Spotprenten

DeletedUser20193

Guest
als we zo gaan beginnen kan ik ook nog wel ff beginnen:p top 1 w7 en top 12 w4:p


maar goed.. je hebt op w4 nog niks laten zien... ja je speelt op een account.. maar nog niks laten zien..... ik zou zeggen succes:D


hihi dikke diss... :)
 

DeletedUser26928

Guest
Is dit geen mili-seconde wereld? :eek:
En ja, waarom beledig je je eigen oma? :(
En waarom zou ik niet kunnen timen, zal zo maar is wat laten zien.
En thnx voor mijn eerste compliment. ;)

Ik test het uit op een bbtje. Gewoon wat troepen, geen edels. ;)

Vertrekkende troepen Aankomst Aankomst in
NightAngel morgen om 01:27 uur 3:13:37
NightAngel morgen om 01:27 uur 3:13:38
NightAngel morgen om 01:27 uur 3:13:38
NightAngel morgen om 01:27 uur 3:13:38

In hoeveel ms kunnen jullie timen? In hoeveel ms kunnen jullie snipen?
Vertel me dat is? Ik denk dat ik niet voor niets op W4 en W15 Top 100 speel. Als mensen nog denken dat ik niet kan timen, das dan hun fout. ;)


opscheppen en dan zo slecht timen :D

op me mobiel time ik dit nog of alles in 1 seconde :D
 

DeletedUser38984

Guest
Ik zal je alvast vertellen dat ik ooit tegen jou heb gevochten toen je in Bal zat. ;)
Ik zat toen in MusQ dus jij mag raden. :p
 

DeletedUser

Guest
hahahahaha of je kan niet timen en beweert vervolgens dat er maar een milli seconde tussenzit :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Of je houd gewoon je mond, omdat jezelf gewoon niet kan timen. ;).

Heb jij een mobiel met internet? Zo ja, welke? Want ik heb een Samsung jet en daar kan ik toch niet op timen. Maar goed. Lezen gaat je nog slechter af dan timen. Gelukkig compenseerd je arrogantie alles. ''Daarom sta ik top 100 in W4'' hahaha ga met andermans eer strijken ofzo :D
 

DeletedUser38984

Guest
Heb jij een mobiel met internet? Zo ja, welke? Want ik heb een Samsung jet en daar kan ik toch niet op timen. Maar goed. Lezen gaat je nog slechter af dan timen. Gelukkig compenseerd je arrogantie alles. ''Daarom sta ik top 100 in W4'' hahaha ga met andermans eer strijken ofzo :D

Er staat nergens een mobiel maat. :p
Dus weet neit wat je allemaal vertelt. :D
 

DeletedUser

Guest
Er staat nergens een mobiel maat. :p
Dus weet neit wat je allemaal vertelt. :D

KJ quote een bericht van Duif, waarin stond dat hij al met z'n mobiel in 1 sec. kon timen. KJ stuurde vervolgens dat hij dat niet kan, en nog niet eens in 1 min. Lezen? -_-
 

DeletedUser38984

Guest
Tot de ondergang van MusQ zat ik erin ja. Maar dat kwam omdat we door 2 stammen werden aangevallen. Vanuit het Noorden RDS en vanuit het Westen jullie (Bal).
 
Bovenaan