Stabbende Noobs

DeletedUser61134

Guest
Al dit half-bakken gestab.

Wil je doorspelen op de wereld?
Ja?
Pleeg geen stab

Nee?
Stab Martijn en delete.

Volg altijd dit lijstje en het zal nooit meer foutgaan en dan kunnen we het aantal stabtopics verminderen.

Ps. Als je Martijn stabbed krijg je een topic helemaal ter ere van jou. Win Win
 
Reactiescore
1.454
Allee ik zie dat iedereen hun regeltjes weer goed herhaalt heeft.

Dat de definitie van een stab opeens wordt aangepast en jullie zelfs verwachten dat zoiets serieus genomen wordt.
Voor mij is een stab nog altijd het opsetelijk misbruiken van iemand zen vertrouwen.
Dat we zelf discussies moeten hebben over wat een stab net inhoudt zegt al genoeg naar wat jullie opzoek zijn.
(een defenitie zodat jullie terug kunnen zeggen dat er geen stabbers in AMB zitten maar wel in andere stammen)

En ik ga inderdaad alleen in op dingen waar ik de moeite voor zie voor op in te gaan.
Heb inderdaad ook geen zin in een welles nietes spelletje over alles en nog wat.
Iets waar jullie percies wel nood aan hebben als ik de reacties lees.
En ik heb ook geen nood om dingen te herhalen of nog meer van het topic af te dwalen is dan nodig.

Dus met andere woorden, Par. is nu ook hypocriet. Jij beweerd namelijk dat een stab het opzetelijk misbruiken van iemand zijn vertrouwen is. Was dit toen ook niet gebeurd met 4FoaT? Nee, want toen was het geen stab? Waarom? Omdat we nu hypocriet moeten zijn richting AMB. Toen der tijd ben ik er heftig op ingegaan, maar heb later ook toegegeven dat het geen stab was, maar wel vuil spel. Om nu de betekenis weer te veranderen om het beter uit te laten komen voor jullie zelf is bijzonder treurig en zwaar hypocriet in mijn optiek.

Daarnaast ga je met deze lap tekst weer niet in op de feiten en probeer je ons op een goedkope manier neer te halen. De bewijzen om jouw het tegendeel te bewijzen liggen op tafel, maar die negeer je gewoon met als reden: En ik ga inderdaad alleen in op dingen waar ik de moeite voor zie voor op in te gaan.Wees dan ook een man en zeg, je hebt gelijk, ik zat hier fout mijn excuses. Dit heb ik toen der tijd ook gedaan met het TOXIC verhaal!
 

DeletedUser69389

Guest
Aangezien skype het niet doet doe ik maar maar even hier Max,
Volgens de bewijzen die er geleverd zijn heeft Ltdarky een AFSPRAAK geschonden. Puur technisch gezien is het gewoon een ''stab''. Het kan gebeuren dat er fouten worden gemaakt door een co speler en dan heb je gelijk dat het door interne communicatie komt. Ook is het zo dat gesprekken fout kunnen lopen doordat spelers botsen en het van kwaad tot erger leid. Deze actie zou in 1 dag vergeten/vergeven zijn mocht Ronald volwaardig bewijs leveren. Ik heb een aantal dagen terug al gevraagd naar gesprekken tussen Ronald en die ''mobiele co'' want op dit moment trekken wij de conclusie op hetgeen dat wel geleverd is en dat zijn afspraken tussen ltdarky en echo. Waarom zouden wij Ronald op zijn woord geloven als het leveren van bewijs, als het er is in 3 minuten opgezocht is? Kleine moeite om al die dagen gezeur teniet te doen en om onze moraalridders op zijn plek te zetten.

Amen.
 

DeletedUser75946

Guest
Deze actie zou in 1 dag vergeten/vergeven zijn mocht Ronald volwaardig bewijs leveren. Ik heb een aantal dagen terug al gevraagd naar gesprekken tussen Ronald en die ''mobiele co'' want op dit moment trekken wij de conclusie op hetgeen dat wel geleverd is en dat zijn afspraken tussen ltdarky en echo. Waarom zouden wij Ronald op zijn woord geloven als het leveren van bewijs, als het er is in 3 minuten opgezocht is? Kleine moeite om al die dagen gezeur teniet te doen en om onze moraalridders op zijn plek te zetten.

