Stab lijst

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik ben niet jaloers, gewoon het feit alleen al dat je je post delete geeft aan dat ik gelijk heb en jij je versproken hebt en dus wel degelijk tegen de regels in gegaan bent. Opmerkelijk toch dat je nog een boostaccount nodig hebt ondanks je gewoon al grondstoffen kan kopen.

Ik snap trouwens niet waarom zoveel mensen hier tegenin gaan, een duidelijker voorbeeld van een boost account kan er niet zijn.

En aan de kerel die zegt dat dit in het verleden ook nog gebeurd is, klopt volledig, daar zijn dan ook bans voor uitgedeeld ;)

Wij zijn niet met de intentie gestart als “pushaccount/boostaccount”.
 

DeletedUser39990

Guest
Hoeveel exuses en dergelijke ik hier zie passeren haha. Wees een man en geef toe dat je de regels overtreed en draag de consequenties.

Maar goed genoeg gezeurd hierover, je kan het ontkennen zoveel je wilt in een poging een ban te ontlopen, maar je weet zelf ook wel beter ;)

Kijk er naar uit wanneer je een echte uitdaging zult tegenkomen en hoe die zal aflopen.
 
Reactiescore
7.942
Wat wil je nou eigenlijk winnen met deze hele discussie eigenlijk? Denk dat die laatste zin hem wel gaat nekken hoor lol.
 

DeletedUser77689

Guest
Is dat niet het idee van dit forum (tegenwoordig) dat hier haast eindeloos gediscussieerd word tot diegene met de langste adem of de meeste vrienden als winnaar naar voren komt
 

DeletedUser69389

Guest
Waarom zei iemand anders van jullie fusie account dit dan en is die post opeens weg?
Ik denk dat dat door het tw team is aangepast. Want ik had die post ook gerapporteerd als iets waar ze even naar dienden te gaan kijken ingame.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Stoer ventje jij
 

DeletedUser77689

Guest
Hoelang zijn die nieuwe regels er al?
Zag net dit:
  1. Behandel altijd andere leden van de community met respect. Alle interacties met andere spelers moeten altijd vriendelijk en gepast zijn.
Ik vroeg me al af waarom ik nog niet gebasht werd o_O

Stoer ventje jij

Kennelijk vind Rob jou serieus heel stoer @Paramore.
 

DeletedUser39990

Guest
Hoelang zijn die nieuwe regels er al?
Zag net dit:
  1. Behandel altijd andere leden van de community met respect. Alle interacties met andere spelers moeten altijd vriendelijk en gepast zijn.
Ik vroeg me al af waarom ik nog niet gebasht werd o_O



Kennelijk vind Rob jou serieus heel stoer @Paramore.

Dat is dan ook mijn enige levensdoel. Blij dat dit goed gaat.

Haha wat een vertoning

Blij dat je zoveel inbrengt op dit forum, bedankt voor je bijdragen.
 

DeletedUser77689

Guest
Goedzo, niks is onmogelijk als je er echt voor gaat!
Ik wou dat Rob mij ook stoer vond
 
Reactiescore
1.094
:confused2:
Als je mijn tekst niet leest moet je hem ook niet citeren.

Ik heb je tekst wel gelezen maar jij insinueert iets gebaseerd op een verkeerd gequote quote. Want er stond heel duidelijk dat het een ''vooraf'' geplande fusie was. Dat zie ik bij jou nergens terug behalve bij het verkeerd interpreteren. Gezien de situatie & die post lijkt me dit deel hieronder dus al heel onwaarschijnlijk.

Of ze speelde beide apart om wat te presteren, Korja liep wat kwijt en ze besluiten te fuseren. Vervolgens komt iemand op het AF zeggen dat Inter, Korja stabte waarop Korja komt zeggen 'is gewoon een geplande fusie'.
Wanneer die fusie gepland is weet jij niet (voor de wereld begon of tijdens).

