Stabstam 2.0

DeletedUser79447

Guest
Goedemorgen,

Nadat wij al door zwak spel waren weggespeeld in de start en nog vol motivatie zaten gingen wij voor een herstart.
Plots kwamen er wat pm's van stammen om ons heen om toe te treden.

Na wat contact her en der kwamen wij bij de stam LoCos.

Aardige jongens, stil forum maar een compact stamcluster met veel bekende.

We groeide hier lekker, hadden nog een mooie inventaris uit start 1 (dorpbonussen, gs pakjes en ga zo maar door)

Nadat de BB eraf was ging het lekker. We farmde al snel 40-50k per dag. (mensen in de buurt hadden al moeite met 15-20k)

Clear werd groter en groter, farm werd hoger en hoger.

Op een gegeven moment zag ik dat een stamgenoot 2 dagen stil stond, letterlijk 50 uur 0 groei, ik polste of het mogelijk was als deze speler een rood bolletje kreeg om hem over te nemen.

Omdat de speler nog geen rode bol had, is dit gesprek stopgezet en 10 uur later bouwde deze speler weer want hij groeide. Problem solved, zou je denken.

2 dagen later krijg ik een dreig PM van een klein 'spelertje' uit de stam met als onderwerp 'de lul'

682fa1482711bc687c0b41f37a8c204f.png


Na wat onderzoek kwamen wij erachter dat hij een bb van nog geen 200 punten had genobled, waar 7 min na overname een aanval op liep. Aanval liep al 1,5 uur en was een normale farm. Niks aan de hand dus.

Totdat de volgende begon.

79c383e52b7b145a110dbb27057fcb65.png


En zo begon de stab.
Ik start mijn laptop op en zie incomings, kan gebeuren zou je denken. Iedereen om me heen is vrij om aan te vallen.
Ik open de aanvallen en zie: Maurizio078, 3 maal edel.

Uiteraard ging ik verhaal halen.

2733dd7ae03fb86508a7a92bfd1e0afd.png


Blijkbaar is in de communicatie onderling tussen hem en Patroeska iets verkeerd gegaan over 'inactief stamlid' waarbij Maurizio dacht dat ik hem wilde nemen ookal was hij niet inactief. Kan gebeuren.

Aangeboden om hem netjes te annuleren en het verhaal de wereld uit te helpen.

Maar daarop geen antwoord.

Maar wat gebeurd er, komen aanvallen bij. Scouts, bijl, lc en een ram aanval, net voor de edels. Ook allemaal van stamgenoten.

1c03214b1abb091d513872e8a2585134.png

075ad8f0decfa6296bd387c237013835.png


Na hulp te hebben gevraagd aan de stam Dejavu, wat ik niet kreeg besloten om maar met de clear te csnipen.
Hieronder het resultaat.

7dd312ddba56631255bbf44b55adf70d.png

b5aec3a3c12b3dfc7c668dbceaf9d449.png


3e edel kwam er helaas doorheen, off op off hit veel en met 1k bijl en 300 lc als csnipe zou het normaliter precies de 2 edels slopen, door het +21% geluk en boosts kwam de 2e losse edel er op 3 troepen toch doorheen.

Toestemming op 32.

Al snel werd er door hen besloten om door te gaan.

91672605261346b780fce60d28a02ba8.png

1c3fa197a3894be9e61d47e0135522ae.png


Ik had toestemming 32, geen mensen die mij wilde helpen. Wat nu?
Wij boden hem aan om dit 'voorval' te vergeten als het zou stoppen, is notabene van de zotten dat je dit doet. De helft van de stam (de niet 078 leden) waren het met ons eens, de andere helft (allemaal 078 RL vrienden/familie) zagen dit natuurlijk niet zo.

02b3576baae454a7fb74fe1daca92a0e.png


7f8d15e7b52f90feefd6ae99e13a853c.png


8563d3e8036a8ae0ab02d258da1b2ef0.png
 

DeletedUser79447

Guest
na dit gedoe wisten we dat er geen kans op 'genade' zou zijn

Uiteindelijk begon hun 'groepje' bekenden door te gaan, in snel opvolgende aanvallen.

f9dd7e8b19a3d2eb4b8857ff8fccc766.png



Na wat rond pm'en in de buurt kwamen er toch mensen die indien nodig wilde helpen. Thank god. De edels waren net gestuurd en er kwamen steeds meer kleine hoopjes op ons af. Omdat we de deff lieten timen wisten zij tijdens de aanvallen nooit dat er een hele hoop deff aankwam.

