Stabbende Noobs

Reactiescore
3.586
Lees eerst mijn post goed AUB...
Ik zeg niet dat het geen stab is.

qoP5zK0TTTic5w9HXJEjOA.png


Martijn heeft al meermaals bewezen dat hij graag spelers zwart maakt voor eigen gewin. Zelfs andere werelden erbij betrekken als hij het niet kan halen.
Kan goed zijn dat jij uit bent op rechtvaardigheid maar dat kan je niet zeggen van heel AMB.

Zou kunnen ja.


Waar zie jij een boek van hem ? screens snel getrokken ? Ga jij maar eens in 500 berichten even de 10 juiste zoeken. Succes!
Ik zet hier al geen screens meer uit principe.( in privé stuur ik ze graag en met liefde) En ik kan begrijpen dat de meerderheid hier al geen tijd meer wil in steken. Het heeft toch geen zin want jullie zien enkel wat jullie willen zien...

Mathijs

Op het AF is hij zich maar als 1x komen verantwoorden met lange posten. cntrl F is de zoekfunctie op skype. En zoals ik al zei, ik wil geen stabs zien maar zie ze toch. Liefst kom ik het nergens meer tegen dus dat je uw laatste zin zegt is weer eens overbodig.
 

DeletedUser56837

Guest
I hate to say it but joker rekt you with the first part of his post den tist xD
 

DeletedUser78151

Guest
Je moet die zin juist interpreteren ;)
Het is een stab maar niet zo erg als jullie doen uitblijken.


Mathijs
 

DeletedUser72963

Guest
Je moet die zin juist interpreteren ;)
Het is een stab maar niet zo erg als jullie doen uitblijken.


Mathijs

Er bestaan in mijn wereld geen gradaties qua stabben. Ik kan wel weer vergelijkingen gaan maken met dingen in het echte leven maar dat vinden jullie natuurlijk overdreven. Ik doe liever overdrijven dan proberen goed te praten. Dus ik ben het met mijn stamgenoten eens.
 

DeletedUser73648

Guest
Jullie zijn allemaal noobs, Stabben als zwakkelingen.

Ik stab jullie allemaal de 'moer', let maar op straks.
 
Reactiescore
3.586
Je moet die zin juist interpreteren ;)
Het is een stab maar niet zo erg als jullie doen uitblijken.


Mathijs

Zie het vetgedrukte.

Van jouw 'bewezen' stabs is het tegenbewijs geleverd binnen de stam. Wij gaan dat niet aan jouw neus hangen want jullie willen dat bewijs niet zien. Zelfs al zetten we het hier willen jullie het niet zien. En dat is een feit. Het enige wat hier op het AF staat zijn mooie GA lijstjes en zever over stabs die worden opgeblazen. Het enige wat jullie hier zoeken is drama wanneer het jullie goed uitkomt. Ga liever een goed gesprek 1 op 1 en doe niet zo hypocriet hier. Jullie denken altijd alles te weten maar rarara dat is niet zo.

Mathijs

Waar het woord bewezen tussen aanhalingstekens als ook jij het eens bent dat het stabs waren? En welk tegenbewijs is er binnen jouw stam geleverd als nogmaals ook jij het een stab vind.

Kan je nog eens precies uitleggen in wat ik overdrijf? Er worden bewezen stabs aangekaart en ik vind het schandalig dat mensen deze personen maar gewoon accepteren. Is dat zo de boel opblazen dan,... Is toch de normaalste zaak van de wereld dat er kritiek op personen komen die slechte dingen gedaan hebben.

Overigens was de persoon die jij nu al de hele tijd verdedigd zelf aan het floppen op een speler die een fout begin en met flippen bedoel ik 50 post's met dat die speler ontslagen moest worden. Dus je kan AMB spelers verwijten van dingen op te blazen maar je leider deed net hetzelfde. Het is daarom ook gewoon ongeloofwaardig hem als good guy te laten overkomen. Het is een hypocriet en een stabber en daarmee blaas ik niets op, ik zeg enkel wat ik vind van de dingen die ik zie voorbij komen.
 

DeletedUser78452

Guest
Idd amai.

Precies nog altijd bezig.

Regels zijn hier heel simpel.
Als iemand van AMB een stab begaat kan dit los gelaten worden en achter gelaten worden.
Als iemand die niet in AMB een stab begaat mag dit zohard overdreven worden als je wilt en mag om de 2 posts terug omhoog gehaald worden zodat niemad vergeet wat iemand (buiten AMB) gedaan heeft.
 
Reactiescore
1.454
Idd amai.

Precies nog altijd bezig.