Ik kan je verzekeren dat je Ronald op zijn woord kan geloven, ik heb nooit een minuut aan zijn oprechtheid getwijfeld. Dacht dat dit geen issue was, maar blijkbaar wel.
Ik heb om bewijs gevraagd bij hem, de reden dat hij dat zelf nooit heeft gegeven is omdat hij niet zo met het AF bezig is denk ik.

Dus bij deze is de actie vergeven en jullie op je plek? Ik hoop van wel, aangezien jullie telkens nieuwe argumenten of bezwaren lijken te vinden.. :p

daanwisterneitsvan.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan je verzekeren dat je Ronald op zijn woord kan geloven, ik heb nooit een minuut aan zijn oprechtheid getwijfeld. Dacht dat dit geen issue was, maar blijkbaar wel.
Ik heb om bewijs gevraagd bij hem, de reden dat hij dat zelf nooit heeft gegeven is omdat hij niet zo met het AF bezig is denk ik.

Dus bij deze is de actie vergeven en jullie op je plek? Ik hoop van wel, aangezien jullie telkens nieuwe argumenten of bezwaren lijken te vinden.. :p


Merci voor de screen. Het is wel een bewijs van onprofessioneel handelen. Maar het legitimeert niet de asociale houding jegens Echoforce en waarvoor het account met name beschimpt werd. Overigens is het gewoon een teken van onkunde als niet het gehele account op de hoogte is van afspraken.
 

DeletedUser74358

Guest
Wat tof dat @Escalation Is Real opeens spoorloos verdwenen lijkt te zijn. Iets met als door een wesp gestoken.:rolleyes:;)o_O. Ook erg tof van Spam dat ze een bewezen stabber die nooit en te nimmer oprecht berouw heeft getoond geinvite hebben. Te weten Insomnia. Het voormalige account DenTist. Een speler waar een @Hand of Aces , @Farmox of een @Dream Team. nog mooie verhalen over kan vertellen.... Kunnen we dan ook concluderen dat Spam het ook niet zo nauw neemt met fair play en ethische waarden? Gezien het feit dat ze dit topic en mijn post volkomen negeren over de stab van @Escalation Is Real en ze nu ook zonder pardon een stabber van de bovenste plank aannemen terwijl wij (onterecht) werden beschimpt om de recruits van YourLasthope en Recliner door met name @Escalation Is Real . Deze wereld lijkt meer en meer uiterst hypocriet te gaan verlopen. Daarom respect voor een stam als -DR- die zich wel duidelijk afzet tegen dit soort praktijken.

Zo maar krijg ik een tag, zit ik daarmee weer opgescheept. Maar Mathijs, eerste klas debiel inderdaad. Een zielige speler met een zeer grote smoel die daadwerkelijk niks klaar speelt. En heeft op W52 ook nog wel een stabje gepleegd inderdaad..

Martijn, kap is met mij taggen nub
 

DeletedUser78151

Guest
Vanwaar komt dit ineens ?
Tis niet omdat je stam terrein begint te verliezen op w52 dat je me hier ineens moet gaan bashen he ?
Die stab is al effe geleden en zwaar opgeblazen. Ten tweede heb ik niets te maken met het beleid binnen Plop.
En wrm een zielig spelertje ? Debiel ? Grote smoel ? Ben je me met jezelf aan het vergelijken want weet niet wat je hier ineens komt zoeken.

En Martijn serieus je gelijk willen halen door het verleden van een andere wereld boven te halen ?
Dat is gewoon laf en hypocriet zeker omdat je zelf beter weet.

Mathijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Raar dat Martijn altijd over Mathijs zijn stab begint, voglens mij had Martijn ook vieze dingen gedaan op 19 en 47? Dit blijven we ook niet continu herhalen. Ook vind ik opmerkelijk dat je in de skypechat van 55 nog redelijk chill doet, maar vanaf dat er eens andere mensen bijzijn like op AF, ben je een heel andere persoon.
 

