Stabbende Noobs

DeletedUser69389

Guest
Wat tof dat @Escalation Is Real opeens spoorloos verdwenen lijkt te zijn. Iets met als door een wesp gestoken.:rolleyes:;)o_O. Ook erg tof van Spam dat ze een bewezen stabber die nooit en te nimmer oprecht berouw heeft getoond geinvite hebben. Te weten Insomnia. Het voormalige account DenTist. Een speler waar een @Hand of Aces , @Farmox of een @Dream Team. nog mooie verhalen over kan vertellen.... Kunnen we dan ook concluderen dat Spam het ook niet zo nauw neemt met fair play en ethische waarden? Gezien het feit dat ze dit topic en mijn post volkomen negeren over de stab van @Escalation Is Real en ze nu ook zonder pardon een stabber van de bovenste plank aannemen terwijl wij (onterecht) werden beschimpt om de recruits van YourLasthope en Recliner door met name @Escalation Is Real . Deze wereld lijkt meer en meer uiterst hypocriet te gaan verlopen. Daarom respect voor een stam als -DR- die zich wel duidelijk afzet tegen dit soort praktijken.
 
Reactiescore
3.586
Het is inderdaad wel heel hypocriet dat hij eerst zo gaat afgeven op YLH om dan zelf dergelijke dingen te doen. Getuigd gewoon van erg weinig klasse, als je een grote jongen wilt zijn Esca toon je u ook op de wat mindere periodes en dus niet enkel wanneer het jouw het beste uitkomt.

Het zou wat zijn als een voetbaltrainer de CL wint en roept dat hij de beste allertijden is en geen enkele trainer in zijn buurt komt betreft status. Vervolgens het seizoen erop er in de groepsfase uit ligt en weigert nog voor de camera te komen om een voorbeeldje te geven. Is gewoon stijlloos en getuigd van bijzonder weinig karakter.

Het is dat SPAM intern niet zo lekker draait (om het vaag te houden) dat ik het begrijp dat sommige leden zich nog wat op de achtergrond houden tot er bepaalde zaakjes intern geregeld zijn. Ik zet dus de blame vooral op team Esca in deze.
 

DeletedUser78452

Guest
Inderdaad redlijk hypocriet dat jullie zo luchtig over jullie eigen stabs gaan en bij de rest blijven graven om toch maar wat vuil te vinden.
Leuk om te zien hoe AMB altijd de normen en waarden in één richting weet te hanteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.168
Inderdaad redlijk hypocriet dat jullie zo luchtig over jullie eigen stabs gaan en bij de rest blijven graven om toch maar wat vuil te vinden.
Leuk om te zien hoe AMB altijd de normen en waarden in één richting weet te hanteren.

Blablabla. Kun je niks nieuws verzinnen? Stop dan gewoon met posten van onzin.
 

DeletedUser78452

Guest
Jullie heb al toegeven dat jullie het onderste uit de kan halen voor andere stammen en personen in slecht dag licht te bregen voor een beetje P&P in jullie voordeel.
Als iets zo duidelijk begint te worden en daarna zelfs voor reacties gaan smeken, zou ik zelf de raad geven: verzin iets iets anders van plaats het forum met die onzin vol te posten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Misschien moet jij stoppen met onzin te posten? AMB heeft geen stab gepleegd (alvast nergens bewijzen gezien). AMB heeft wel de bewijzen van andere hun stabs geplaatst.

Overigens is er niets ergs met zwart maken als het terecht is. Vind jij iets niet terecht? Toon dan maar aan met een duidelijke post waarom een beschuldiging van AMB richting eender wie op w55 niet zou kloppen. Maar ipv een duidelijke post te maken maak jij liever een inhoudsloze waarin je AMB zwart maakt door te zeggen dat wij andere zwart maken. Je beschuldigd dus eigenlijk een stam van iets wat je zelf doet met het enige verschil jij het op lucht baseert en AMB dit doet door middel van argumenten en bewijzen. Kort samengevat, ben ook jij niet zo goed bezig :)

Ik wil daaraan nog toevoegen wat het algemeen belang is van dergelijke situaties aan te kaarten. Je moet stabs altijd op het AF plaatsten en er veel aandacht aan besteden en erg kritisch zijn op de persoon die in de fout ging. Zo geef je een algemeen signaal aan de wereld dat stabs niet getolereerd worden in de hoop dat spelers de volgende keer wel 2x zullen nadenken voor ze zulke fouten begaan. Ben ervan overtuigd dat Dark niet rap nog een NAP zal breken omdat hij deze kritiek meer dan kots beu is. Dat is dus het nut van het AF en van daar telkens maar weer op te hameren.