Snap heel het gejank hierom niet, ten eerste waar Andre speelt gebeuren dingen die of niet door de beugel kunnen of in grijs gebied liggen . Elke wereld, zonder uitzondering. (hou nog steeds van je Andre)

Iedereen die moeilijk doet over dit voorval is wat mij betreft een hypocriet, iedereen fuseert, iedereen doet aan troependump.

Dus dan moet het maar gedoogd worden of wat wil je met dat eerste deel zeggen?

En dat tweede deel vind ik ook een partij onzin. Alles straalt uit dat het hierom puur boosten/pushen gaat. Dat account van Korsjaka sopka is enkel en alleen gestart en gebruikt om andere spelers te bevoordelen/pushen.
En dat zijn interns die zich in de loop van de wereld voordoen vaak niet. Een intern, een troependump of een fusie kan ook veel meer redenen hebben dan wat zich hier ogenschijnlijk heeft afgespeeld.

Ik ontken zeker niet dat dit eruit ziet als een boost account(sterker nog: het zou me verbazen als het niet zo is) , ik stel enkel dat fuseren altijd neigt naar een oneerlijke boost. Het oude account dumpt zijn troepen, de edelende behoud zijn/haar eigen troepen terwijl er dorpen voor terug komen en ja kost dan edels maar daar is het dan ook mee gezegd. Wat is een edelman als je al je lc nog hebt om te farmen. Het is altijd oneerlijk voor het slachtoffer van de troependump.

Aangezien de regel niet goed te handhaven is, is het een slechte regel. Probleem is alleen dat een controleerbare regel het spel te erg overhoop gaat gooien.

Wij hebben de spelregels niet bedacht. Het tw team heb ik nog nooit zien bannen voor een intern, maar wel regelmatig voor dit soort praktijken. Zij zullen voorzichzelf wel een duidelijk onderscheid hebben. En ja dat blijft wel onduidelijk naar buiten toe, en het staat naar mijn idee ook onduidelijk in de regels. Maar het neemt niet weg dat erg veel weg heeft van boosten, waar gewoon voor geband kan worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77689

Guest
Dus dan moet het maar gedoogd worden of wat wil je met dat eerste deel zeggen?
Daarmee zeg ik dat het al gedoogd word.

En dat tweede deel vind ik ook een partij onzin. Alles straalt uit dat het hierom puur boosten/pushen gaat. Dat account van Korsjaka sopka is enkel en alleen gestart en gebruikt om andere spelers te bevoordelen/pushen.
En dat zijn interns die zich in de loop van de wereld voordoen vaak niet. Een intern, een troependump of een fusie kan ook veel meer redenen hebben dan wat zich hier ogenschijnlijk heeft afgespeeld.

Wij hebben de spelregels niet bedacht. Het tw team heb ik nog nooit zien bannen voor een intern, maar wel regelmatig voor dit soort praktijken. Zij zullen voorzichzelf wel een duidelijk onderscheid hebben. En ja dat blijft wel onduidelijk naar buiten toe, en het staat naar mijn idee ook onduidelijk in de regels. Maar het neemt niet weg dat erg veel weg heeft van boosten, waar gewoon voor geband kan worden.

Ja alles straalt uit dat hier sprake is van bevoordelen/pushen. MAAR: dit kan je nooit 100% zeker weten als de personen er niet zelf voor uitkomen. Een groepje mb's of du's laten starten van je vrienden is ook een vorm van pushen. Heel het pp systeem is gebaseerd op pushen. De enige reden waarom hier nu moeilijk over gedaan word is omdat jullie je benadeeld voelen. Hoe vaak gebeurd het dat 2 stamgenoten al vroeg in de wereld fuseren? Ik denk dat het tw team helemaal niet zoon duidelijk onderscheid maakt, enige manier waarop ze echt kunnen controleren is als ze de pp stromen nalopen en daar iets in vinden of dat een van de andere spelregels ook geschonden zijn. Zo niet dan is het totaal willekeurig wie wel en niet geband word.
 
Bovenaan