Stab or no stab

Reactiescore
237
Het verleden waarin Planet niet tegen ons aan lag en we een andere stam van 4x onze grootte hebben afgeslagen.
Tja om nu het argument op te gooien dat er wat dorpen naar jullie zijn gegaan... zou heel triest zijn als dat niet zo was, denk je niet?

Oke, maar neemt alsnog niet het feit weg dat er aan jullie kant (door de meeste) gewoon ontzettend slecht tot zelfs niet gedeft is.

Tuurlijk zou het vanuit Planet "slecht" zijn als hier geen dorpen gepakt zouden worden. Maar met een beetje deffen zou het al wel een stuk lastiger worden. Zeker met de moraal issues.
 
Reactiescore
1.647
Oke, maar neemt alsnog niet het feit weg dat er aan jullie kant (door de meeste) gewoon ontzettend slecht tot zelfs niet gedeft is.

Tuurlijk zou het vanuit Planet "slecht" zijn als hier geen dorpen gepakt zouden worden. Maar met een beetje deffen zou het al wel een stuk lastiger worden. Zeker met de moraal issues.

Niet veel gepakt nee, maar bijna 1/4 van totale punten in 1 waveje. Ondanks moraal ODA:ODD verhouding 1:1,6

Ons hoor je niet klagen
 
Reactiescore
73
Oke, maar neemt alsnog niet het feit weg dat er aan jullie kant (door de meeste) gewoon ontzettend slecht tot zelfs niet gedeft is.

Tuurlijk zou het vanuit Planet "slecht" zijn als hier geen dorpen gepakt zouden worden. Maar met een beetje deffen zou het al wel een stuk lastiger worden. Zeker met de moraal issues.
Oh jazeker, kan me wel voorstellen dat er beter gedefft had kunnen worden. Ook niet onlogisch met dit weer en mensen die soms wat beters te doen hebben.

een beetje deffen daarentegen is dan ook wel gebeurd. Kan me een hoop snipe rapportjes herinneren ;)
Over moraal issues.... tja, niet echt een issue als er met 3 stammen tegelijk aangevallen wordt he. Eerder een planningsissue aan jullie kant zou ik denken.
 
Reactiescore
237
Oh jazeker, kan me wel voorstellen dat er beter gedefft had kunnen worden. Ook niet onlogisch met dit weer en mensen die soms wat beters te doen hebben.

een beetje deffen daarentegen is dan ook wel gebeurd. Kan me een hoop snipe rapportjes herinneren ;)
Over moraal issues.... tja, niet echt een issue als er met 3 stammen tegelijk aangevallen wordt he. Eerder een planningsissue aan jullie kant zou ik denken.

Haha, mooie excuses altijd. "Iets beters te doen want.."

Ik zeg ook niet dat er helemaal niet gedeft is door heel Genkai. Ik zeg door de meeste.
Ik heb genoeg rapportjes gezien waar gewoon hele clears + edels bleven staan. Dan kan je zeuren over het feit dat er "3 stammen aanvallen", op deze manier ga je het nooit winnen.

Planning is niks mis mee gegaan hoor. Gezien de behaalde winsten.
 
Reactiescore
73
Of je leest niet, of je wil gewoon moeilijk doen. Ik geef je gelijk, maar dat is blijkbaar niet genoeg?
Daarnaast is dat geen excuus maar gewoon realiteit en een factor geweest van het "slecht deffen".

Ik zeur niet over het feit dat er 3 stammen aanvallen (zonder aanhalingstekens, dat is gewoon gebeurd in samenspraak), maar enkel dat ik het toch wel triest vind dat het blijkbaar nodig was. Niks meer, niks minder. Daarnaast wil ik nog even benadrukken, ik ben hier niet om te winnen. Ik ben hier voor me plezier en dat gaat tot nog toe prima. Kan er wel om lachen dat er bij een samenwerking tussen 3 stammen nog zo weinig behaald is. Zeker aangezien wij blijkbaar zo slecht deffen ;) Dan had het appeltje eitje moeten zijn toch?
 
