Spotprentjestopic

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Het is wel bizar om te beseffen dat Last Whisper een veel groter gebied beslaat dan de hele stam Rose bijéén. Als Last whisper deze groeispiraal doorzet en zijn rim-aandeel verder gaat uitbreiden zal hij op het moment dat hij front heeft moeilijk te kraken zijn. Hij kan zich dan gemakkelijk tot 4 uur edellooptijd overstacken, doordat de dorpen zover uitéén liggen. Last whisper kan nog best iets leuks neerzetten, als hij samen zou kunnen werken met wat overige Chillers. Sowieso als Oost Chill zich een beetje fatsoenlijk herpakt en gaat werken aan de clustervorming, hebben ze gewoon nog een prima blok om van alles te weerstaan.

Het is nog lang geen Alcholic Unicorns / PP / Exact versus de wereld scenario :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het is nog lang geen Alcholic Unicorns / PP / Exact versus de wereld scenario :D

Het moment dat een stam met 10 leden een BG moet sluiten met een andere 10-leden-stam om iets te betekenen tegen één 3-leden-stam, dan weet je dat je sterk staat :)
 

DeletedUser79414

Guest
@Single Malt markeer hem eens tussen Goez en Kurt88888 dan zag je een slingerweg richting TheFluffyDog. Maar Last Whisper wilt met niemand meer samenwerken dus dat is het probleem :D
 
Reactiescore
592
:oops:

20trmu0.png
 

DeletedUser78975

Guest
Na het lezen van:
Vk5OpMP.png


Team LW: Hell nah!? Eventjes naar 80% deff switchen...
4IGDmM1.png


Note: of zijn zijn interns dan toch eindelijk opgeraakt? Wordt spannend (not), nu moet hij voor het eerst na +/-160 dagen gaan vechten voor dorpen.
 

DeletedUser78975

Guest
LW geen puntengroei, geen oda groei. De zoveelste del'ler?

Het ego van dat team is ongekend. Ik zie ze daarom dan ook niet snel op delete gaan. Het zou natuurlijk ook met een ban te maken kunnen hebben, kun jij dat misschien verifiëren of iemand van Vinage?
 
Reactiescore
1.478
Ik weet van niks. Daarbij heeft LW reporten ook niet echt strategische voordelen voor vinage, vanwege geen front.
 

DeletedUser78975

Guest
Ik weet van niks. Daarbij heeft LW reporten ook niet echt strategische voordelen voor vinage, vanwege geen front.

Je hebt mij denk ik verkeerd begrepen. Ik bedoelde niet of Roald na kon vragen of iemand van Vinage hem heeft gerapporteerd, maar om even test aanvallen te versturen. Zo kom je er ook vaak achter of iemand banned is. ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ego? Ze geven mensen aan om een pm die in het engels is. Als er iets is wat dat team niet zou mogen bezitten is het een ego.

Domme kutnewgens met hun grote bekken en ego’s. De helft hier kan niet eens 5 aanvallen in een seconde krijgen.
 
Reactiescore
1.478
Je hebt mij denk ik verkeerd begrepen. Ik bedoelde niet of Roald na kon vragen of iemand van Vinage hem heeft gerapporteerd, maar om even test aanvallen te versturen. Zo kom je er ook vaak achter of iemand banned is. ;)
Oh ja dat zou kunnen. Sorry ben noob.
 
Bovenaan