Je kop in het zand steken lost niets op en zal enkel maar resulteren in meer betreurende situaties. Kritiek geven op mensen die zich negatief uitlaten over stabbers is dus vrij, hoe zal ik het verwoorden, zonde van je tijd?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.168
Jullie heb al toegeven dat jullie het onderste uit de kan halen voor andere stammen en personen in slecht dag licht te bregen voor een beetje P&P in jullie voordeel.
Als iets zo duidelijk begint te worden en daarna zelfs voor reacties gaan smeken, zou ik zelf de raad geven: verzin iets iets anders van plaats het forum met die onzin vol te posten.

Onderste uit de kan halen? Overdrijven is ook een kunst. Wij hebben inderdaad toegegeven om andere stammen of spelers in een 'slecht daglicht' te zetten om zelf voordeel eruit te halen. Oftewel P&P en dat met name de tweede P. Propaganda. Mocht je niet weten wat dat betekent; zie spoiler.
Propaganda is een vorm van communicatie waarbij door de belanghebbende partij wordt getracht aanhangers voor haar gedachtegoed te winnen door het bespelen van de publieke opinie. Dit wordt bewerkstelligd door het bewust verspreiden van eenzijdige en/of verzonnen informatie. Bron : Wikipedia

AMB doet dus niks verkeerd en gebruikt dan niet eens verzonnen informatie. Van smeken om een reactie is dan ook geen sprake. Het enige wat mist bij jullie is een inhoudelijke post, met enige vorm van agrumentatie. Dat is altijd nog beter dan hetgeen wat jij op papier zet. Neem een voorbeeld aan antropine, die probeert het nog. Evenals mastaachief8 ofzo.
 

DeletedUser78452

Guest
Vind het grappig hoe jullie altijd alles ontkennen.
Hebben jullie zo'n kort geheugen dat altijd alles gequote moet staan in 1post omdat je het anders vergeet?

Jullie zitten zelf heletijd te klagen over herhaling en het zelfde verhaaltje maar dan aan de andere kant als het niet gebeurt lijkt het of jullie gebrainwashed zijn en vergeten wat er allemaal gebeurt is.

Feit is gewoon dat jullie P&P zo obvious is dat mensen zelfs de moeite nemen om te reageren omdat ze jullie zelf niet meer serieus kunnen nemen.

Ik zou gewoon wachten tot er echt iets erg gebeurt vanplaats van elke vlieg een olifant proberen te maken.
Of je mag ook vliegen aan halen maar moet er daarom geen olifanten van maken.
Vooral als je de vliegen van jullie behadelt alsof ze niet bestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Inderdaad redlijk hypocriet dat jullie zo luchtig over jullie eigen stabs gaan en bij de rest blijven graven om toch maar wat vuil te vinden.
Leuk om te zien hoe AMB altijd de normen en waarden in één richting weet te hanteren.

Wij hebben daarin tegen ook nooit beweerd dat wij als AMB moraalridders zijn, dit hebben jullie gedaan. Dit omdat wij keer op keer het vuile spel aankaarten. Nu beweer je ook dat wij hypocriet zijn en dat we gestabt hebben. Ik vraag jouw vriendelijk om de afgelopen paar pagina's nog eens te lezen en je minder naief te gedragen! Wij hebben duidelijk aangetoond, met feiten, dat wij niet gestabt hebben als AMB. Ok, het was van sommige spelers niet de beste zet en ik persoonlijk had het anders gedaan, maar een stab is een afspraak maken en die verbreken, iets wat AMB leden tot heden niet hebben gedaan!
Het verweer wat er van Par. leden dan komt is op zijn minst lachwekkend te noemen, aangezien jullie indirect zeggen: Ik ben het niet eens met de feiten! De feiten zijn fout en dat baseer ik op mijn mening! Enig idee hoe dom jullie dan overkomen.

