spotprentjes & Propaganda

DeletedUser

Guest
Idd ben nu ook wel benieuwd wat break nu nog uit hen duim gaat zuigen :p
 
Reactiescore
205
Nee, is niet te zien.
Trouwens, jullie kregen 1kl5 netjes terug nadat het gestabbed was. Krijgen wij emiel en wexzo dan ook terug? Of zijn jullie bang dat jullie dan toch nog wat tegestand krijgen op dat account?
 

DeletedUser

Guest
Nee, is niet te zien.
Trouwens, jullie kregen 1kl5 netjes terug nadat het gestabbed was. Krijgen wij emiel en wexzo dan ook terug? Of zijn jullie bang dat jullie dan toch nog wat tegestand krijgen op dat account?

Jawel, jij gaf opdracht tot. Dus jij bent de oorzaak ervan. => jij bent verantwoordelijk ervoor => jij bent de stabber.

1kl5 netjes terug? We hebben de originele speler moeten oproepen zodat die paswoord en e-mail opnieuw zou veranderen. Want Derkjenoob had die verandert :eek:

En blijvende insinuaties naar Emiel en Wexco worden niet geapprecieerd, backstabbende aap.
 

DeletedUser

Guest
Jawel, jij gaf opdracht tot. Dus jij bent de oorzaak ervan. => jij bent verantwoordelijk ervoor => jij bent de stabber.

1kl5 netjes terug? We hebben de originele speler moeten oproepen zodat die paswoord en e-mail opnieuw zou veranderen. Want Derkjenoob had die verandert :eek:

En blijvende insinuaties naar Emiel en Wexco worden niet geapprecieerd, backstabbende aap.
Go Ago;) That's a broccoli in his face:eek:
 
Reactiescore
205
euuuneeeew, au die deed pijn.
1kl5 zou na vijf dagen gewoon teruggegeven worden, dat jullie geen geduld hadden om daarop te wachten :p
 

DeletedUser

Guest
euuuneeeew, au die deed pijn.
1kl5 zou na vijf dagen gewoon teruggegeven worden, dat jullie geen geduld hadden om daarop te wachten :p

Zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou zou.

Houden we het bij wat er gebeurd IS? Ja dankje.
 

DeletedUser

Guest
euuuneeeew, au die deed pijn.
1kl5 zou na vijf dagen gewoon teruggegeven worden, dat jullie geen geduld hadden om daarop te wachten :p
Zoals Ago zegt 'zou'. + Waarom naar 5 dagen en dan nog een dikke + Waar haal jij het recht vandaan om een account van EQUI af te pakken en dan nog zeggen dat jij het later terug gaat geven. Ondertussen nog vol aanvallen.. Zwakkeling je bent je fail wel erg snel vergeten zeg:D
 

DeletedUser

Guest
Re: spotprentjes & Propaganda

Nee, is niet te zien.
Trouwens, jullie kregen 1kl5 netjes terug nadat het gestabbed was. Krijgen wij emiel en wexzo dan ook terug? Of zijn jullie bang dat jullie dan toch nog wat tegestand krijgen op dat account?

wij kregen 1kl5 niet terug

we hebben 1kl5 teruggepakt door de emailhouder te bereiken en zo w.w. en email weer in equi bezit te krijgen

als dat niet gelukt was dan had break no steeds het account 1kl5 in hun macht

euuuneeeew, au die deed pijn.
1kl5 zou na vijf dagen gewoon teruggegeven worden, dat jullie geen geduld hadden om daarop te wachten :p

oeiiiiiii met deze bewering maakt jou echt de grootste backstabber aller tijden

wat een gore leugenaar en vies ventje ben je
 

DeletedUser

Guest
OMG Hoe oud?

2wr3pt0.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Als jullie hier niks mee te maken hebben, dan heb ik ook niks te maken met 1kl5.

Zoals ik via een prive bericht morgen al tegen Iron-law zei. Laat de bewijzen van deze vermeende stab zien en er zal onderzoek naar worden gedaan. Maar wij als leiding en stam in zijn totaliteit weten nergens van. Daarentegen kan het altijd een one men actie wezen. Maar dan moet er wel bewijs worden geleverd, want anders valt er niks op te lossen.

Nee, is niet te zien.
Trouwens, jullie kregen 1kl5 netjes terug nadat het gestabbed was. Krijgen wij emiel en wexzo dan ook terug? Of zijn jullie bang dat jullie dan toch nog wat tegestand krijgen op dat account?

Zoals hierboven al beschreven, wij als stam EQUI zijnde in zijn totaliteit weten nergens van, maar als jullie met degelijke bewijzen het tegendeel kunnen bewijzen. Dan zie ik dat graag tegemoet in mijn inbox. En wil ik er best met de Break leiding een dialoog over aangaan om eventueel te kijken naar een oplossing.

Jullie zijn zelf vies :eek:
Bloemkool is vies, de saus en de vlees moeten het altijd lekkerder maken, want anders is het veel te bitter en zuur:(.
 

DeletedUser69389

Guest
Vast niet. Jullie zijn lief en heilig, jullie doen dit soort dingen niet.

Dat beweer ik helemaal niet, maar dit is geen gecoordineerde actie als tegenreactie vanwege de stab op 1kl5. Ik zweer dit met mijn hand op mijn hart. Maar dat het uitgevoerd kan zijn door een EQUI lid persoonlijk, dat is natuurlijk altijd een optie, maar voor zover ik het momenteel zie, denk ik het niet. Maar als er bewijs is dat dat wel zo is, dan moet dit ook geleverd worden vind ik. En als niet iedereen het mag zien, dan mag het ook prive.;)
 

DeletedUser

Guest
ik zal uit respect 1 week geen clears versturen naar emieineter01 en wexzo dat geeft break de tijd om alles recht te trekken

lijkt em wel zo netjes zo kan ik me een beetje vergelijken met arbeitsman
 

DeletedUser

Guest
ik zal uit respect 1 week geen clears versturen naar emieineter01 en wexzo dat geeft break de tijd om alles recht te trekken

lijkt em wel zo netjes zo kan ik me een beetje vergelijken met arbeitsman

Idd jij zou wel heel veel voordeel gehaald hebben daaruit !
Klasse ringo :D
 
Reactiescore
205
haha, naabs. Ja ik wil compensatie! Waar blijft die compensatie ?
Zie je, jullie zijn zelfs te gierig om ons 1 week NAP te geven. En dan op ons zeiken. Stouterds.
 
Bovenaan