[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
453
Je kunt wel constant op je anonieme stemming terug vallen, maar de anti uppers wisten niet eens dat hier nog een stemming over kwam anoniem. Misschien had dat dan openlijk besproken kunnen worden hoeveel stemmen exact voor of tegen waren, nadat letterlijk iedereen nog eens benadert was om hun mening te geven en een definitief ja/neutraal/nee. De laatste stemming die ik zag had namelijk nog 3 andere opties buiten witte vlag of uppen en geen daarvan was stiekem willen uppen of mindgames met Warre spelen. Maar goed, ik zal me er verder niet meer in mengen, het is wel duidelijk hoe ik er over denk lijkt me zo, doet er verder ook niet zoveel meer toe nu.

dit dus.
 
Reactiescore
180
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je in Nederland, danwel België leeft, als je dat gaat vergelijken met andere landen en diens regeringsvorm.

ben ik absoluut van overtuigd, heb dat meermaals aangegeven, behalve de belgische rapportering inzake overlijdens is het waarlijks een zegen van in BE te wonen, betaal met plezier mijn belastingen, als ze gebruikt/goed gebruikt worden ;)
 
Reactiescore
5.693
Jammer dat een iemand (Stan) die zoveel voor Cave heeft betekend compleet anaal wordt genomen door sommige van z’n stam. Duidelijk dat hij zijn tijd beter bij zijn vriendin had door moeten brengen, ik word gek van die appjes van der.

Aan de serieuze kant: W69 heeft voor mij ook maar een winnaar en dat is walk. Geen idee hoe de wereld gaat eindigen maar moreel gezien is Walk sowieso al de winnaar, daarbij een heel groot compliment voor Stan en andere die tegen deze Stab waren.
 
Reactiescore
3.540
Even een update van onze kant:

Er zijn gisteren een aantal belangrijke zaken gebeurd, en die zal ik even op een rijtje zetten.
1. Het account Freyr/Supergirl ging zogezegd op delete, is de stam Cave verlaten in woede. Naief als wij waren hebben we hierdoor onze massa afgeblazen en zijn ongetimed aanvallen gaan gooien. Een paar uur later zat supergirl weer in cave, stonden de defboosters aan en begon het deffen, vermoedelijk is de VV afgegeven. Supergirl zit inmiddels namelijk ook weer terug in Cave.
2. De universiteit van Cave is in level omhoog gegaan, en gaat achter de universiteit van Walk aan. Vermoedelijk doen ze dit om accounts zoals Ducktator/Ruai op rang 1 te houden in punten en OD.

Het lijkt er dus op dat de wereld hoe dan ook over 20 dagen voorbij gaat zijn, en wie er aan het langste eind trekt kan nog zeer spannend worden aangezien Cave dus veel meer gouden constructieboosters heeft. Mocht het daadwerkelijk zo ver komen dat de universiteit van Cave eerder level 30 bereikt dan ben ik echt diep teleurgesteld in alles waar TW voor staat, en met mij menig anderen.
 

DeletedUser79704

Guest
echt jammer om te zien hoe ze ondanks de negatieve reacties dit doorzetten, diep teleurgesteld in enkele mensen binnen cave. hoe mensen hun waarden en normen laten vallen om een award/wereldwinst te krijgen kan er bij mij niet in, sneu dit.
 
Reactiescore
983
Achja als je geen tw kan spelen op de manier zoals het hoort heb je natuurlijk geen andere keuze dan het zo aan te pakken en diep triest te wezen, anders doe je dit niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Is er al een ledenlijstje beschikbaar van de mensen die achter deze stab staan?
 
Reactiescore
92
Het lijkt er dus op dat de wereld hoe dan ook over 20 dagen voorbij gaat zijn, en wie er aan het langste eind trekt kan nog zeer spannend worden aangezien Cave dus veel meer gouden constructieboosters heeft. Mocht het daadwerkelijk zo ver komen dat de universiteit van Cave eerder level 30 bereikt dan ben ik echt diep teleurgesteld in alles waar TW voor staat, en met mij menig anderen.

Er is ruim voldoende voorsprong gegeven om jullie niet in te halen. Anders ging die uni wel direct omhoog nadat jullie een level pakten, jullie zaten op level 14 eenmaal onze level 12 uni ging bouwen. Ik had daar bovenop 2 dagen terug een pm gestuurd dat walk gewoon door moest bouwen. Ongeveer 24u later begonnen we.

