Stabbende Noobs

Reactiescore
3.586
Ik heb vriendelijk een bericht achter gelaten op hun forum en 1,5 dag geen actie onderneemt. Echter heeft AMB niets met mij afgesproken over het edelen van ex leden en was dit een keuze van mij zelf. Tijdens deze acties heb ik dan ook geen enkele hulp of ondersteuning gekregen door een lid van AMB.

Misschien zou inderdaad 5 dagen netter geweest zijn daar geef ik jullie een punt, maar als ik jullie hier nu hoor zou het niets uitgemaakt hebben wanneer ik begon met edelen, want dat het toch zeer slecht georganiseerd is en niemand wilt helpen op slechte aanvragen.

Je vergeet enkele factoren. Ik zal nog even de core uitleggen waarom dergelijke NAP's bij het verlaten van een stam worden afgesproken. (ik denk even luidop na en som wat dingen op)

De bedoeling is alvast duidelijk, als je u stam verlaat geef je u ex stamgenoten de tijd om een eerlijke kans te krijgen zichzelf voor te bereiden op de nieuwe onverwachte situatie. Want:

1) Speler kan OS hebben uitstaan bij stamgenoten omdat hij een bepaald % save ruimte had wat door het vertrek van een stamgenoot veranderd kan zijn. Je geeft dan een X aantal dagen de tijd zodat hij dit kan regelen met de frontspelers en zijn eigen account en de stam. Minimum regel is 3 dagen meer mag altijd.

2) De speler die zijn buur ziet vertrekken naar een andere stam is mogelijk op het moment van het vertrek enorm druk en logt pas een dag later weer (want veel loggen moest niet door een mogelijke save ligging). Die speler krijgt vervolgens een halve dag om zichzelf klaar te zetten wat natuurlijk belachelijk weinig is.

3) Speler naast de stamverlater kan onder vv staan en vv's reageren altijd later en zijn minder actief daarop.

Ik noem nu maar ter plekke wat mogelijke situaties op zijn er vast nog 10 tallen. Punt is dat het niet enkel te maken heeft met mogelijk troepen die buitenshuis staan. Het is niet omdat er op het forum weinig animo voor was dat er onderling niet het 1 en ander gestuurd is geweest.

1,5 dagen is veel te weinig en je begaat al een zware fout door daarover niets in je afscheidspost over te zetten. Ik zie graag pm's waarin jij met je ex stamgenoten een NAP afspreekt dan zoals beweerd word. Ik zie graag ook de pm die je naar je ex leider hebt gestuurd betreffende de vv en indien die niet antwoorden nog een poging bij iemand anders waagde want zomaar die vv houden van een stam die je naait of aanvalt is wel erg oneervol.

Ik vind trouwens niet dat AMB in de fout gaat deze mogelijke situatie betreft Par aan te kaarten op het AF. Par staat bekend om de stab praktijken en het is dus niet onlogisch dat AMB meteen met hun informatie naar het AF komt. Ze hebben ook hun excuses daarvoor gegeven toen bleek dat het niet klopte. Enige wat dus nog onduidelijk is, is YLH die een zware fout begaat.
 

DeletedUser69389

Guest
Sorry maar als ik een terecht punt maak waarom zou ik me er niet mee mogen bemoeien?

Betreft het tweede punt zal ik je alleen maar zeggen dat jij mij niet kent. Je weet niet wat ik binnen Babe/DAAP heb gezegd hebt en welke discussies ik heb gevoerd. Alhoewel ik toegeef dat ik in een leiding zat die zonder mij een gigantische stab uitvoerde. Had ik dit moeten weten? misschien wel. Maar bedenk ook maar dat er een reden was dat ze mij niet bij het complot betrokken ;)

Waarom zou jij je moeten moeien in een zaak waarin je zelf geen aandeel in hebt?

Maargoed discussies vind ik altijd mooi. Zelfs op het moment dat het uitlekte is er nagenoeg geen actie ondernomen. Ikzelf zou een dergelijke stam direct leaven.
 