De normen en waarden gaan overigens ook niet een kant op. Ookal hadden Recliner en YLH niet gestabt, hebben wij wel aangegeven dat dit niet weer geaccepteerd zou worden in AMB! Wij zijn net zo streng voor onszelf als voor anderen! Als een lid van AMB het zelfde had geflikt als ESCALATION dan hadden wij hem gedwongen tot een verklaring en een excuus. Ook zouden wij eisen dat hij de schade compenseert. Dit is het minste wat in deze situatie gedaan kan worden! Wil hij dit niet, zouden wij hem kicken!

Ga dus alsjeblieft niet ouwehoeren over ons moreel kompas en dat het maar 1 kant op werkt, want jij weet net zo goed als ik dat dit niet het geval is!

PS: als je niet met een goed onderbouwde tegenspraak wil komen, antwoord dan maar niet! Ik ben een beetje moe van de wellens nietes discussies die jullie proberen op te zetten!
 

DeletedUser73904

Guest
Ongelofelijk hoe jij in staat bent om toch wéér na 2 zulke posts (van Jannes en Dialgaman) zo'n inhoudsloze reactie te geven. En dat keer op keer. Ga er eens inhoudelijk op in ipv random verwijten in het rond te slingeren?
 

DeletedUser78087

Guest
Vind het grappig hoe jullie altijd alles ontkennen.
Hebben jullie zo'n kort geheugen dat altijd alles gequote moet staan in 1post omdat je het anders vergeet?

Jullie zitten zelf heletijd te klagen over herhaling en het zelfde verhaaltje maar dan aan de andere kant als het niet gebeurt lijkt het of jullie gebrainwashed zijn en vergeten wat er allemaal gebeurt is.

Feit is gewoon dat jullie P&P zo obvious is dat mensen zelfs de moeite nemen om te reageren omdat ze jullie zelf niet meer serieus kunnen nemen.

Ik zou gewoon wachten tot er echt iets erg gebeurt vanplaats van elke vlieg een olifant proberen te maken.
Of je mag ook vliegen aan halen maar moet er daarom geen olifanten van maken.
Vooral als je de vliegen van jullie behadelt alsof ze niet bestaan.


Lees nog even de definitie van propaganda svp.
 

DeletedUser69389

Guest
Inderdaad redlijk hypocriet dat jullie zo luchtig over jullie eigen stabs gaan en bij de rest blijven graven om toch maar wat vuil te vinden.
Leuk om te zien hoe AMB altijd de normen en waarden in één richting weet te hanteren.

Jullie heb al toegeven dat jullie het onderste uit de kan halen voor andere stammen en personen in slecht dag licht te bregen voor een beetje P&P in jullie voordeel.
Als iets zo duidelijk begint te worden en daarna zelfs voor reacties gaan smeken, zou ik zelf de raad geven: verzin iets iets anders van plaats het forum met die onzin vol te posten.

Vind het grappig hoe jullie altijd alles ontkennen.
Hebben jullie zo'n kort geheugen dat altijd alles gequote moet staan in 1post omdat je het anders vergeet?

Jullie zitten zelf heletijd te klagen over herhaling en het zelfde verhaaltje maar dan aan de andere kant als het niet gebeurt lijkt het of jullie gebrainwashed zijn en vergeten wat er allemaal gebeurt is.

Feit is gewoon dat jullie P&P zo obvious is dat mensen zelfs de moeite nemen om te reageren omdat ze jullie zelf niet meer serieus kunnen nemen.

Ik zou gewoon wachten tot er echt iets erg gebeurt vanplaats van elke vlieg een olifant proberen te maken.
Of je mag ook vliegen aan halen maar moet er daarom geen olifanten van maken.
Vooral als je de vliegen van jullie behadelt alsof ze niet bestaan.

Ik word echt zo verveeld van jullie redeneringsvermogen.

