Stab or no stab

Deleted User - 487710895

Guest
Even een vraagje van een noob he? Als een stam een NAP opzegt en die blijft nog 2 weken staan tot 7 augustus en vervolgens de leiding van die stam wordt gerecruit door de ex-NAP en de overige leden worden aangevallen op 3 augustus. Kunnen we dan spreken van een stab of fair play?

Bekijk bijlage 22350
Hier plaats je echt alleen de screens die Farre in een goed daglicht brengen. Farre begon met het aanvallen op Aapje, die gewoon in een NAP stam zaten en een MB van was de stam waarmee Farre een NAP had. Farre vond zijn aanvallen niet een NAP schending omdat het maar een aanval was op één speler met maar 3 dorpen. Dit geeft hij zelf ook nog eens toe. En daarna komt die huilen dat hij zelf meerdere aanvallen krijgt. Ook heeft Farre tijdens de NAP BBs geedeld in het cluster van de stam waar hij een NAP mee had.
 
Reactiescore
106
Als ze zelf bewust een MB aanvallen waarvan bekend was dat ze ook in NAP vielen is het geen Stab hoor?

Inderdaad. Dit is dan volgens mij ook geen stab maar een speler die eenzijdig een NAP heeft verbroken (Farre T.o.V Aapje) en dan huilt omdat er een tegenreactie komt.

Night train allemaal goed en wel dat je niet met stabbers wilt geassocieerd worden maar je bent de stam wel heel snel geleaved zonder maar te wachten op een verklaring ?
 
Reactiescore
290
Denk eerlijk gezegd wel dat dit al een gesloten hoofdstuk is.
Bewijs lijkt me duidelijk dat farre eerst een stam aanviel met wie hij een NAP had.
Als hij dan een paar dagen later een payback krijgt.. Tja...

Los daarvan was het wel opvallend hoe snel Night Train leavede, mischien dat er meer achter zit dan dat we allemaal weten?
 
Reactiescore
1.380
Denk eerlijk gezegd wel dat dit al een gesloten hoofdstuk is.
Bewijs lijkt me duidelijk dat farre eerst een stam aanviel met wie hij een NAP had.
Als hij dan een paar dagen later een payback krijgt.. Tja...

Los daarvan was het wel opvallend hoe snel Night Train leavede, mischien dat er meer achter zit dan dat we allemaal weten?

Paar dagen dan komt de aap uit de mouw.

R2W for the win haha.

Wat ik wel mooi vind is dat hoe saai deze knake wereld ook is, zo leuk is het op het forum met al die verhalen
 
Reactiescore
34
Als jij het zo'n knaken wereld vind wat doe je er nog. Zet je acc dan gewoon op delete ipv zulke uitingen te doen
Buiten dit alles om heb ik als besloten dat er wel aangevallen mocht worden.
Dus kom maar op met alle kritiek.

Bij ons in de stam onze regels en als je niet reageerde op een bericht 3 uur lang over een afkoel periode zeg ik op mijn beurt dat de aanval ingezet mocht worden.

Jullie weten de helft maar
 
Reactiescore
73
Misschien eens leren wat moraal is
Selectieve reactie ;)
Ga nou niet het moraal verhaaltje opgooien. Een beetje stam walst hier wel overheen ipv met 3 stammen tegelijk.

Ook dat.
Daarnaast als er zo gedeft wordt zoals de meeste bij jullie doen verlies je van iedere tegenstander. Hoe groot of klein dan ook.
Uit het verleden blijkt toch anders, daarnaast staan we er nog en is er niet bizar veel afgepakt. Ongegronde reactie.
 
Reactiescore
237
Uit het verleden blijkt toch anders, daarnaast staan we er nog en is er niet bizar veel afgepakt. Ongegronde reactie.

Welk verleden heb je het dan over?

En wanneer is de laatste keer dat je de kaart zag?
Je buren hebben nu een iets ander kleurtje gekregen zo te zien ;)
 
Reactiescore
73
Welk verleden heb je het dan over?

En wanneer is de laatste keer dat je de kaart zag?
Je buren hebben nu een iets ander kleurtje gekregen zo te zien ;)
Het verleden waarin Planet niet tegen ons aan lag en we een andere stam van 4x onze grootte hebben afgeslagen.
Tja om nu het argument op te gooien dat er wat dorpen naar jullie zijn gegaan... zou heel triest zijn als dat niet zo was, denk je niet?
 
Bovenaan