Stabbende Noobs

Reactiescore
1.454
Jullie zijn tegen deze actie, nu praat je het weer goed door te zeggen dat het zijn enige edelgebied is. Beetje contra

Je haalt hier twee dingen door elkaar. Respecteren en accepteren. Respecteer ik de keuze, nee! Accepteer ik hem, ja! Ik had het anders gedaan en het is niet netjes verlopen. Maar het feit dat TOXIC niet doet met de poging van regelingen treffen (blijkbaar, hoor ik hier ook), geeft hem dan weer alle recht om te edelen. Er is gister en vandaag al genoeg over gepraat en er waren genoeg opties. Als er geen gehoor aan gegeven wordt, tsja dan kan je moeilijk YLH de schuld geven imo
 
Reactiescore
767
Zoals ik gisteren heb gezegd ben ik inderdaad gaan praten met leden. Het bericht werd gelezen, maar heb nog geen antwoord gekregen. Misschien zijn ze wel helemaal het tegenovergestelde van jullie en willen ze zelf geen dramaqueens zijn.

Jullie commentaar is echter waardeloos.
https://puu.sh/w6oua/c660de0ecd.png

Dus omdat die niet om 00:00 reageert op je PM? is ons commentaar waardeloos beetje lachwekkend argument ofniet?

Mss moet jij gewoon ophouden met profeceren aangezien toch niemand aandacht aan je schenkt. Oja en t topic even geheel doorlezen, dan kan je zien dat YLH allang bewijzen leverde van aanbiedingen van 35 uur nap, inactieve spelers in toxic, spelers die geen moeite doen voor overleg & een statement van AMB leiding.

En continu roepen dat dit AMB is terwijl wij al een aantal x hebben aangetoond hier compleet buiten te staan en ons best gedaan hebben om hem netjes over te laten komen, waar gewoon miscommunicaties zijn gevallen gaat je ook niet verder helpen. Naar ventje ben je.

Vervolgens gaat die nog wel door met edelen? beetje krom ofniet? , volgens mij zijn hier meerdere leden van AMB op het AF gekomen om Par. te verwijten van een stab? wat leek dat het niet waar is , en nu word AMB erop aangesproken is het weer fout? over een mogelijke niet nette handeling van @YourLastHope .
 

DeletedUser78434

Guest
Je haalt hier twee dingen door elkaar. Respecteren en accepteren. Respecteer ik de keuze, nee! Accepteer ik hem, ja! Ik had het anders gedaan en het is niet netjes verlopen. Maar het feit dat TOXIC niet doet met de poging van regelingen treffen (blijkbaar, hoor ik hier ook), geeft hem dan weer alle recht om te edelen. Er is gister en vandaag al genoeg over gepraat en er waren genoeg opties. Als er geen gehoor aan gegeven wordt, tsja dan kan je moeilijk YLH de schuld geven imo

Zoals ik zei, het had netjes geweest als YLH 1-2 dagen zijn edels had thuisgehouden om een concreet gesprek te kunnen voeren of dit gedaan wordt door AMB of YLH maakt dan niet uit. Dat TOXIC niet zo actief is en amper reageert is dan in jullie voordeel. Toch zou ik hen een tijd afspreken tot wanneer zij kunnen antwoorden op pm's voordat YLH en AMB weer verder gaat op genoemde stam:)

Om ook duidelijk te zijn vanuit ESCALATION

Wij zijn niet anti AMB maar anti YLH zijn actie.
Ik hoop dat dit binnen 24 uur netjes opgelost kan worden zodat de wereld weer verder kan met veel te veel events!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
767
Par. gaat niet in op onze Katanap/clusterfuck beleid dus in hoeverre is dat dan een stab??

Dat ze er niet mee ingaan heeft niks met een stab te maken wel jammer dat ze liever een kata oorlog en clusterfucks willen maar om het dan gelijk een stab te noemen?
 
Reactiescore
1.454
Zoals ik zei, het had netjes geweest als YLH 1-2 dagen zijn edels had thuisgehouden om een concreet gesprek te kunnen voeren of dit gedaan wordt door AMB of YLH maakt dan niet uit. Dat TOXIC niet zo actief is en amper reageert is dan in jullie voordeel. Toch zou ik hen een tijd afspreken tot wanneer zij kunnen antwoorden op pm's voordat YLH en AMB weer verder gaat op genoemde stam:)

Ik ben het eens hoor; ik had het ook anders gedaan. Alleen moet het duidelijk zijn dat YLH wel in zijn recht staat om gewoon door te edelen. Dat is alles wat ik zeg :)
 

DeletedUser77689

Guest
Ik legde een vergelijking, die 5 dagen nap regel en niet kata en zijn beide ongeschreven regels. Ik wil je gewoon even laten zien door middel van een voorbeeld dat je loopt te janken
 
Reactiescore
5
Ik weet niet wie je van de leiding contacteerde?

