Stabstam 2.0

DeletedUser79481

Guest
Ik snap waar dit forum voor dient. En EEN mooi verhaal is leuk. Echter dit is nu al de zoveelste.. Dat maakt het in mijn ogen geen mooie wereld.
Je zou zeggen, er vanuit gaande dat mensen het in ieder geval het AF lezen, dat ze denken: Misschien is het niet slim om te doen aangezien ik dan ook voor 1 week het gespreksonderwerp van W62 wordt..
Blijkbaar leren mensen hier niet van. Dat maakt het in mijn beleving allemaal nog dommer. Elke stab of wat dan ook weer...
Ja okey fair, dit ben ik best met je eens, maar ik blijf het wel chill vinden om die openingsposts te lezen. Gewoon een beetje meekrijgen wat er gebeurd is, daarna gaat de lol er inderdaad gauw vanaf. Dus misschien dat er beter een stabtopic komt, waarin iedereen z'n verhaal kan dumpen :D
 

DeletedUser79332

Guest
Ja okey fair, dit ben ik best met je eens, maar ik blijf het wel chill vinden om die openingsposts te lezen. Gewoon een beetje meekrijgen wat er gebeurd is, daarna gaat de lol er inderdaad gauw vanaf. Dus misschien dat er beter een stabtopic komt, waarin iedereen z'n verhaal kan dumpen:D

@jokersbrain en @Jus soli :D:D:D
 

DeletedUser78975

Guest
Beter Jannes niet, die is dan weer 3 dagen bezig.
Precies. 3 dagen en dan kom je aanzetten met een proloog, een post waarin je met uit context getrokken bericht mij als de boeman afschildert en dan uiteindelijk bij de inhoudelijke behandeling een halve verhaal treft. Maar ik gun het Jannes wel aangezien hij zichzelf een moraalridder noemt en de stabexpert. Hij zal er waarschijnlijk zelfs een groot genot uit halen.
 
Reactiescore
3.457
Dit begint ook steeds meer op een schijt wereld te lijken. Hoeveel topics er hier nu al geopend zijn qua stabs, haat etc...
Ik wacht wel weer op 63.
Hopen dat die wat minder asociaal verloopt.
Geloof echt niet dat het stabgedrag hier meer is als op andere werelden?
 

DeletedUser61134

Guest
Precies. 3 dagen en dan kom je aanzetten met een proloog, een post waarin je met uit context getrokken bericht mij als de boeman afschildert en dan uiteindelijk bij de inhoudelijke behandeling een halve verhaal treft. Maar ik gun het Jannes wel aangezien hij zichzelf een moraalridder noemt en de stabexpert. Hij zal er waarschijnlijk zelfs een groot genot uit halen.

Hopelijk meer dan van de 10 seconden filmpje die ik hem stuurde :(
@dirk-janusIV & Oussjepoes waardeerden het wel :eek:
 

DeletedUser79219

Guest
078. als dit het netnummer is dan zit ik om de hoek. oftewel binnen een straal van 3km :cool:. ik zoek ze wel op
 

DeletedUser79447

Guest
078. als dit het netnummer is dan zit ik om de hoek. oftewel binnen een straal van 3km :cool:. ik zoek ze wel op

Is inderdaad het netnummer, voor geweld had ik er zelf wel heen gereden. Maar blijft een spel:)

Heb het netjes en correct afgehandeld met andere om me heen dus dat is prima geweest.

Nu hebben ze 'spijt betuigd' en zeggen dat zij het als miscommunicatie zien. En hebben ook gevraagd of we dit achter ons kunnen laten.

Wordt steeds gekker in de community.
 

DeletedUser78389

Guest
Is inderdaad het netnummer, voor geweld had ik er zelf wel heen gereden. Maar blijft een spel:)

Heb het netjes en correct afgehandeld met andere om me heen dus dat is prima geweest.

Nu hebben ze 'spijt betuigd' en zeggen dat zij het als miscommunicatie zien. En hebben ook gevraagd of we dit achter ons kunnen laten.

Wordt steeds gekker in de community.

Gewoon ze allemaal een dorpje laten afstaan en lekker internen. Dan Kun je het erna achter je laten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Geloof echt niet dat het stabgedrag hier meer is als op andere werelden?

Mogelijk niet, al staat voor mij wel als een paal boven water dat deze wereld 62 community een enorme drang heeft om elk stab(je) gelijk te publiceren en aan de grote klok te hangen. Ik kan mij vergissen maar op wereld 56 was er geloof ik maar één stab, en die stelde ook niet echt veel voor. Op wereld 59 eveneens maar één serieus voorval en de acceptatie van de achterliggende stam. Toch duidelijk minder publicaties / schreeuwen om aandacht dan hier - en dan te bedenken dat '56 allang uitgespeeld is en wereld 59 toch al een half jaar ouder.

Maar ik gun het Jannes wel aangezien hij zichzelf een moraalridder noemt en de stabexpert. Hij zal er waarschijnlijk zelfs een groot genot uit halen.

Door het meermaals, zonder respons op je eerste 'flame', aan te stippen vraag je om één of andere kutreactie van em, waar niemand op zit te wachten. Je punt was bij je eerst post in dit topic wel duidelijk :) Don't push it.
 
Bovenaan