Regels zijn hier heel simpel.
Als iemand van AMB een stab begaat kan dit los gelaten worden en achter gelaten worden.
Als iemand die niet in AMB een stab begaat mag dit zohard overdreven worden als je wilt en mag om de 2 posts terug omhoog gehaald worden zodat niemad vergeet wat iemand (buiten AMB) gedaan heeft.

Als iemand een stab begaat die AMB zit mag er net zo hard gereageerd worden. Alleen dat is het punt, er wordt niet gestabt vanuit AMB; hooguit een paar niet zo nette acties waar de spelers in kwestie ook op zijn aangesproken. Dat is ook het punt. Wij zien het gebeuren van spelers en keuren het publiekelijk af en spreken de spelers er op aan als ze een immorele actie begaan. Bij de SPAM en Par. wordt dit niet gedaan. Tsja, dan is het logisch dat er feller wordt gereageerd op deze stammen.

Ga voortaan eerst het probleem bij jezelf zoeken en dan bij iemand anders, want je komt op dit moment nogal zwak over.
 

DeletedUser61134

Guest
Er bestaan in mijn wereld geen gradaties qua stabben. Ik kan wel weer vergelijkingen gaan maken met dingen in het echte leven maar dat vinden jullie natuurlijk overdreven. Ik doe liever overdrijven dan proberen goed te praten. Dus ik ben het met mijn stamgenoten eens.

Je hebt nog wel wereld stabs en gewone speler stabs.
Als je een hele wereld verneukt is dit natuurlijk overduidelijk erger dan een keuze maken en 1 speler naaien :p

Was doelend op mijn discussie met Seriously .
Seriously?

Jezus is dit nogsteeds bezig?

Jezus is altijd bezig :eek:


De stemmen in mijn hoofd zeggen altijd dat ik off-topic moet.
Mijn stemmen pesten altijd 1 vd stemmen, die stem wil nu dat ik mensen steek.
 

DeletedUser56837

Guest
Alleen dat is het punt, er wordt niet gestabt vanuit AMB; hooguit een paar niet zo nette acties waar de spelers in kwestie ook op zijn aangesproken. Dat is ook het punt. Wij zien het gebeuren van spelers en keuren het publiekelijk af en spreken de spelers er op aan als ze een immorele actie begaan. Bij de SPAM en Par. wordt dit niet gedaan. Tsja, dan is het logisch dat er feller wordt gereageerd op deze stammen.

Deze niet zo nette acties worden als ze door een andere stam worden uitgevoerd als stab. Met de boodschap in stabben zijn geen gradaties want alle stabs zijn even erg of je nou iemand nou geheel opedeld door hem in de rug aan te vallen tijdens een PBG of 1 dorpje in iemands cluster edeld het is allenmaal een stab en dient het zelfde behandeld te worden.

Ik snap dat jullie het er niet mee eens zijn zou ik ook niet zijn als AMB. Daarbij is discuseren een beetje nutteloos gezien je in deze democratisch wereld een 5v10 ga je nooit winnen zolang de 10 man squat samensweert en helaas zijn er hier gewoon meer AMBers op het AF.
 
Reactiescore
1.454
Deze niet zo nette acties worden als ze door een andere stam worden uitgevoerd als stab. Met de boodschap in stabben zijn geen gradaties want alle stabs zijn even erg of je nou iemand nou geheel opedeld door hem in de rug aan te vallen tijdens een PBG of 1 dorpje in iemands cluster edeld het is allenmaal een stab en dient het zelfde behandeld te worden.

Ik snap dat jullie het er niet mee eens zijn zou ik ook niet zijn als AMB. Daarbij is discuseren een beetje nutteloos gezien je in deze democratisch wereld een 5v10 ga je nooit winnen zolang de 10 man squat samensweert en helaas zijn er hier gewoon meer AMBers op het AF.

Er zit 1 heeeeel groot verschil tussen de acties van mijn stamgenoten en die van de stabs, namelijk (en ja ik ga dit voor de 100ste keer zeggen, omdat niemand de moeite neemt om iets te lezen) er waren geen afspraken. Zonder afspraken kan er niet gestabt worden! Wel zijn de acties niet per se netjes geweest. Hierop hebben wij ze dan ook aangesproken en aangegeven dat wij deze normen niet hanteren en niet meer zullen tolereren. Deze individuen hebben dan ook hun excuus aangeboden.

Stabben heeft wel dergelijke gradaties in mijn ogen, maar geen enkele gradatie zou geaccepteerd moeten worden, helaas denken SPAM en Par. daar anders over.