Reactiescore
3.586
Zoals ik al eerder zei waren de meesten niet bezig met stambelang, maar enkel met zichzelf.

https://puu.sh/w5Uyy/145534981f.png

Het is niet omdat mogelijk een deel van je ex stam niet in stambelang denkt dat je daarbij bepaalde andere leden niet mee naait. Die speler waarmee je praat over de vv is dat de leider van je ex stam? Lijkt mij alvast van niet aan zijn gedrag te lezen. Mijn vraag was, heb jij je leider ingelicht over het feit dat jij nog een vv bezat van een speler in hun stam ja of nee.

Die speler waarmee je praat heeft duidelijk weinig goede intenties met zijn stam noch lees ik iets over een NAP noch is het maar tegen 1 speler waartegen je zegt 'vandaag val ik alvast niet aan'. Wat overigens dus geen onderlinge afspraak is maar eerder een vage mededeling vanuit jouw kant.
 

DeletedUser78510

Guest
Het is niet omdat mogelijk een deel van je ex stam niet in stambelang denkt dat je daarbij bepaalde andere leden niet mee naait. Die speler waarmee je praat over de vv is dat de leider van je ex stam? Lijkt mij alvast van niet aan zijn gedrag te lezen. Mijn vraag was, heb jij je leider ingelicht over het feit dat jij nog een vv bezat van een speler in hun stam ja of nee.

Die speler waarmee je praat heeft duidelijk weinig goede intenties met zijn stam noch lees ik iets over een NAP noch is het maar tegen 1 speler waartegen je zegt 'vandaag val ik alvast niet aan'. Wat overigens dus geen onderlinge afspraak is maar eerder een vage mededeling vanuit jouw kant.

Zoals ik al eerder toegegeven heb was de zaak omtrent de NAP zeer slecht afgesproken en kon hier veel aan verbeterd worden. Ik kan echter de tijd helaas niet terugdraaien en de situatie veranderen. De persoon die ik aansprak was de rekruteerder, die mij zelf in het begin had aangesproken in verband met het joinen van de stam. Aangezien ik toen al met hem aan het praten was en ik besloot dat hij toch een grote inspraak en verantwoordelijkheid had in de stam heb ik hem dit meegedeeld.
 
Reactiescore
3.586
Zoals ik al eerder toegegeven heb was de zaak omtrent de NAP zeer slecht afgesproken en kon hier veel aan verbeterd worden. Ik kan echter de tijd helaas niet terugdraaien en de situatie veranderen. De persoon die ik aansprak was de rekruteerder, die mij zelf in het begin had aangesproken in verband met het joinen van de stam. Aangezien ik toen al met hem aan het praten was en ik besloot dat hij toch een grote inspraak en verantwoordelijkheid had in de stam heb ik hem dit meegedeeld.

Dat laatste is begrijpelijk ja dat je hem dan aanspreekt wegens je eerder contact maar alsnog aan zijn intenties te zien had je de leider in kwestie ook mogen aanspreken. Nu is je oude stam enkele dorpen verloren (al dan niet door de korte NAP duur). De vraag is wie nu gestraft moet worden, je oude stam die geen fout begaan zijn of jij die meerdere fouten begaan heeft :) Mag je zelf een antwoord op geven als je zo vrij wilt zijn.
 
Reactiescore
768
Best wel Frappant dat je oud stamgenoten ook gelijk in de ochtend edelt na een tijdsduur van misschien 35 uur.:(
dc65bcfc86f26667c138936480446c3a.png


3a6dcf98cda15d662c8cc43440978800.png
 

DeletedUser78510

Guest
Dat laatste is begrijpelijk ja dat je hem dan aanspreekt wegens je eerder contact maar alsnog aan zijn intenties te zien had je de leider in kwestie ook mogen aanspreken. Nu is je oude stam enkele dorpen verloren (al dan niet door de korte NAP duur). De vraag is wie nu gestraft moet worden, je oude stam die geen fout begaan zijn of jij die meerdere fouten begaan heeft :) Mag je zelf een antwoord op geven als je zo vrij wilt zijn.

Heb de zaak al eerder besproken met de leider van TOXIC en die had dezelfde mening als mij over heel deze zaak hier: dat er te veel mensen hier zitten te klagen, die met de zaak weinig of niets te maken hebben terwijl ik al zelf gesprekken heb gehad met leden van TOXIC die zelf geen kritiek wouden geven. Ik begrijp het punt niet echt dat ik hier zit te discusiëren tegen mensen die niet eens van de stam TOXIC zijn. Heb mijn fout toegegeven, die zeker geen tweede keer zal gebeuren, maar meer valt er niet te zeggen tegen buitenstanders.