Maar mij aanspreken en je hebt binnen enkele minuten een deftig antwoord en dat weet je zelf ook ;)

Misschien spreek je iemand randoms aan want in die screen zien we niet je chatpartner.

Voor de rest blijft een het gewoon een kapot lage actie maar iedereen zijn eigen manier van spelen,

Dus dat TOXIC niet actief is is complete bullshit, ik ben destijds gefuseerd als leiding van Facta en heb ook een leiding functie en dat weet YLH zeker te weten wel.
 

DeletedUser78434

Guest
Ik ben het eens hoor; ik had het ook anders gedaan. Alleen moet het duidelijk zijn dat YLH wel in zijn recht staat om gewoon door te edelen. Dat is alles wat ik zeg :)

Uiteraard staat hij zijn recht om door te edelen, enkel als hij/jullie het echt netjes zouden af willen handelen had ik 24-48 uur de edels thuis gelaten.
 

DeletedUser59552

Guest
@Captain Grom n Blaze , het valt ook niet goed te keuren. Ik heb zelfs ook aangegeven dat ik (en velen anderen) het anders hadden gedaan. Dit zegt YourLastHope nu ook. Hij heeft zijn spijt betuigd en is op dit moment bezig met contact zoeken met de leiding van TOXIC om een mogelijke regeling te treffen :)

Wat mij vooral steekt, is dat hij gewoon doorblijft gaan met het edelen van TOXIC. Als hij echt spijt had van de gang van zaken, had hij gewoon even 3 of 4 dagen niet meer geedeld, maar hij is doodleuk verder gaan edelen.

Zoals ik gisteren heb gezegd ben ik inderdaad gaan praten met leden. Het bericht werd gelezen, maar heb nog geen antwoord gekregen. Misschien zijn ze wel helemaal het tegenovergestelde van jullie en willen ze zelf geen dramaqueens zijn.

Jullie commentaar is echter waardeloos.
https://puu.sh/w6oua/c660de0ecd.png

Seriously? Om 12 uur een bericht sturen en dan verwachten dat je meteen als iemand wakker wordt een bericht krijgt? Maak jezelf aub niet nog verder belachelijk.

SJONGE JONGE wat een tering gezeik zeg. Ik speel nu bijna 3 jaar en het nadat het niveau ietsjes omhoog ging meteen nogal moeite met ongeschreven regels. Deze zijn gefabriceerd door de community en je hebt je er maar aan te houden anders ben je een stabber? De hele situatie met YLH is niet mooi, niet netjes maar hoe iedereen dit uit probeert te melken slaat echt nergens op. Denk dat we als we al deze dingentjes zouden bespreken op het forum het hier constant storm loopt.
Lijkt net dat er moedwillig vergeten word dat Thomas hier aan kwam om de mogelijk stab van Par. te openbaren (heel jammer dat niet wachtte of dit aan een niet besmette speler liet doen).
De speler die de stab aan het regelen was heeft toegeven dat hij contact had met 1 speler van Par.
Wel heel toevallig dat hij niet veel na de openbaring ineens alle schuld op zich neemt.
Wat we alleen niet moeten vergeten is de reputatie die Par. op dit gebied heeft en het feit dat als je een stab aan het regelen bent dat je dit zo min mogelijk via igm doet waardoor er maar weinig bewijs gaat zijn. Slabiack geeft toe dat hij iig 1 van de Par. spelers op de hoogte was en de moeite die iedereen binnen par doet om YLH denk ik persoonlijk dat het er wel wat meer waren. Helemaal gezien het feit dat helemaal NIEMAND uit Par. heeft geprobeerd om slabiack voor vuile leugenaar uit te maken :D hahahaha TE BANG DAT HIJ ECHT BEWIJS LEVERT ZEKER? ;)

