spotprentjes & Propaganda

DeletedUser

Guest
Met massa bedoel ik dan ook een incommingsaantal boven de 500 :). Tijdens de onderhandelingen werd er niet al te veel gedaan op 1kl5, nadat jullie ons voorstel afwezen, gingen we natuurlijk vol door. Daarna komen jullie terug op jullie beslissing. Tja, wat denk je zelf
 

DeletedUser

Guest
wat ik denk, dat je de echte feiten kwijt bent geraakt en in je eigen verhaal nu gaat geloven

ze hebben daar een mooi wordt voor
 

DeletedUser

Guest
Je weet zelf dat het niet waar is. Break wilde een compensatie geven, maar die was in de ogen van EQUI niet goed genoeg, dus namen jullie het voorstel niet aan. Beter iets dan niets. Maar jullie dachten daar anders over.

Een week nap is gwn poep, door stab zijn er dorpen verloren gegaan en is account 4x harder verkloot dan het normaal zou geweest zijn.

Correctie: Dat voorstel werd afgewezen door jullie, een dag later doen we dan verder met de massa, en dan komen jullie af van 'We gaan akkoord met dat voorstel' :D. Te belachelijk voor woorden.

Dit klopt helemaal niet aangezien het voorstel niet is afgewezen.
Tompeter heeft een voorstel gedaan en ik reageerde er dan de volgende dag op toen ik het zag.
Heb een mooi gesprek op skype waarin G. dit zelf toegeeft dus stop nu met die onzin en geef toe dat break niet netjes gehandeld heeft zoals het zou moeten en het gwn een smerige actie was.

Equi heeft wel een aanbod om het front recht te trekken en 3 weken nap aaan te gaan maar dat is niet het voorstel dat op het af staat. Het voorstel dat op het af staat was het voorstel dat ik met mijn co heb overlegt. Dit aanbod zou equi gekregen hebben mits zij normaal hadden gedaan. Vervolgens wilde dmwm daar nog over verder praten maar ik was uitgepraat. Dragons kwam ook nog met een poging maar die maakte het alleen nog maar erger door de aanbiedingen nog slechter te maken. Al met al een keus van equi om niet op een eerder aanbod in te gaan, dat is beter dan wat zij nu hebben, maar het aanbod dat op het af staat is niet afgewezen dat is niet gedaan door toedoen van equi en haar leden. Soms moet je je trots even inslikken en even vriendelijk doen om iets te berijken dat is niet gedaan en had ik graag gezien. dat maakt een heel verschil. Al met al dus jammer voor equi.

Linkje naar de post : http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?108771-Praathoek&p=4722030&viewfull=1#post4722030
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2anwbm.jpg


6rkapw.jpg
 

DeletedUser

Guest
Alles gecleard met muur 20 ja. We hadden even die 20.000 bijlclears niet zien aankomen dan :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er is helemaal niks gecleared op emiel stuk stront :)
Had ik 1kl5 maar helemaal leeggezet, god wat heb ik daar nu spijt van.

Spijt dat je niet harder gestabbed hebt, terwijl EQUI niet eens iets te maken heeft met Wexco en Emielineter? :eek:
Bewijs nog maar eens wat voor gore drol die je bent.
 

DeletedUser81928

Guest
mmm maby dan de antibackstab stam kan ook nog. kom maar op met de theorieën ben benieuwd
 
Bovenaan