Maar toen schoot het team nog een leuke optie te binnen.
Dit zijn jongens die samenwerken en alles, maar dan ook alles doen om tegen je te werken.

We besloten een 2e dorp te nemen, hadden nog 200% pakjes, opslag al 30 en het item van +25%.

We maakte gelijk munten en edels en besloten de 'spion' van de stam te pakken. Een spy hoort niet thuis en een 2k dorpje is best decent om mensen te laten happen.

6a011dad7b671d60fe9ff5a5e74bea92.png


Nadat wij hem om 08:00:00 hadden geveegd en na de terugkeer de edels zonden kregen wij natuurlijk weer leuke berichtjes.

f21ae66c3beb398d1b56f2907b6946f3.png


Het dorp werd met geringe verliezen overgenomen.

En jahoor, onze gedachten kwamen uit.
De scouts kwamen gelijk. Een uurtje later de eerste edel verzonden die na 8 uur aan zou komen.
Toestemming zou 36 zijn dan.

We konden de backdraft tactiek gaan toepassen.

f5c867e69e36b9f613919f481a43f39e.png


En dorp is weer terug.

En nu de nieuwe wave van edels op het eerste dorp, die liepen weliswaar nog.

De deff kwam langzaam binnen. De scouts vingen niets op.

En BAM!

a0aa9097e1a5e28c9d9d8d7d121293e6.png

eca11d4ed335ede1ce272881a9a86dfa.png

c11f02f6c9d04063a75dff0dc9b35065.png

0b7bf0c6972daa661ee8ec057f3d4b7a.png


Na de block stuurde ze 2 nieuwe aanvallen. 1 net voor de NB en 1 in de NB

0764cbdac22e183925dc6ceb9642bf1b.png

aee57be119d60a15aeced103df963d9e.png


Nu waren de ventjes natuurlijk gepikeerd!

caf41b8ce69deb6c7945ac14e6083b84.png


f51801f6dfe2cf4a363c3d21603996c3.png


Eind goed al goed, 2 dorpen behouden, 11k troepen gesloopt, niet farmende mensen 6 edels afgetroggeld en de motivatie van stam en stamgenoten naar 0.

Stam met bewezen stab:

ba6990407164ac7bf3fdea4646232a04.png



Met vriendelijke groet,

Team .The Lone Ranger
 

DeletedUser79481

Guest
Het doet me zo goed om te lezen dat jullie deze apen gewoon heerlijk wereld 62 uit geholpen hebben :)
Die schrijfstijl van ze, dat arrogante gedrag, dat dreigen. En dan natuurlijk het onvermogen om logisch na te denken, ik cringe er zo hard om.
Je doet de wereld een plezier :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Dudes zijn jullie weer gestabbed

Uhu, nu gelukkig 'overleefd' zit ook genoeg in het verschiet om tegen hen te werken. Zo zijn een aantal 'grotere' spelers zeer begaan met ons door de manier waarop wij alweer behandeld zijn.

Nu weet ik dat Roy zelf niet bij iedereen een goede reputatie heeft, maar over zijn spel spelen is het altijd fair en netjes geweest. Ookal is hij nogal impulsief in zijn doen en laten. Zelfs een aantal mensen die hem kennen, hem het liefst weg wilde hebben. Zijn nu overstag.


Het doet me zo goed om te lezen dat jullie deze apen gewoon heerlijk wereld 62 uit geholpen hebt :)
Die schrijfstijl van ze, dat arrogante gedrag, dat dreigen. En dan natuurlijk het onvermogen om logisch na te denken, ik cringe er zo hard om.
Je doet de wereld een plezier :)

Thanks voor je bericht!
 

DeletedUser79447

Guest
Tbh nooit zo'n stam joinen :x

Wisten wij vooraf ook niet. We wilde hier gewoon rustig in groeien om later door te groeien naar een 'betere' stam en dan gewoon normaal afscheid van elkaar kunnen nemen.

Helaas zijn deze loser, ja ik zeg het gewoon. Spelers die we helaas te veel te vaak tegenkomen.