Jij zegt dat wij hypocriet zijn en luchtig doen over onze eigen stabs. Toon dan eerst maar eens aan welke stabs wij hebben begaan? Naar mijn inziens 0. Er is 1 situatie voorgekomen waarbij er sprake was van vies spel, Yourlasthope, en waar door mijzelf hoogstpersoonlijk de situatie is opgelost en waarbij ook het toenmalige Toxic tevreden was over de afwikkeling ervan. Wij graven niet. Wij confronteren alleen mensen die misdaden plegen wat het spelplezier aantast. Niets meer en niets minder.

Daarnaast mag jij mij eens laten zien waar wij hebben gezegd dat wij het onderste uit de kan zullen halen om andere stammen en personen in slecht daglicht te brengen. Want dat is niet zo en zal ook niet zo zijn. Ja wij zetten mensen misschien in een slecht daglicht, maar dat is alleen als ze vies spel begaan zoals stabben of extreem gebruik van katapulten etcetera. Dat zijn mensen die dat verdienen. Of vind je dat een moordenaar of een andere zware misdadiger ook geen hoon verdiend om hetgeen hij of zij gedaan heeft?

Wij smeken niet voor reacties. Wij vragen alleen maar om een fatsoenlijk antwoord en met de hoop om dit een leuke(re) wereld te maken. Het is geen onzin wat wij posten, maar een noodzakelijk kwaad. Omdat anderen zoals jijzelf liever aan een struisvogelpolitiek doen en wat inderdaad uiteindelijk resulteert in alleen maar meer vies spel.

Maar je stelt dat wij alles ontkennen en een kort geheugen hebben. Lieve knul. Toon eerst eens bewijs en geef goede argumenten voordat je met zulke grote onzin het AF gaat vervuilen.

Wij zitten niet te klagen over herhaling en zijn ook niet gehersenspoeld. Dat jij durft te stellen dat onze P&P zo obvious is is gewoon lachwekkend van zo'n wannabee als jijzelf. Men neemt niet de moeite om te reageren omdat ze weten dat ze fout zitten en zelf niet serieus te nemen zijn. Niet andersom. Het is precies zoals Jannes zei dat het van weinig klasse getuigt als je niet komt opdraven in periodes waarin het noodzakelijk is. Dit doet hij nu wel dus namelijk.
Wat versta jij trouwens als een mug en wat als een olifant? Want de besproken thema's zijn behoorlijke olifanten hoor. Althans, als je jezelf als een nette speler durft te beschouwen....
Er is een groot algemeen belang bij aankaarten van dit soort situaties, vies spel en stabs. Dit soort zaken dienen ten alle tijden op het AF geplaatst te worden in combinatie met aandacht ervoor en een kritische houding hebben in de richting van de persoon die in de fout ging. Want alleen daarmee geef je een signaal aan de wereld dat stabs niet getolereerd worden en de kans geringer wordt dat dat soort zaken zullen gaan plaatsvinden. Daarom houdt een Darkheerser zich nu ook koest. Dat is het nut van het AF en personen die misdaden plegen aan de schandpaal nagelen.

Aan struisvogelpolitiek doen door je kop in het zand te steken lost niets op en zorgt er alleen maar voor dat je in een negatieve spiraal terecht komt en waardoor je situaties als op 43 gaat krijgen. Situaties die je naar mijn inziens niet moet willen krijgen. Daarom is het betreurenswaardig dat er mensen zoals jij zijn die dit soort zaken goed praten.

Maar voor de duidelijkheid. AMB HEEFT GEEN STABS GEPLEEGD OF GESTEUND. Het enige wat wij als stam doen is de bewijzen van stabs van andere plaatsen of diegene bijstaan die iets ontmaskerd heeft zoals een @Leaving Behind .

Daar is totaal niets mis mee ook al vinden jij en je kompanen van wel. Dat is zelfs een plicht. Ben je het er niet mee eens neem dan een voorbeeld aan ons en probeer op basis van argumenten en misschien met bewijs het tegendeel te bewijzen waarom een beschuldiging van ons als AMB zijnde of andere partijen niet zou kloppen. Op mijn reactie naar aanleiding van de vermeende stab van @YourLastHope en de vraag wat anderen bijvoorbeeld als stab definieren heb ik 0 antwoorden gehad. Daarin beschreef ik mijn eigen rol erin en wat wij eraan zouden gaan doen. Het is opvallend dat figuren zoals jij dat vergeten. En dan maar concluderen dat wij ons straatje proberen schoon te vegen en niet fatsoenlijk reageren. Terwijl jullie niet het lef hebben om fatsoenlijk in discussie te gaan.

