ook gewoon slechts een massa gooien om de 10 dagen, sommigen vinden dat leuk en anderen sturen liever dagelijks wat met 1c. Als je bv door corona thuis zit en W69 is je enige wereld ga je je vervelen tijdens die 10 dagen opbouwen, dat is de moment waarop Walk spelers wel eens klaagde dat het saai was... Tot er dan een massa kwam of uitgedeeld werd, dan was iedereen van de partij!

Dus de neutrale spelers van geitenbijters, die het uni plan naar jou hebben door laten sturen, zijn dikke stabbers omdat ze jullie niet helpen met ons aanvallen?

Dat is niet wat er staat in het stuk dat je quote hoor, in tegendeel!

Iemand die ons de informatie doorstuurt is bij voorbaat niet neutraal omdat ze het niet zouden doen als ze er niet tegen waren en heeft met die actie ons reeds geholpen om de terechte winnaar ook te laten winnen. Kortom zo een account / iemand kan nooit onder die beschrijving van mij vallen. Als je perse een naam wilt horen dan denk ik aan het account Woman, een account dat zichzelf neutraal plaatst en dus vrede neemt met de stab acties van zijn stamgenoten / buren.

Verder ben ik wel teleurgesteld in de meeste spelers / accounts die tegen de stab waren, ze hebben ons geholpen om de wereldwinst te halen, maar daar blijft het ook bij. Er is niks ondernomen of voorgesteld om stabbers op hun plaats te zetten, of meer accuraat van hun plaats te halen, om een statement naar heel de TW wereld te maken dat stabben op deze manier niet kan. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben zich uitgesproken tegen stabs, ik zou ze dus nooit zelf stabbers of neutralen noemen maar had er wel meer van verwacht / in hun plaats had ik zelf meer gedaan.

Je insinueert verder dat er meer zijn, maar die zijn me niet bekend.
Robienjo?

Ik combineer dit stuk wel met het bashen in stelling/dag. Misschien vanavond.
Onderbouwde mening is niet bashen, snap dat het voor jou misschien zo voelt maar als je een beetje kritisch naar jezelf en W69 kijkt dan zou je het wel begrijpen ;)

Als je een collectie lijken in je kelder hebt liggen raak je niet het recht kwijt om iemand moordenaar te noemen.
:redface:
Net zoals je mijn ppgebruik benoemd terwijl je/walk zelf aanleiding was voor een discussie om de boostregels te herschrijven. Geen moeite mee.
Maar het maakt je uitspraak wel zeer ongeloofwaardig en 100% hypocriet. Zeker als je eigen 100% bevestigde stab 100 keer erger is dan de stab waar je iemand van beschuldigd die nooit echt bewezen is ;)

Ik heb jou PP gebruik enkel genoemd in mijn onderbouwing naar waarom ik Ducktator geen terechte #1 vind. Nergens noem ik je een PP abuser of tik ik je op de vingers omdat je PP gebruikt, want ik heb daar helemaal geen probleem mee. Ik zeg alleen dat het meeste PP hebben je niet per definitie een terechte #1 maakt!

Verder top toch van de boostregels, we hebben na zo veel jaren gezorgd voor duidelijkheid voor heel de community. Graag gedaan!

We strijden er ook nog even voor.
Wat jij doet is niet strijden, verre van zelfs! Maar dat heeft joa al beter uitgelegd dus ga ik niet verder op in.

Ga hier kort over zijn,

Ik moet je niet, vind je een hilarisch fenomeen waar ik nog minder respect kan voor opbrengen dan de koppigheid van een martijn/mark.

Maar als je denkt dat ik dat behalve als positieve propaganda en mikpunt voor een gezond, agressieve sfeer binnen cave hebt gebruikt, dan schrijf je jezelf toch weer veel te veel eer toe schat.
Ben je nu mij aan het beschrijven of jezelf vraag ik me af...

Ik ben niet degene die zegt dat het om haat gaat hoor, dat is het antwoord dat ik over het algemeen krijg wanneer ik aan Cave leden vraag: "Wat zijn Mathieu zijn beweegredenen om deze acties uit te voeren?". Dus je kan doen alsof dat gewoon in mijn hoofd zit, maar het zit blijkbaar ook in het hoofd van vele anderen die maanden met jou samen gespeeld hebben, tjah.

Ik denk trouwens niet dat het haat is, volgens mij is het gewoon pure Jaloezie! Al zal je dat nooit toegeven natuurlijk ;)

Wat het ook is, zonde dat je voor eender welke reden een wereld zo moet verkloten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79704

Guest
Verder ben ik wel teleurgesteld in de meeste spelers / accounts die tegen de stab waren, ze hebben ons geholpen om de wereldwinst te halen, maar daar blijft het ook bij. Er is niks ondernomen of voorgesteld om stabbers op hun plaats te zetten, of meer accuraat van hun plaats te halen, om een statement naar heel de TW wereld te maken dat stabben op deze manier niet kan. Begrijp me niet verkeerd, ze hebben zich uitgesproken tegen stabs, ik zou ze dus nooit zelf stabbers of neutralen noemen maar had er wel meer van verwacht / in hun plaats had ik zelf meer gedaan.
hier wil ik toch even op inpikken, hoe had je dit anders willen zien dan? wat zouden wij moeten gedaan hebben?
 