Daarnaast heeft het wel zin om te discussieren. Neem nou de vermeende stab van Slabiack en ons verwijt dat Par. hier bij betrokken was. Dit werd ontkracht door Par. en toen heb ik mijn excuus aangeboden. Waarom? Omdat ik fout zat en wanneer dat het geval is moet je gewoon je excuus aanbieden. Dat is dan ook meteen het probleem met Par. en SPAM! Er komt geen excuus en men probeert dan weer verwijten in de schoenen van AMB te schuiven. Neem nou de laatste post van darkheerser. Hier heeft hij aangegeven dat hij spijt heeft en alles er om heen. Nu is dat verhaal klaar, hier zeur ik niet meer om. Hij is tot inziens gekomen en is man genoeg geweest om zijn fout te erkennen. Als ESCALATION en Itdarky hier nou eens mee zouden beginnen, zou deze discussie al niet meer bestaan!
 

DeletedUser78217

Guest
Als ESCALATION en Itdarky hier nou eens mee zouden beginnen, zou deze discussie al niet meer bestaan!

Doe je huiswerk Sikko, vraag eerst eens aan je stamgenoten of alles netjes opgelost is voordat je weer opnieuw onzin de wereld in spuit.
 
Reactiescore
1.454
Doe je huiswerk Sikko, vraag eerst eens aan je stamgenoten of alles netjes opgelost is voordat je weer opnieuw onzin de wereld in spuit.

Naja, ik weet dat het met EchoForce niet netjes is opgelost. Geen enkel lid van Echo vond het acceptabel wat jullie gedaan hebben. Ook was er geen oprecht excuus gekomen. Ook weet ik dat de stab van ESCALATION niet is opgelost en er geen excuses zijn aangeboden. Ik doe mijn huiswerk wel, jullie proberen (zoals gewoonlijk) mijn punten af te kraken met niet onderbouwde uitspraken zoals hier boven om je eigen tekortkomingen te verbloemen.

Wees gewoon eens een man en zeg dat je fout zat! Is dat te veel gevraagd, zelf respect hebben en respect voor anderen? Ik weet dat het morele niveau op deze wereld laag ligt, maar kom op zeg. Dit is in mijn optiek zeer teleurstellend, vooral omdat jij een van de weinige spelers binnen Par. bent die nog wel een beetje kan P&P'en...
 

DeletedUser56837

Guest
Naja, ik weet dat het met EchoForce niet netjes is opgelost. Geen enkel lid van Echo vond het acceptabel wat jullie gedaan hebben. Ook was er geen oprecht excuus gekomen. Ook weet ik dat de stab van ESCALATION niet is opgelost en er geen excuses zijn aangeboden. Ik doe mijn huiswerk wel, jullie proberen (zoals gewoonlijk) mijn punten af te kraken met niet onderbouwde uitspraken zoals hier boven om je eigen tekortkomingen te verbloemen.

Wees gewoon eens een man en zeg dat je fout zat! Is dat te veel gevraagd, zelf respect hebben en respect voor anderen? Ik weet dat het morele niveau op deze wereld laag ligt, maar kom op zeg. Dit is in mijn optiek zeer teleurstellend, vooral omdat jij een van de weinige spelers binnen Par. bent die nog wel een beetje kan P&P'en...

Kijk hier kan ik me in vinden :)
 

DeletedUser78217

Guest
Dan stel ik voor dat je nu nog een keer aan Nikki dan wel David vraagt of alles netjes is uitgesproken en excuses zijn aangeboden. Niet alle excuses dan wel oplossingen hoeven via het AF te lopen.
 
Reactiescore
1.454
'Excuus' is aangeboden, al was dat niet echt een excuus te noemen imo. Daarnaast heb je gewoon belachelijk slecht gehandeld omtrent de situatie. In eerste instantie ben je volledig fout en bent hier slecht mee omgegaan imo. Dat is ook de mening van de spelers op het account. Ook is het niet opgelost, maar er is een situatie gecreëerd waar jij alleen maar profijt van hebt. Ga dus astjeblieft niet het heilige boontje spelen :)
 

DeletedUser78217

Guest
'Excuus' is aangeboden, al was dat niet echt een excuus te noemen imo. Daarnaast heb je gewoon belachelijk slecht gehandeld omtrent de situatie. In eerste instantie ben je volledig fout en bent hier slecht mee omgegaan imo. Dat is ook de mening van de spelers op het account. Ook is het niet opgelost, maar er is een situatie gecreëerd waar jij alleen maar profijt van hebt. Ga dus astjeblieft niet het heilige boontje spelen :)

Dan zijn ze niet eerlijk geweest naar mij toe. Ik betwijfel overigens of je weet wie er op dit forumaccount zit en wat er allemaal besproken is.
 
Bovenaan