Reactiescore
1.647
Of je leest niet, of je wil gewoon moeilijk doen. Ik geef je gelijk, maar dat is blijkbaar niet genoeg?
Daarnaast is dat geen excuus maar gewoon realiteit en een factor geweest van het "slecht deffen".

Ik zeur niet over het feit dat er 3 stammen aanvallen (zonder aanhalingstekens, dat is gewoon gebeurd in samenspraak), maar enkel dat ik het toch wel triest vind dat het blijkbaar nodig was. Niks meer, niks minder. Daarnaast wil ik nog even benadrukken, ik ben hier niet om te winnen. Ik ben hier voor me plezier en dat gaat tot nog toe prima. Kan er wel om lachen dat er bij een samenwerking tussen 3 stammen nog zo weinig behaald is. Zeker aangezien wij blijkbaar zo slecht deffen ;) Dan had het appeltje eitje moeten zijn toch?

Edellimiet en afstand is a bitch
 

Deleted User - 487966259

Guest
Meanwhile, The Eagle Bearer aan t chillen in GK terwijl z'n stam wordt opgeëdeld.
 
Reactiescore
300
Of je leest niet, of je wil gewoon moeilijk doen. Ik geef je gelijk, maar dat is blijkbaar niet genoeg?
Daarnaast is dat geen excuus maar gewoon realiteit en een factor geweest van het "slecht deffen".

Ik zeur niet over het feit dat er 3 stammen aanvallen (zonder aanhalingstekens, dat is gewoon gebeurd in samenspraak), maar enkel dat ik het toch wel triest vind dat het blijkbaar nodig was. Niks meer, niks minder. Daarnaast wil ik nog even benadrukken, ik ben hier niet om te winnen. Ik ben hier voor me plezier en dat gaat tot nog toe prima. Kan er wel om lachen dat er bij een samenwerking tussen 3 stammen nog zo weinig behaald is. Zeker aangezien wij blijkbaar zo slecht deffen ;) Dan had het appeltje eitje moeten zijn toch?

 

Deleted User - 487967982

Guest
Als niet alles bij jou stond hadden meer accounts zichzelf kunnen redden ;)

Haha ja alle def staat bij mij paar dorpen waren gestackt. Als jullie beter getimt hadden hadden jullie die dorpen al lang gehad wie gaat er nu een treintje sturen van 800 ms met niks er tussen. En de 2de aanval moet ik toegeven was iets beter getimt maar hoezo word er een dorp geedeld midden in me cluster zonder def mee te sturen met de laatste edel kan je net zo goed niks sturen?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Het gaat nog eens leuk worden met al die topics
Stabtopics zijn de enige topics waar veel energie in wordt gestoken en die het forum een beetje actief houdt krijg ik de indruk. Alleen de helft van de zogenaamde stabs zijn gewoon poging om P&P te beginnen
 

Deleted User - 487959760

Guest
Enige wat ik me afvraag betreft Planet, Wat is nu jullie plan met S.? Jullie werken samen en geven ze de mogelijkheid om binnen jullie nieuwe cluster te edelen, maar uiteindelijk zijn zij gewoon aan de beurt neem ik aan?
Vraag me oprecht af waarom jullie niet gewoon met MB stam gewerkt hebben om ons oostelijk te pakken?
Geen kritiek gewoon een vraag (is al genoeg hitte deze dagen).
 
Reactiescore
73
Enige wat ik me afvraag betreft Planet, Wat is nu jullie plan met S.? Jullie werken samen en geven ze de mogelijkheid om binnen jullie nieuwe cluster te edelen, maar uiteindelijk zijn zij gewoon aan de beurt neem ik aan?
Vraag me oprecht af waarom jullie niet gewoon met MB stam gewerkt hebben om ons oostelijk te pakken?
Geen kritiek gewoon een vraag (is al genoeg hitte deze dagen).

Volgens mij is dat een ja ;) dus bij deze S., jullie zijn de volgende:p
 
Bovenaan