- Reactiescore
- 65
Wij hebben inmiddels ook illegale CF's terug gekregen, in ruil voor 2 CF's van Arith!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wanneer stuur je Pierogi op?Leuk om te zien dat we elkaar als conculegas kunnen zien. Is stukken leuker zo
Wanneer stuur je Pierogi op?
Mijn vriendin maakt het wel dan voor me, zonde dit weer..Is mijn favoriete gerecht ook. Als ik weer wat maak, laat ik je wel kijken hoe ik eet
Mijn vriendin maakt het wel dan voor me, zonde dit weer..
Ja waarom denk je dat ik probeer bij jou? Ik krijg ze namelijk ook niet van mijn lieftallige vriendin.No hard feelings maar ik deel mijn pierogi's met niemand
ik heb net een cf ontvangen bij wie moet ik hierbij klagen?
Ik zou graag wat mensen hier janknoob willen noemen, maar dan zal ik wel weer een ban krijgenGoed maar dat de CF's zijn geruild!
Ik zou graag wat mensen hier janknoob willen noemen, maar dan zal ik wel weer een ban krijgenGoed maar dat de CF's zijn geruild!
Idd, bende wannabe janknoobs hier wessie!!!Alleen @We Like Hot Chicks mag dat openbaar zeggen.
Idd, bende wannabe janknoobs hier wessie!!!
Die Rick en die okke enzo zijn allemaal minijanknoobs en opblaaspoputiliseerders!