Stab Damage?

Reactiescore
134
Moest je kunnen lezen, dan had je al meermaals gelezen, dat de titel gebaseerd is op de openingspost. Die post is niet van mij + de titel van de PM is niet van mij ;)

Vanaf wnnr is een forumpost noemenswaardig om zo via pm rond te sturen? Want jullie gaan dit nu wel consequent moeten blijven doen of net niet...
 
Reactiescore
34
Ja oke, misschien even opzoeken wat een PERSOONLIJKE BELEDIGING is.
Naja das hoe jullie het zien in de pm van mij aan deadangel buiten dat ik een ander woord had moeten gebruiken om die cf te omschrijven scheld ik de speler op geen enkele manier uit change my mind
 
Reactiescore
903
Ze moeten ergens leven krijgen, want de discord is dood
 
Reactiescore
338
Vanaf wnnr is een forumpost noemenswaardig om zo via pm rond te sturen? Want jullie gaan dit nu wel consequent moeten blijven doen of net niet...

Het is inderdaad de bedoeling dat dit meer gaat gebeuren ja. We willen graag het forum opwaarderen. Als er dan discussies gevoerd worden, willen we graag de spelers erin betrekken. Dit was een voorbeeld van P&P...
 
Reactiescore
7
Heb niks ontweken mijn beste vriend. Ik bestrijd op dit moment laag spel met laag spel, omdat dit blijkbaar is hoe de wereld zich heeft ontwikkelt.


Laag spel? Dom heeft 2 van zijn 4 cf rechtreeks gepakt van jouw zelf! De andere 2 dorpen waren geblitzt, toen eigenaar van spelers van jullie mb stam. De cf's dat jullie gepakt hebben zijn :
1 legale( van een mbspeler)
1 illegale ( van een compleet neutrale speler)
3 illegale ( van een stabbende mb)

En jullie beweren dan van de stam OF dat zij laag spel spelen? Dom perignon heeft hetzelfde aanbod gehad als jullie, maar is hier niet op in gegaan. Want een situatie zoals deze wil je gewoon niet mee maken. Dan wordt iedereen gezien als leugenaar en vind je dat je terecht in je schoenen staat... Leuke kijk op deze wereld dat je hebt.
De situatie met arith is net dezelfde als met niels, dus daar hoef je ook niet naar te verwijzen.
 
Reactiescore
493
Naja das hoe jullie het zien in de pm van mij aan deadangel buiten dat ik een ander woord had moeten gebruiken om die cf te omschrijven scheld ik de speler op geen enkele manier uit change my mind

Hoezo zou ik gaan proberen je gedachten te veranderen? Ik ben alleen van mening als ik als MB speel voor iemand. En die stuurt zo'n PM naar me. dat die dan de pest kan krijgen. Beetje 'normaal' praten naar je MB's is wel gepast.

Anders word dit niet de laatste mb die jullie gaat stabben
 
Reactiescore
146
Het is inderdaad de bedoeling dat dit meer gaat gebeuren ja. We willen graag het forum opwaarderen. Als er dan discussies gevoerd worden, willen we graag de spelers erin betrekken. Dit was een voorbeeld van P&P...

Het lijkt er meer op dat je vriendjes van Damage bent, en in opdracht van hun doet, deze discussie hadden we een paar jaar geleden ook al, en was toen beloofd dat dit niet meer zou gebeuren.
 
Reactiescore
101
Nou...dan zijn we er toch, jij vind het vragend en ik insinuerend, en ik blijf bij m'n standpunt dat een mod zoiets niet hoort te doen.

Niet mij woorden in de mond leggen aub. Ik geef aan dat feitelijk het een vragende zin is en dit anders gelezen kan worden 'woord technisch'. Dat wil niet zeggen dat wij een meningsverschil hebben. Feitelijk staat er gewoon niet dat Damage beschuldigd wordt van een stab, het opent de vraag of dit daadwerkelijk zo gebeurd is. Als men zich persoonlijk hierop aangevallen voelt is dat een andere kwestie, dit topic gaat over of er een stab gepleegd is.
 
Reactiescore
146
Niet mij woorden in de mond leggen aub. Ik geef aan dat feitelijk het een vragende zin is en dit anders gelezen kan worden 'woord technisch'. Dat wil niet zeggen dat wij een meningsverschil hebben. Feitelijk staat er gewoon niet dat Damage beschuldigd wordt van een stab, het opent de vraag of dit daadwerkelijk zo gebeurd is. Als men zich persoonlijk hierop aangevallen voelt is dat een andere kwestie, dit topic gaat over of er een stab gepleegd is.

Dan begrijp je mij waarschijnlijk niet, het interesseert me namelijk geen biet of er wel of geen stab is gepleegd, en of het wel of niet technisch is, ik vind (en vele hier met mij zie ik wel) dat een mod zich afzijdig moet houden, die moet neutraal zijn, en niet insinueren of iets wel of iets niet is, en dat al zeker niet via een pm aan alle spelers sturen.
 
Reactiescore
338
Niet mij woorden in de mond leggen aub. Ik geef aan dat feitelijk het een vragende zin is en dit anders gelezen kan worden 'woord technisch'. Dat wil niet zeggen dat wij een meningsverschil hebben. Feitelijk staat er gewoon niet dat Damage beschuldigd wordt van een stab, het opent de vraag of dit daadwerkelijk zo gebeurd is. Als men zich persoonlijk hierop aangevallen voelt is dat een andere kwestie, dit topic gaat over of er een stab gepleegd is.

