Spotprenten

DeletedUser38984

Guest
Jaja, we gaan er even wat leuks van maken.
Spotprentjes, :D


Hier is er 1:



fw4049.jpg





2e:

2url01h.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten,

Lol.....die eerste vind ik wel grappig.
 

DeletedUser26928

Guest
Re: Spotprenten,

ze zijn leuk maar de wow factor hebben ze niet.

Maar die 1ste is goed lijkt wel een beetje denk ik op het domte forum alleen je hebt de namen van de reacties veranderd!:p
 

DeletedUser38984

Guest
Re: Spotprenten,

Hahaha, :p Nee heb hem van het AF van W13 gehaald en een beetje bewerkt. ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Re: Spotprenten,

Ik denk dat bijna alle spotprenten niet zelf zijn gemaakt. Google he. :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten,

Eerste is wel goed :) Al dacht ik eerst wel dat je als voorbeeld het domte-forum genomen had;)
 

DeletedUser38984

Guest
Re: Spotprenten,

Ik kom volgende week wel met nieuwe spots. Ff wat ideeen opbouwen. ;)
Maar in die tussentijd kunnen jullie ook wel leuke posten, toch?


Maar thnx voor de complimenten.
 

DeletedUser

Guest
Geniaal zeg. Nee ik lag me nog niet helemaal dood. PS Eerst een printscreen van DomTe gemaakt?
 

DeletedUser

Guest
Re: Spotprenten,

ze zijn leuk maar de wow factor hebben ze niet.

Maar die 1ste is goed lijkt wel een beetje denk ik op het domte forum alleen je hebt de namen van de reacties veranderd!:p

Nee, volgorde van de subfora's kloppen niet. :p

Verder best lachwekkend, maar kan nog steeds beter.
 

DeletedUser

Guest
Maar dat moet DomTe zeggen dat wij niet kunnen timen. Daar zie je toch echt iets mis... Kijk maar in het discussietopic van of DomTe nog bestaansrecht heeft, dat noem je niet eens timen!
 

DeletedUser

Guest
Lees eens iets na voor je post? Moet je zinnen altijd 2 keer lezen voor ik er wat van kan maken.

En misschien is het ook gewoon niet nodig om te timen. Waarom dan moeite doen?

mvg
 

DeletedUser

Guest
Lees eens iets na voor je post? Moet je zinnen altijd 2 keer lezen voor ik er wat van kan maken.

En misschien is het ook gewoon niet nodig om te timen. Waarom dan moeite doen?

mvg

Ik snap meteen wat ik er mee bedoel hoor. En niet iedereen is zo "goed" als jou!
 

DeletedUser

Guest
Beweer ik toch ook niet. :confused:

Maar zie dat het nu beter is, denk dat ik je met iemand anders verwisselde. Las jou post en zag der een fout in staan, verwisselde je toen met iemand anders waar ik nooit iets van de zinsbouw snap en toen kwam ik dus tot deze conclusie. Excuses daarvoor. Moet beter leren kijken. :p
 

DeletedUser38984

Guest
Maar dat moet DomTe zeggen dat wij niet kunnen timen. Daar zie je toch echt iets mis... Kijk maar in het discussietopic van of DomTe nog bestaansrecht heeft, dat noem je niet eens timen!

In hoeveel ms kunnen jullie timen? In hoeveel ms kunnen jullie snipen?
Vertel me dat is? Ik denk dat ik niet voor niets op W4 en W15 Top 100 speel. Als mensen nog denken dat ik niet kan timen, das dan hun fout. ;)
 

DeletedUser26928

Guest
In hoeveel ms kunnen jullie timen? In hoeveel ms kunnen jullie snipen?
Vertel me dat is? Ik denk dat ik niet voor niets op W4 en W15 Top 100 speel. Als mensen nog denken dat ik niet kan timen, das dan hun fout. ;)

ik denk het hoor jij hebt nog niet bewezen op mij hier heb je geen millisecondes en op milliseconde timen en snipen kan ik ook wel hoor. dus je bent niet de enige!
 

DeletedUser38984

Guest
Ok mooi. ;)
Maar zie jou niet pwnen op de nieuwe werelden. Of wel soms? Maarja, ik reageer er maar neit op. Heb geen zin in problemen.
 

DeletedUser26928

Guest
Ok mooi. ;)
Maar zie jou niet pwnen op de nieuwe werelden. Of wel soms? Maarja, ik reageer er maar neit op. Heb geen zin in problemen.

w17? ben ik in fusie tijd nood op w18 kom ik terug. waarschijnlijk in co team van 3 a 4 personen.
Pownen hoef ik niet hoor ;) Angst te verliezen is je grootste angst heb je daar last van dan verlies je veel eerder dan iemand zonder dat!
 
Bovenaan