Walk wint de wereld, tenzij jullie kiezen om te stoppen met bouwen, niet zo heel spannend.

Ik weet verder niet wie het verhaal van gouden bouwboosts verzonnen heeft. Durin heeft ze in ieder geval niet. De laatste keer dat je die kon spammen was een aambeeld van de soldatenkoning event uit 2018.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Er is ruim voldoende voorsprong gegeven om jullie niet in te halen. Anders ging die uni wel direct omhoog nadat jullie een level pakten, jullie zaten op level 14 eenmaal onze level 12 uni ging bouwen. Ik had daar bovenop 2 dagen terug een pm gestuurd dat walk gewoon door moest bouwen. Ongeveer 24u later begonnen we.

Walk wint de wereld, tenzij jullie kiezen om te stoppen met bouwen, niet zo heel spannend.

Ik weet verder niet wie het verhaal van gouden bouwboosts verzonnen heeft. Durin heeft ze in ieder geval niet. De laatste keer dat je die kon spammen was een aambeeld van de soldatenkoning event uit 2018.

Wat is voor jullie überhaupt de reden om uni te uppen dan? Op die manier houd je immers ook geen respect meer over na de wereld. Zet alles gewoon stop en we kunnen gewoon netjes de strijd afmaken ipv met die dingen te moeten kutten?
 
Reactiescore
338
Walk zet gewoon de universiteit safe zodat de winnaars in ieder geval niet onverdiend zouden zijn. Aan cave om nog te bewijzen dat zij de winst verdienen.
 
Reactiescore
416
oi dit is puur voor mn vlaggen, kunnen we niet gewoon weer massa's gaan gooien en allebij uni op lvl 15 houden ofzo? kan ik nog tijdje door chillen hier :)
 
Reactiescore
1.647
Cave wilt hun awards behouden, en pushen walk nu om de uni uit te bouwen :d

Waarom doen alle spelers die tegen waren van Cave niet uit stam gaan en direct gezamenlijk met Walk enorm aanvallen?

Maak je daarna met mensen die leuk spelen afspraken over een soort reset als die gasten zijn weggespeeld hoe alsnog leuke eindstrijd kan ontstaan?
 
Reactiescore
0
Je mag me incompetent en/of naïef vinden, ik heb al veel gehoord de laatste tijd. Het punt is dat ik met mijn vertrouwd groepje de juiste aanpak heb gehanteerd om Walk een zo groot mogelijke kans tot wereldwinst te geven. Was dit de juiste manier? Wie weet. Was ik naïef? Waarschijnlijk, maar wat verwacht je zelf als je al een half jaar leiding bent omdat niemand anders het wou doen. Je begint toch enige band van vertrouwen te kweken en van sommige mensen verwacht je het gewoon totaal niet.

Ik weet zelf ook dat ik niet de beste leider ben, ik heb gewoon geprobeerd er nog een toffe wereld van te maken, voor zowel mezelf, Cave en Walk. En ik ben toch wel trots als ik kan zeggen dat ik van 9 eilandjes een mooi geheel heb kunnen maken voor - een korte - tijd. Walk kreeg zowaar massa's van ons en verloor dorpen.. (want wees eerlijk, wie had dat ooit gedacht?). Sommige individuen maakten het dan weer een hel tijdens het deffen en als er dan een paar key-spelers wegvallen (of worden gekicked.........), loopt het sneller mis natuurlijk.

Hopelijk kan @rikkert1234 nog slapen natuurlijk en het spijt me dat ik je zo stoor dmv incompetentie en naïviteit, ik heb zo een gevoel dat ik niet te snel opnieuw leider zal worden.
Mooi, eerlijk en nederig. Deze woorden
Als je ze zet naast je acties om van een kutsituatie toch wat recht te trekken: sterk gedaan Stan.

Groetjes
Joris
 
Reactiescore
4
Account Robienjo staat inmiddels op delete.

@Otto, bedankt voor de prettige samenwerking en gezelligheid. We hebben er een leuke tijd aan beleefd.

@DUCKTATOR jij bent echt wel koning TW.
 
Bovenaan