Nu hopen wij dat er alsnog een mooie toekomst voor ons in het verschiet ligt!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
pfft, gelukkig zijn ze goed afgestraft, en maar hameren dat je zoveel PP zou gebruiken :D
 

DeletedUser78975

Guest
Soms vraag ik mij af of het mijn schuld is al deze stabtopics geplaatst worden :D Zal het deze avond eens lezen en mijn mening geven :)
Lol, Jannes die weer een momentje neemt om zichzelf een aai over de bol te geven :rolleyes2:

@Beast of Nation goed gehandeld van jullie kant. Wellicht hadden jullie kunnen wachten tot de betreffende speler op rood ging alvorens de vraag voor te leggen aan de stamleiding. Maar dat veranderd niets aan het feit dat jullie juist hebben gehandeld, het was immers slechts een vraag en jullie hebben er niet naar gehandeld. Treurig hoe de stam daar dan vervolgens op reageert.
Dat gezegd hebbend ben ik ook benieuwd naar de reactie van de stamleiding. Aan een verhaal zitten altijd twee kanten.
 

DeletedUser61134

Guest
Lol, Jannes die weer een momentje neemt om zichzelf een aai over de bol te geven :rolleyes2:

@Beast of Nation goed gehandeld van jullie kant. Wellicht hadden jullie kunnen wachten tot de betreffende speler op rood ging alvorens de vraag voor te leggen aan de stamleiding. Maar dat veranderd niets aan het feit dat jullie juist hebben gehandeld, het was immers slechts een vraag en jullie hebben er niet naar gehandeld. Treurig hoe de stam daar dan vervolgens op reageert.
Dat gezegd hebbend ben ik ook benieuwd naar de reactie van de stamleiding. Aan een verhaal zitten altijd twee kanten.

Ze deden me aan jullie denken eerlijk gezegd.
 

DeletedUser79332

Guest
Dit begint ook steeds meer op een schijt wereld te lijken. Hoeveel topics er hier nu al geopend zijn qua stabs, haat etc...
Ik wacht wel weer op 63.
Hopen dat die wat minder asociaal verloopt.
 

DeletedUser79447

Guest
Lol, Jannes die weer een momentje neemt om zichzelf een aai over de bol te geven :rolleyes2:

@Beast of Nation goed gehandeld van jullie kant. Wellicht hadden jullie kunnen wachten tot de betreffende speler op rood ging alvorens de vraag voor te leggen aan de stamleiding. Maar dat veranderd niets aan het feit dat jullie juist hebben gehandeld, het was immers slechts een vraag en jullie hebben er niet naar gehandeld. Treurig hoe de stam daar dan vervolgens op reageert.
Dat gezegd hebbend ben ik ook benieuwd naar de reactie van de stamleiding. Aan een verhaal zitten altijd twee kanten.

Die ga je hier niet zien gok ik zo.
Ze proberen het nu op een miscommunicatie te gooien. Ik gooi het gesprek hier als het verder lachwekkend is.
 

DeletedUser79481

Guest
Dit begint ook steeds meer op een schijt wereld te lijken. Hoeveel topics er hier nu al geopend zijn qua stabs, haat etc...
Ik wacht wel weer op 63.
Hopen dat die wat minder asociaal verloopt.
Is een mooi verhaal hier toch? Leuk om te lezen, gesloten einde, helemaal mooi.
Honestly, waar denk je dat een forum eigenlijk voor dient?
 

DeletedUser79332

Guest
Is een mooi verhaal hier toch? Leuk om te lezen, gesloten einde, helemaal mooi.
Honestly, waar denk je dat een forum eigenlijk voor dient?

Ik snap waar dit forum voor dient. En EEN mooi verhaal is leuk. Echter dit is nu al de zoveelste.. Dat maakt het in mijn ogen geen mooie wereld.
Je zou zeggen, er vanuit gaande dat mensen in ieder geval het AF lezen, dat ze denken: Misschien is het niet slim om te doen aangezien ik dan ook voor 1 week het gespreksonderwerp van W62 wordt..
Blijkbaar leren mensen hier niet van. Dat maakt het in mijn beleving allemaal nog dommer. Elke stab of wat dan ook weer...
 
Bovenaan