Hierbij is deze deze discussie voor mij gedaan. Iedereen mag denken over me wat men wil denken. Toch zijn er slechts enkelen die weten hoe de hele situatie in elkaar zit.

Peace
 
Reactiescore
768
Heb de zaak al eerder besproken met de leider van TOXIC en die had dezelfde mening als mij over heel deze zaak hier: dat er te veel mensen hier zitten te klagen, die met de zaak weinig of niets te maken hebben terwijl ik al zelf gesprekken heb gehad met leden van TOXIC die zelf geen kritiek wouden geven. Ik begrijp het punt niet echt dat ik hier zit te discusiëren tegen mensen die niet eens van de stam TOXIC zijn. Heb mijn fout toegegeven, die zeker geen tweede keer zal gebeuren, maar meer valt er niet te zeggen tegen buitenstanders.

Nog steeds heb je geen bewijs laten zien van de mogelijke afspraken ? waar meerdere mensen om vroegen , dus om het nu dan te ontvluchten?
 
Reactiescore
3.586
Heb de zaak al eerder besproken met de leider van TOXIC en die had dezelfde mening als mij over heel deze zaak hier: dat er te veel mensen hier zitten te klagen, die met de zaak weinig of niets te maken hebben terwijl ik al zelf gesprekken heb gehad met leden van TOXIC die zelf geen kritiek wouden geven. Ik begrijp het punt niet echt dat ik hier zit te discusiëren tegen mensen die niet eens van de stam TOXIC zijn. Heb mijn fout toegegeven, die zeker geen tweede keer zal gebeuren, maar meer valt er niet te zeggen tegen buitenstanders.

En als je contact hebt met de leider heb je hem ook al over die vv aangesproken? En prima dat die leider het dan goed vind, wilt niet zeggen dat het dan ook effectief goed is. Je hebt gewoon spelers genaaid die leider kan best een deal met u hebben of dergelijke als ze allemaal toch zo ego in elkaar steken zoals jij beweerd. In AMB zitten toch wat ervarenere spelers die wellicht wel inzien dat jij meerdere zware fouten begaan bent en ik vind het niet meer dan logisch dat je daarvoor ook gestraft word met iets dat ook gewoon erg kut zal zijn voor jouw. Dorp afstaan aan de speler die je het eerste edelde of dergelijke. En zoals de post hierboven heb je nergens pm's laten zien dat je met je buren een NAP afsprak.
 

DeletedUser78510

Guest
Zal nu de eerste persoon die ik geëdeld heb contacteren en zien wat hij van de zaak vind of wat ik voor hem kan doen moest hij dit willen als jullie dit jullie beter doet voelen.
 
Reactiescore
62
Zo overdrijven. Actie was discutabel, maar 35u wachten is ook niet niets. Bovendien zoals hij al aanhaalde, ging wellicht niet veel gescheeld hebben met hoe inactief zij waren.

En @jokersbrain, wat een vraag "wie moet er gestraft worden". Niemand toch? Doordreunen over een futiliteit noem ik dit.
 
Reactiescore
768
Zo overdrijven. Actie was discutabel, maar 35u wachten is ook niet niets. Bovendien zoals hij al aanhaalde, ging wellicht niet veel gescheeld hebben met hoe inactief zij waren.

En @jokersbrain, wat een vraag "wie moet er gestraft worden". Niemand toch? Doordreunen over een futiliteit noem ik dit.

Wat heeft Inactiviteit hier mee te maken? Beetje zwak excuus vind ik.
 
Reactiescore
3.586
Zal nu de eerste persoon die ik geëdeld heb contacteren en zien wat hij van de zaak vind of wat ik voor hem kan doen moest hij dit willen als jullie dit jullie beter doet voelen.

Voor mijn schone ogen moet je het niet doen hoor, als je inziet dat je fout zit en het bespreekt/goed maakt met je slachtoffers is dat voor mij meer dan voldoende. Is die vv nu al doorgegeven ofwat? En graag laten weten hoe het afloopt met je gesprek.