Nee jullie preferen liever nutteloze bullshit in een post en pure luchtfietserij. Jij beschuldigt ons van zwart maken terwijl de enige die zwartmaakt diegene zijn die met loze beschuldigingen zonder argumenten en bewijs komen zoals bijvoorbeeld jijzelf. Wij doen dit op basis van argumenten en bewijzen, getuige mijn post richting @Escalation Is Real . Kort gezegd zijn figuren zoals jijzelf niet goed bezig en niet wij.

Dus please. Doe iets met de commentaren hier en leer eens om fatsoenlijk politiek en propaganda te voeren en anders kun je beter verdwijnen naar een community als Habbo Hotel of het interne forum van je stam. Want met deze houding schaad je niet alleen je eigen reputatie, maar ook die van de wereld op zichzelf. Deze wereld wordt als noob bestempeld, omdat er figuren zoals jij als complete idioten het algemeen forum onder spammen zonder inhoud en argumentatie.


Wij hebben daarin tegen ook nooit beweerd dat wij als AMB moraalridders zijn, dit hebben jullie gedaan. Dit omdat wij keer op keer het vuile spel aankaarten. Nu beweer je ook dat wij hypocriet zijn en dat we gestabt hebben. Ik vraag jouw vriendelijk om de afgelopen paar pagina's nog eens te lezen en je minder naief te gedragen! Wij hebben duidelijk aangetoond, met feiten, dat wij niet gestabt hebben als AMB. Ok, het was van sommige spelers niet de beste zet en ik persoonlijk had het anders gedaan, maar een stab is een afspraak maken en die verbreken, iets wat AMB leden tot heden niet hebben gedaan!
Het verweer wat er van Par. leden dan komt is op zijn minst lachwekkend te noemen, aangezien jullie indirect zeggen: Ik ben het niet eens met de feiten! De feiten zijn fout en dat baseer ik op mijn mening! Enig idee hoe dom jullie dan overkomen.

De normen en waarden gaan overigens ook niet een kant op. Ookal hadden Recliner en YLH niet gestabt, hebben wij wel aangegeven dat dit niet weer geaccepteerd zou worden in AMB! Wij zijn net zo streng voor onszelf als voor anderen! Als een lid van AMB het zelfde had geflikt als ESCALATION dan hadden wij hem gedwongen tot een verklaring en een excuus. Ook zouden wij eisen dat hij de schade compenseert. Dit is het minste wat in deze situatie gedaan kan worden! Wil hij dit niet, zouden wij hem kicken!

Ga dus alsjeblieft niet ouwehoeren over ons moreel kompas en dat het maar 1 kant op werkt, want jij weet net zo goed als ik dat dit niet het geval is!

PS: als je niet met een goed onderbouwde tegenspraak wil komen, antwoord dan maar niet! Ik ben een beetje moe van de wellens nietes discussies die jullie proberen op te zetten!
Sterker nog. Diegene had niet alleen met een verklaring en een excuus moeten komen, maar ook de fout rechtzetten. Gebeurd dat niet. Dan kan diegene direct op zoek naar een andere stam, want dan wordt de bewuste speler en/of account direct ontslagen uit de stam AMB.
 

DeletedUser78452

Guest
Allee ik zie dat iedereen hun regeltjes weer goed herhaalt heeft.

Dat de definitie van een stab opeens wordt aangepast en jullie zelfs verwachten dat zoiets serieus genomen wordt.
Voor mij is een stab nog altijd het opsetelijk misbruiken van iemand zen vertrouwen.
Dat we zelf discussies moeten hebben over wat een stab net inhoudt zegt al genoeg naar wat jullie opzoek zijn.
(een defenitie zodat jullie terug kunnen zeggen dat er geen stabbers in AMB zitten maar wel in andere stammen)

En ik ga inderdaad alleen in op dingen waar ik de moeite voor zie voor op in te gaan.
Heb inderdaad ook geen zin in een welles nietes spelletje over alles en nog wat.
Iets waar jullie percies wel nood aan hebben als ik de reacties lees.
En ik heb ook geen nood om dingen te herhalen of nog meer van het topic af te dwalen is dan nodig.
 