Deleted User - 24028

Guest
hier wil ik toch even op inpikken, hoe had je dit anders willen zien dan? wat zouden wij moeten gedaan hebben?
Nou velen hebben zich gedistantieerd, Walk tot terechte winnaar uitgeroepen, ons ingelicht over wat de stabbers van plan waren en ingepraat op de stabbers waardoor de de uni uitbouw later beginnen zijn (?). Alles dus wat nodig is om ons de officiele winst te geven, wat super is natuurlijk.

Maar als vanaf dat bereikt is (of zelfs nog niet officieel) accounts daarvan deleten gaan, niet meer loggen, niks meer ondernemen,... dan helpen ze daar de stabbers nog mee om hun 2de doel te bereiken. Terwijl ik in hun positie alles zou doen wat ik kan om stabbers volledig van de wereld af te spelen en ze zeker niet op rang 1 en 2 zou laten staan.

De rest van wat "alles er aan doen" juist in houd kan iedereen zelf wel invullen denk ik.
 
Reactiescore
766
Walk heeft ervoor gezorgd dat boosten zo lastig te beoordelen is, dat het maar gewoon wordt toegestaan. Maar goed, duidelijk is het wel ja, daar heb je gelijk in :p
 
Reactiescore
2.386
Nou velen hebben zich gedistantieerd, Walk tot terechte winnaar uitgeroepen, ons ingelicht over wat de stabbers van plan waren en ingepraat op de stabbers waardoor de de uni uitbouw later beginnen zijn (?). Alles dus wat nodig is om ons de officiele winst te geven, wat super is natuurlijk.

Maar als vanaf dat bereikt is (of zelfs nog niet officieel) accounts daarvan deleten gaan, niet meer loggen, niks meer ondernemen,... dan helpen ze daar de stabbers nog mee om hun 2de doel te bereiken. Terwijl ik in hun positie alles zou doen wat ik kan om stabbers volledig van de wereld af te spelen en ze zeker niet op rang 1 en 2 zou laten staan.

De rest van wat "alles er aan doen" juist in houd kan iedereen zelf wel invullen denk ik.
Meneer krijgt de wereldwinst en gaat nog klagen ook.. Warre serieus. Je zou gvd op je knietjes moeten zitten
 

DeletedUser79704

Guest
Nou velen hebben zich gedistantieerd, Walk tot terechte winnaar uitgeroepen, ons ingelicht over wat de stabbers van plan waren en ingepraat op de stabbers waardoor de de uni uitbouw later beginnen zijn (?). Alles dus wat nodig is om ons de officiele winst te geven, wat super is natuurlijk.

Maar als vanaf dat bereikt is (of zelfs nog niet officieel) accounts daarvan deleten gaan, niet meer loggen, niks meer ondernemen,... dan helpen ze daar de stabbers nog mee om hun 2de doel te bereiken. Terwijl ik in hun positie alles zou doen wat ik kan om stabbers volledig van de wereld af te spelen en ze zeker niet op rang 1 en 2 zou laten staan.

De rest van wat "alles er aan doen" juist in houd kan iedereen zelf wel invullen denk ik.
beetje moeilijk om iets of "alles" er aan doen als mensen van een account getrapt worden, waaronder de leider.
 

Deleted User - 24028

Guest
beetje moeilijk om iets of "alles" er aan doen als mensen van een account getrapt worden, waaronder de leider.
Ik ga er niet verder over in het rond trappen, als je mijn zorgvuldige woordkeuze er op na kijkt zie je ik niet per definitie iedereen bedoel ;)
 
Reactiescore
319
Volgens mij ben jij flink in de Warrie. Wat dacht je ervan dat er al niet genoeg activiteit was om de accounts daaiende te houden? Dat we dan ook nog actief gaan vv'en overal?
 
Reactiescore
2.386
Ik ga er niet verder over in het rond trappen, als je mijn zorgvuldige woordkeuze er op na kijkt zie je ik niet per definitie iedereen bedoel ;)
Ik denk dat je vergeet dat dat toch al lange tijd onze stamgenoten waren en dat het broodnodige gedaan is. Al de rest waar jij voor wilt vechten, is jouw keuze Warre.

Deze wereld was een uitputtingsslag voor Cave, als ik zo mag stellen.
- Why not valt
- Cave hervormen
- Hope and Despair kicken
- Cave hervormen
- Mensen zoeken
- Er een leuke wereld van maken
En opeens is het genoeg, en maakt het ons allemaal geen ene fuck meer uit wie er op rang 1, 2 of 17 eindigt. Zolang de wereld maar gesloten wordt en nooit meer open moet.
 
Bovenaan