DeletedUser73904

Guest
Raar dat Martijn altijd over Mathijs zijn stab begint, voglens mij had Martijn ook vieze dingen gedaan op 19 en 47? Dit blijven we ook niet continu herhalen. Ook vind ik opmerkelijk dat je in de skypechat van 55 nog redelijk chill doet, maar vanaf dat er eens andere mensen bijzijn like op AF, ben je een heel andere persoon.

Wat dat betreft is Par wel altijd hetzelfde, ze hangen zowel in de chat als hier op het AF de downers uit :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Raar dat Martijn altijd over Mathijs zijn stab begint, voglens mij had Martijn ook vieze dingen gedaan op 19 en 47? Dit blijven we ook niet continu herhalen. Ook vind ik opmerkelijk dat je in de skypechat van 55 nog redelijk chill doet, maar vanaf dat er eens andere mensen bijzijn like op AF, ben je een heel andere persoon.

Toon eerst maar eens bewijs voor je blaat. 19 heb ik een smerige actie begaan. 47 totaal niet en als je toch een andere mening hebt dan mag je daar eerst eens bewijs voor posten.
 

DeletedUser78151

Guest
Ja Martijn je vergeet een iets.
Wij zijn niet zoals jij. Wij halen geen mensen neer voor de fun over andere werelden of om zo er gewin uit te halen. Dat doe enkel jij.

Mathijs
 

DeletedUser78087

Guest
God wat een doelloze discussie weer.. hebben we al duizenden keren hier gehad.. Denk niet dat Martijn voor de 'fun' mensen gaat neerhalen. Hij wilt mensen op hun fouten wijzen, in de hoop dat ze, nu het op het AF staat, hun fout misschien inzien en het een volgende keer niet meer doen. Al dat gebazel van zwartmaken, neerhalen etc.. Slaat echt nergens op. Ik hoop dat anderen hetzelfde zullen doen als bijvoorbeeld een Martijn. Kom je een stabactie tegen, gooi het op het AF en wie weet leert diegene van zijn fouten, heb ik met Darkheerser ook geprobeerd..

/Cas
 

DeletedUser61134

Guest
Niet iedereen staat open voor verbetering.

Raar dat Martijn altijd over Mathijs zijn stab begint, voglens mij had Martijn ook vieze dingen gedaan op 19 en 47? Dit blijven we ook niet continu herhalen. Ook vind ik opmerkelijk dat je in de skypechat van 55 nog redelijk chill doet, maar vanaf dat er eens andere mensen bijzijn like op AF, ben je een heel andere persoon.

Tja jij bent privé ook chill, in groepschats schelden we elkaar alleen maar uit en op AF troll je.
Dus een vaker voorkomend fenomeen

Ik ben gewoon altijd een bitch, geen verrassingen.
 

DeletedUser77710

Guest
Niet iedereen staat open voor verbetering.



Tja jij bent privé ook chill, in groepschats schelden we elkaar alleen maar uit en op AF troll je.
Dus een vaker voorkomend fenomeen

Ik ben gewoon altijd een bitch, geen verrassingen.

Nee, juist omgekeerd mijn liever schat. Nou, zie het zo: Als iemand chill tegen me doet, doe ik ook chill terug. Jij doet chill tegen me in privé, dus doe ik dat terug. In de chats zit je dan alleen maar over jezelf te praten waar ik persoonlijk niet tegen kan, ja dan scheld ik je wat uit.

En ja, dat laatste heb je wel gelijk, je bent iedereen zn bitch o_O
 

DeletedUser61134

Guest
Nee, juist omgekeerd mijn liever schat. Nou, zie het zo: Als iemand chill tegen me doet, doe ik ook chill terug. Jij doet chill tegen me in privé, dus doe ik dat terug. In de chats zit je dan alleen maar over jezelf te praten waar ik persoonlijk niet tegen kan, ja dan scheld ik je wat uit.

En ja, dat laatste heb je wel gelijk, je bent iedereen zn bitch o_O

Zeg dat maar eens tegen mijn leger slaven :eek:
Blanke slavernij ftw!
 
Bovenaan