DeletedUser69389

Guest
Allee ik zie dat iedereen hun regeltjes weer goed herhaalt heeft.

Dat de definitie van een stab opeens wordt aangepast en jullie zelfs verwachten dat zoiets serieus genomen wordt.
Voor mij is een stab nog altijd het opsetelijk misbruiken van iemand zen vertrouwen.
Dat we zelf discussies moeten hebben over wat een stab net inhoudt zegt al genoeg naar wat jullie opzoek zijn.
(een defenitie zodat jullie terug kunnen zeggen dat er geen stabbers in AMB zitten maar wel in andere stammen)

En ik ga inderdaad alleen in op dingen waar ik de moeite voor zie voor op in te gaan.
Heb inderdaad ook geen zin in een welles nietes spelletje over alles en nog wat.
Iets waar jullie percies wel nood aan hebben als ik de reacties lees.
En ik heb ook geen nood om dingen te herhalen of nog meer van het topic af te dwalen is dan nodig.

Ah precies wat ik dus zei. Nergens inhoudelijk op ingaan. Precies zoals ik het beschreef. Punt is gemaakt. Merci voor de winst he.
 

DeletedUser78452

Guest
Ah precies wat ik dus zei. Nergens inhoudelijk op ingaan. Precies zoals ik het beschreef. Punt is gemaakt. Merci voor de winst he.

Ik zei dat ik niet op alles inging en waarom.
Dat jij daar direct weer van maakt dat ik daardoor nergens op in ga versterkt alleen mijn punt dat je van een vlieg een olifant probeert te maken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je weet dat een wereld fucked up is als het stabbers topic het topic is met de meeste posts van het wereldforum :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zei dat ik niet op alles inging en waarom.
Dat jij daar direct weer van maakt dat ik daardoor nergens op in ga versterkt alleen mijn punt dat je van een vlieg een olifant probeert te maken.

Nee jij gaat totaal niet in op welk commentaar dan ook. Want op welk deel van mijn post of die van anderen ben je überhaupt ingegaan?
 
Reactiescore
246
Iets toegeven is moeilijk tegenwoordig.
Gewoon zeggen " hey we zaten fout, het was inderdaad een stab, maar in de toekomst gaan we ons gedrag veranderen en verbeteren".
Zou al een hoop helpen eigenlijk.
 

DeletedUser77689

Guest
Aangezien de dorpen per ongeluk waren geëdeld door een onwetende co? Het ergste dat je dan kunt zeggen is dat de interne communicatie beter moet. Al wat er na volgt, de mislukte dialoog en het verbreken van de PBG en al die shit, zijn we al akkoord over dat het geen stab is, of niet?

Nu voor mij is iets wat per ongeluk is gebeurd geen stab. :) bloedserieus hier btw :p

Aangezien skype het niet doet doe ik maar maar even hier Max,
Volgens de bewijzen die er geleverd zijn heeft Ltdarky een AFSPRAAK geschonden. Puur technisch gezien is het gewoon een ''stab''. Het kan gebeuren dat er fouten worden gemaakt door een co speler en dan heb je gelijk dat het door interne communicatie komt. Ook is het zo dat gesprekken fout kunnen lopen doordat spelers botsen en het van kwaad tot erger leid. Deze actie zou in 1 dag vergeten/vergeven zijn mocht Ronald volwaardig bewijs leveren. Ik heb een aantal dagen terug al gevraagd naar gesprekken tussen Ronald en die ''mobiele co'' want op dit moment trekken wij de conclusie op hetgeen dat wel geleverd is en dat zijn afspraken tussen ltdarky en echo. Waarom zouden wij Ronald op zijn woord geloven als het leveren van bewijs, als het er is in 3 minuten opgezocht is? Kleine moeite om al die dagen gezeur teniet te doen en om onze moraalridders op zijn plek te zetten.
 
Bovenaan