Zo overdrijven. Actie was discutabel, maar 35u wachten is ook niet niets. Bovendien zoals hij al aanhaalde, ging wellicht niet veel gescheeld hebben met hoe inactief zij waren.

En @jokersbrain, wat een vraag "wie moet er gestraft worden". Niemand toch? Doordreunen over een futiliteit noem ik dit.

0,001% is ook niet niks maar wel verwaarloosbaar. Overigens heeft hij nergens laten melden aan zijn buren hoelang hij ze met rust ging laten.
 

DeletedUser78510

Guest
Voor mijn schone ogen moet je het niet doen hoor, als je inziet dat je fout zit en het bespreekt/goed maakt met je slachtoffers is dat voor mij meer dan voldoende. Is die vv nu al doorgegeven ofwat? En graag laten weten hoe het afloopt met je gesprek.



0,001% is ook niet niks maar wel verwaarloosbaar. Overigens heeft hij nergens laten melden aan zijn buren hoelang hij ze met rust ging laten.


De vv is nu doorgegeven, maar de account was echter al gekickt uit de stam omdat ze dachten dat ik er informatie uithaalde terwijl berichten of stamfuncties uitgeschakeld waren in de vv. Mijn bericht is verzonden, ik wacht enkel nog op een antwoord.
 
Reactiescore
3.586
Volgende keer gewoon vv al bij de leider droppen met een pm erbij. Is ook weer jammer voor die speler die kan weer opnieuw voor zijn stammenaward gaan. Maar ik heb gezegd wat ik wou zeggen, hopelijk denk je volgende keer 2x na voordat je u stam verlaat. Ik laat het over een de AMB leiding.
 

DeletedUser65474

Guest
Waarom zou jij je moeten moeien in een zaak waarin je zelf geen aandeel in hebt?

Maargoed discussies vind ik altijd mooi. Zelfs op het moment dat het uitlekte is er nagenoeg geen actie ondernomen. Ikzelf zou een dergelijke stam direct leaven.

1) als je vind dat alleen mensen die een aandeel in deze zaak hebben mogen reageren wil je dan de andere 20 mensen die hier niet direct in betrokken zijn ook willen noemen?

2) Dit is het Algemeen Forum wat inhoud dat iedereen mag reageren. Als je dat niet wilt hebben, had je Par./Toxic ingame maar moeten benaderen.
 
Reactiescore
62
Voor mijn schone ogen moet je het niet doen hoor, als je inziet dat je fout zit en het bespreekt/goed maakt met je slachtoffers is dat voor mij meer dan voldoende. Is die vv nu al doorgegeven ofwat? En graag laten weten hoe het afloopt met je gesprek.



0,001% is ook niet niks maar wel verwaarloosbaar. Overigens heeft hij nergens laten melden aan zijn buren hoelang hij ze met rust ging laten.

Kan het beter? Tuurlijk. Maar de regels die jij quote staan niet in steen geschreven, dat zijn gebruiken die wel of niet gerespecteerd kunnen worden. Die kerel vond dat hij in zen recht stond, en heeft berouw genoeg getoond na al dit vitten voor een actie die in mijn ogen wel nog goed meeviel. Er zijn meerdere andere bedenkelijke acties die veel meer aandacht verdienen. Zo doordreunen op iemand die overduidelijk het hart op de juiste plaats heeft.
En komaan Joker, trek jij je argumenten altijd zo in het extreem? Een dag en een half van 5 dagen (jouw stokpaardje precies? ^^) is 30%, dat is al beter toch?

Hij bedoelt dat het niet uitgemaakt had hoe lang ik gewacht had of ik nu 5 dagen, 10 dagen... NAP had afgesproken had dit niets aan de situatie veranderd. Ik wil echter niet zeggen dat dit een excuus is voor mijn fout, maar gewoon deze slechte afpsraak geen effect heeft gehad.
https://puu.sh/w5Ydo/1cdfa63e20.png

^dit. Deze actie is amper het spreken waard, gebeurt in meedere stammen wellicht waar (een) actievere speler(s) compleet uit de boot vallen bij stamgenoten met een gebrek aan motivatie. Zoals Hope zegt, het is geen excuus, maar als je alles in zen context plaatst mag je beginnen stoppen zo door te zeggen. Ik hoop dat AMB hier niet teveel gehoor aan geeft.
 
Bovenaan