Dit zijn twee totaal verschillende situaties. Het zijn ongeschreven regels en niemand hoeft zich er aan te houden. Ik ben het ook totaal niet eens met de mensen die dit een stab vinden. MAAAAAR, het verschil zit hem in het feit dat hij naar AMB is gegaan. AMB is de stam, met The pianist voorop, die zich heel erg heeft uitgesproken over die ongeschreven 5 dagen NAP regel. Dan is het toch hartstikke krom dat juist die stam zich hier niet aan houdt? Want dat YLH eerst al wat edelde, is 1 ding, maar dat hij vandaag nog nota bene een dorpje heeft geedeld, is een tweede. AMB leiding had meteen moeten zeggen tegen YLH dat hij even een paar dagen wacht en de rust laat terugkeren. Het edelen van vandaag brengt weer olie op het vuur en het zorgt er zeker niet voor dat YLH/AMB minder gezien wordt als hypocriet. Want er zijn vandaag nog steeds geen 5 dagen voorbij en hij blijft doodleuk edelen. Ik had persoonlijk graag gezien dat de AMB leiding had gezegd: de dorpen die zijn geedeld, worden betreurd, maar vanaf nu hanteren we de 5 dagen NAP.

Over die stab van Par, allereerst was die niet echt gebeurd, dus niemand kan zeggen of het wel een stab zou zijn geworden. Mocht dat zo zijn, zou dat echt een stab zijn geweest. Echter, The Pianist heeft zelf al aangegeven voorbarig hier wat over te hebben gezegd, dus daarmee was de kous af. Door Par hier weer bij te betrekken, probeer je de aandacht van YLH af te halen en dat schaadt AMB meer dan je zou denken.

Mss moet jij gewoon ophouden met profeceren provoceren aangezien toch niemand aandacht aan je schenkt. Oja en t topic even geheel doorlezen, dan kan je zien dat YLH allang bewijzen leverde van aanbiedingen van 35 uur nap, inactieve spelers in toxic, spelers die geen moeite doen voor overleg & een statement van AMB leiding.

En continu roepen dat dit AMB is terwijl wij al een aantal x hebben aangetoond hier compleet buiten te staan en ons best gedaan hebben om hem netjes over te laten komen, waar gewoon miscommunicaties zijn gevallen gaat je ook niet verder helpen. Naar ventje ben je.

Ik zie nog niet echt bewijs voor die 35 uur NAP? Hij heeft tegen 1 speler gezegd dat hij niet ging aanvallen. Inactiviteit van de tegenpartij is geen excuus om verder door te edelen.

Je hebt gelijk dat AMB hier niet verantwoordelijk voor is. Het enige wat AMB leiding zich wel mag aanrekenen, is het feit dat YLH vandaag nog is gaan dooredelen, wat gewoon vreemd is na die hele discussie van gister.

Je haalt hier twee dingen door elkaar. Respecteren en accepteren. Respecteer ik de keuze, nee! Accepteer ik hem, ja! Ik had het anders gedaan en het is niet netjes verlopen. Maar het feit dat TOXIC niet doet met de poging van regelingen treffen (blijkbaar, hoor ik hier ook), geeft hem dan weer alle recht om te edelen. Er is gister en vandaag al genoeg over gepraat en er waren genoeg opties. Als er geen gehoor aan gegeven wordt, tsja dan kan je moeilijk YLH de schuld geven imo

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Inactiviteit is nooit een argument om maar iets toe te staan. Zeker iets waar jullie van AMB zich telkens hard voor maken.

Uiteraard staat hij zijn recht om door te edelen, enkel als hij/jullie het echt netjes zouden af willen handelen had ik 24-48 uur de edels thuis gelaten.

Dit dus.

Nogmaals, het is niet netjes van YLH, maar absoluut geen stab. AMB staat er volkomen los van imo, maar AMB mag zich wel aanrekenen dat ze YLH niet hebben gezegd dat hij zich dan vanaf gister aan die 5 dagen NAP moest houden. Verloren dorpen zijn verloren, maar het toestaan dat hij vandaag weer een dorp pakte, hadden ze nooit mogen toestaan.
 

DeletedUser78510

Guest
Ik weet niet wie je van de leiding contacteerde?

Maar mij aanspreken en je hebt binnen enkele minuten een deftig antwoord en dat weet je zelf ook ;)

Misschien spreek je iemand randoms aan want in die screen zien we niet je chatpartner.

Voor de rest blijft een het gewoon een kapot lage actie maar iedereen zijn eigen manier van spelen,

Dus dat TOXIC niet actief is is complete bullshit, ik ben destijds gefuseerd als leiding van Facta en heb ook een leiding functie en dat weet YLH zeker te weten wel.