Dankjewel, iemand die het begrijpt
 
Reactiescore
338
Dan begrijp je mij waarschijnlijk niet, het interesseert me namelijk geen biet of er wel of geen stab is gepleegd, en of het wel of niet technisch is, ik vind (en vele hier met mij zie ik wel) dat een mod zich afzijdig moet houden, die moet neutraal zijn, en niet insinueren of iets wel of iets niet is, en dat al zeker niet via een pm aan alle spelers sturen.

Ik ben ook neutraal? Zoals jullie weten mag een forummod, de wereld die hij modereert op het forum niet spelen om de neutraliteit te bewaren...
 
Reactiescore
101
Als het jou niet interreseert of er wel of geen stab is gepleegd zou je beter jou beklag kunnen doen in een nieuw topic en de hoeveelheid clutter die deze discussie met zich meebrengt daar tot zijn recht laten komen. Dit is is meer modder naar elkaar gooien wat het gesprek omtrend een mogelijk stab niet veel verder brengt. Ik hoop dat de twee teams er uit gaan komen en het netjes met elkaar regelen, ga alstublieft niet nogmaals wijzen naar elkaar wat de ander voorheen wel of niet gedaan heeft. Als dit een cf is bied dan gewoon excuus aan en regel het volwassen, ik zit te ver zuid om jullie beiden een pak op de billen te geven ;)
 
Reactiescore
34
Hoezo zou ik gaan proberen je gedachten te veranderen? Ik ben alleen van mening als ik als MB speel voor iemand. En die stuurt zo'n PM naar me. dat die dan de pest kan krijgen. Beetje 'normaal' praten naar je MB's is wel gepast.

Anders word dit niet de laatste mb die jullie gaat stabben
Beetje hypocriet da ge mij de schandpaal aan wilt nagelen maar zelf ziektes als de pest gebruikt in u zinnen, en als ge mij aan de schandpaal wilt nagelen maak dan even nieuw topic aub. Kunnen we daar gezellig verder praten :)

Voorts ook leuk om te zien hoe jullie alles aangrijpen om off topic te gaan en niet te focussen op jullie eigen stab.
 
Reactiescore
7
Niet mij woorden in de mond leggen aub. Ik geef aan dat feitelijk het een vragende zin is en dit anders gelezen kan worden 'woord technisch'. Dat wil niet zeggen dat wij een meningsverschil hebben. Feitelijk staat er gewoon niet dat Damage beschuldigd wordt van een stab, het opent de vraag of dit daadwerkelijk zo gebeurd is. Als men zich persoonlijk hierop aangevallen voelt is dat een andere kwestie, dit topic gaat over of er een stab gepleegd is.

Misschien handig om dan in het vervolg bij zo een post een leesteken te gebruiken? Dan zou de PM titel kloppen met wat er hier over gediscussieerd wordt.
 
Reactiescore
134
Het is inderdaad de bedoeling dat dit meer gaat gebeuren ja. We willen graag het forum opwaarderen. Als er dan discussies gevoerd worden, willen we graag de spelers erin betrekken. Dit was een voorbeeld van P&P...

Zeker blijven doen. Al was een vraagteken miss wel gepast geweest achter de titel.
Niet erg, Damage verdient die imagoschade :). Op naar de volgende pm!
 
Reactiescore
5
Bewijs dan de titel ongelijk heeft? De titel is gebaseerd zoals eerder gezegd op de openingspost, omdat die altijd zo gebeurt. Door er niets op te zeggen en te klagen over de titel ga je je gelijk niet halen.

Ik vind een eigen MB die een dorpje verliest zwz te licht om een stab te gaan noemen.. ookal heeft hij het vrij gegeven, als je mij als DU zou uitschelden. Zou ik ook niet meer de door u opgestelde regels volgen hoor :p

Als er iemand stabt zou het toch die MB zijn? We kunnen toch moeilijk van stabs beginnen te spreken voor elk verloren MB dorp?

En als gij onpartijdig had willen zijn met de globale PM, is u toch goed mislukt.. als iedereen deze notificatie op zn mobiel krijgt :D 0e69f5ddbb5565c88e22a6aa707376b8.png
 
Reactiescore
493
Beetje hypocriet da ge mij de schandpaal aan wilt nagelen maar zelf ziektes als de pest gebruikt in u zinnen, en als ge mij aan de schandpaal wilt nagelen maak dan even nieuw topic aub. Kunnen we daar gezellig verder praten :)

Voorts ook leuk om te zien hoe jullie alles aangrijpen om off topic te gaan en niet te focussen op jullie eigen stab.

Ik speel deze wereld niet eens. En tegenwoordig is de pest niet meer als een griepje!

En het boeide me niet dat je met kk schold, gwn de manier hoe jij tegen je mb’s praat

maar krijg krijg wel zin om jou even flink te nachtblitzen
 
Reactiescore
338
Ik vind een eigen MB die een dorpje verliest zwz te licht om een stab te gaan noemen.. ookal heeft hij het vrij gegeven, als je mij als DU zou uitschelden. Zou ik ook niet meer de door u opgestelde regels volgen hoor :p

Als er iemand stabt zou het toch die MB zijn? We kunnen toch moeilijk van stabs beginnen te spreken voor elk verloren MB dorp?

En als gij onpartijdig had willen zijn met de globale PM, is u toch goed mislukt.. als iedereen deze notificatie op zn mobiel krijgt :D Bekijk bijlage 31408

De titel van het topic is gebaseerd op de beginpost. De titel van de mededeling heb ik niet zelf geschreven, maar heeft wel voor de nodige activiteit gezorgd ;)
 
Reactiescore
736
Ik speel deze wereld niet eens. En tegenwoordig is de pest niet meer als een griepje!

En het boeide me niet dat je met kk schold, gwn de manier hoe jij tegen je mb’s praat

maar krijg krijg wel zin om jou even flink te nachtblitzen

Willy, doe nou niet..
 
Bovenaan