Sorry maar helaas sta je hier niet tussen roelstar.
https://puu.sh/w6pGL/e56bd2a28b.png
 
Reactiescore
767
Ik legde een vergelijking, die 5 dagen nap regel en niet kata en zijn beide ongeschreven regels. Ik wil je gewoon even laten zien door middel van een voorbeeld dat je loopt te janken

Mooi voorbeeld dan, ongeschreven klopt maar wel de regels waar AMB zo hard op hamerde bij de stab van Par. kortom je spreekt je eigen weer mooi tegen .
 
Reactiescore
1.454
@roelstar ik vind het oprecht hilarisch dat je zelf eerst keihard wil stabben en nu YLH de grond in wil stampen voor een veel kleiner vergreep. Verder weet jk dat FiT niet van mening is dat het een stab is. De rest zijn verhalen. Ik zit niet in de leiding, dus weet niet precies wat we aan de gang is he ;)

@Captain Grom n Blaze , zover is het niet inactiviteit die het deed, maar het feit dat er van toxic niks uit kwam. Dan ligt het anders imo
 

DeletedUser78510

Guest
Zoals je duidelijk in de screenshot kan zien nemen de leden het niet als een stab omwille van het snel edelen, maar gewoon omdat ik ze edel in het algemeen. Ik denk dat jullie de enigen zijn die hier zo een drama over maken over een 5 dagen NAP ook al hebben jullie niets te doen over dit voorval toch zijn jullie diegene die met de klachten komen.

https://puu.sh/w6pMI/90e22cb884.png

Ik denk dat deze screenshot wel boekdelen spreekt
 

DeletedUser78434

Guest
Zoals je duidelijk in de screenshot kan zien nemen de leden het niet als een stab omwille van het snel edelen, maar gewoon omdat ik ze edel in het algemeen. Ik denk dat jullie de enigen zijn die hier zo een drama over maken over een 5 dagen NAP ook al hebben jullie niets te doen over dit voorval toch zijn jullie diegene die met de klachten komen.

https://puu.sh/w6pMI/90e22cb884.png

Je maakt het voor jezelf alleen maar moeilijker, begrijp je dat dan echt niet?
Door al die nutteloze PM's die je hier post waarin je je excuus aan bied + zegt dat ze anders alsnog edelvoer waren geweest.

Het is en blijft een lage actie. Als je nou de eer aan jezelf zou houden, houd dan je edels thuis en maak een excuus post in plaats van dit irritante geneuzel.
 
Reactiescore
767
Niet voldoende hersen capaciteit hier, wil je deze voor me uitleggen?

Meneertje hypocriet:rolleyes:

Zoals je duidelijk in de screenshot kan zien nemen de leden het niet als een stab omwille van het snel edelen, maar gewoon omdat ik ze edel in het algemeen. Ik denk dat jullie de enigen zijn die hier zo een drama over maken over een 5 dagen NAP ook al hebben jullie niets te doen over dit voorval toch zijn jullie diegene die met de klachten komen.

90e22cb884.png

Je beweert dat

Zoals je duidelijk in de screenshot kan zien nemen de leden het niet als een stab omwille van het snel edelen

Terwijl in de PM duidelijk te zien is dat NoudDJ134 er niet mee eens is ?
 

DeletedUser78510

Guest
Dus omdat die niet om 00:00 reageert op je PM? is ons commentaar waardeloos beetje lachwekkend argument ofniet?

Volgens mij weet je maar weer de helft van de situatie vooraleer je weer met onnodige commentaar afkomt. Als er deze morgen staat dat hij het bericht gelezen heeft, maar hier echter geen antwoord op geeft omwille van het feit dat hij geen interesse heeft is dit toch een goed argument in mijn ogen.
 

DeletedUser77689

Guest
Thomas het is echt beter als jij je niet meer gaat proberen te verdedigen en dit even aan de leiding van AMB overlaat :p Imo is de actie die je hebt uitgehaald niet netjes + niet goed te praten :p

Mooi voorbeeld dan, ongeschreven klopt maar wel de regels waar AMB zo hard op hamerde bij de stab van Par. kortom je spreekt je eigen weer mooi tegen .
Meneertje hypocriet:rolleyes:

Ik spreek namens mezelf niet namens AMB, het AMB beleid heb ik niks mee te maken behalve dan dat ik in AMB zit en me hieraan probeer te houden. Dat jij mij hierop persoonlijk aanvalt is imo een beetje nutteloos
 
Reactiescore
5
Je graaft je eigen kuil alleen dieper,

Op die screenshot, ik kan mezelf niet verantwoorden voor het mailverkeer van stamgenoten. Als ik iedereen zijn chatbeheer moest doen dan was het een beetje saai geweest he ;)
 
Bovenaan