Spotprenten

DeletedUser12900

Guest
odastroomtbinnenbijffc.png
 

DeletedUser

Guest
Wat een achterlijke onzin. Ik woon in Belgie, dit was gewoon boers schelden. Mensen uitmaken voor ouwe slons enzo. Als je niet weet waarover het gaat moet je misschien gewoon je klep houden en je gaan informeren. Je zet jezelf voor schut met tegenstrijdigheden en compleet uit de lucht gegrepen argumenten waarvan je zelfs toegeeft dat je 't niet weet. Schaamtelijk gewoon.

"Hier was dus die opmerking voor geplaatst "dit is dus de mentaliteit van Vision". Alles wat iemand zegt wat volgens Vision niet kan, worden of op de gehele speler of de gehele stam geplaatst."


Besef je wel hoe vreselijk hypocriet je klinkt?


Wat is hier nu weer relevant aan? Wees eens niet zo'n zielepoot. Op wie steken wij welke schuld? We zijn niet eens tekort gedaan. Waarom zouden we iemand schuldig vinden?


FFC voert met nog twee stammen een zware mass uit op Vision:

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~

Timeframe: 06/01/2012 00:00:00tot16/01/2012 17:48:59

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 2 <-- niet eens op ons veroverd, gewoon overgeedeld.
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 613,304
Kant 2: 19,548
Verschil: 593,756

chart

Psst. Ook wel leuk dat we tijdens jullie mass bijna dagelijks de aanvalsaward halen - waaronder frontspelers langs jullie kant (zoals basdh die onder vuur ligt). De miljoenen ODA stromen binnen.

:rolleyes:

Nee hoor je zet alleen jezelf voor schut door een achterlijke woede-uitbarstingen. Mijn argumenten zijn totaal niet uit de lucht gegrepen. Ik schrijf niet zomaar dingen voor de lol op ofzo. Ik geef aan dat er verschillen zijn tussen de Nederlandse en Belgische taal. Dat is gewoon een feit. Ten tweede Ik zeg dat Ivan303 niet zomaar dingen gaat zeggen als er niet eerst door andere mensen begonnen is met vervelende zelfs nare dingen is gereageerd. Dit is ook een feit, want de eerste de beste Vision-speler waar ik mee sprak op een VV kon ik niet eens een normaal gesprek mee maken. Het antwoord dat ik kreeg was bijna letterlijk. FFC heeft een grote mond op het forum, laat ik het netjes formuleren, en zak daarom maar door de grond. Hieruit begreep ik dat één speler miss zoiets zou posten er meteen een gehele stam op afgereageerd wordt. De helft van FFC kijkt hier niet eens op.

Als je niet weet waarover het gaat moet je misschien gewoon je klep houden en je gaan informeren. maar als je op zo'n onvolwassen manier met feiten omgaat ben ik ook klaar hiermee. Je toont hier geen respect mee. Ik heb voldoende ingelicht en het is gewoon onvolwassen terwijl ik wel weet dat je gewoon volwassen met mensen om kan gaan.
 

DeletedUser27685

Guest
Nee hoor je zet alleen jezelf voor schut door een achterlijke woede-uitbarstingen.
Ik was niet kwaad, eerder diep ontgoocheld in de ongelooflijke stupiditeit van de mens. Echt, als je een dialoog voert, probeer dan op zijn minst uit te gaan van feiten. Je kraamt een of andere loze beschuldiging uit, veralgemeent die vervolgens voor een hele stam en bij 't eerste tegenbewijs kom je af met argumenten die kant noch wal raken. Argumenten waarvan je zelfs toegeeft dat je er eigenlijk niks van wist. Hoeveel ongeloofwaardiger kan het nog? 't Ergste is dat je dat zelf niet eens inziet blijkbaar. Ik kan perfect begrijpen dat je achterdochtig bent en dat je je co wilt beschermen, maar doe het dan door feiten te weerleggen en niet door af te komen met "jamaar Belgisch en Nederlands is verschillend" zonder die PM te hebben gezien, en vooral niet tegen een Belg die perfect begreep wat er geschreven stond. Dit heeft helemaal NIETS met taalverschillen te maken.

Mijn argumenten zijn totaal niet uit de lucht gegrepen. Ik schrijf niet zomaar dingen voor de lol op ofzo. Ik geef aan dat er verschillen zijn tussen de Nederlandse en Belgische taal. Dat is gewoon een feit.
Ja en er is ook een verschil tussen de zon en de aarde, 't is alleen totaal niet relevant hier. CJ begreep perfect wat er stond, ik als Belg begreep perfect wat er stond, onze dictator als Belg begreep perfect wat er stond, Gent begreep perfect wat er stond. Ieder van ons vond het zwaar over de schreef. En dan ga je 't tegendeel gaan beweren zonder ook maar te weten waarover 't precies ging. Vind je dat niet vreselijk intellectueel oneerlijk?

Ten tweede Ik zeg dat Ivan303 niet zomaar dingen gaat zeggen als er niet eerst door andere mensen begonnen is met vervelende zelfs nare dingen is gereageerd.
Hij jankte op de mods dat hij geen munten kon slaan omdat die halvering op zich liet wachten. Iemand van ons reageerde daarop dat je WEL nog munten kon slaan. Daarop voelde die zich aangevallen en begon met z'n scheldtirade. Z'n laatste post in die PM heb ik niet eens getoond omdat 't aan de eigenaars van de PM is om die online te zetten, maar ik kan je zeggen dat 't behoorlijk grof wordt.

Dit is ook een feit, want de eerste de beste Vision-speler waar ik mee sprak op een VV kon ik niet eens een normaal gesprek mee maken. Het antwoord dat ik kreeg was bijna letterlijk. FFC heeft een grote mond op het forum, laat ik het netjes formuleren, en zak daarom maar door de grond. Hieruit begreep ik dat één speler miss zoiets zou posten er meteen een gehele stam op afgereageerd wordt. De helft van FFC kijkt hier niet eens op.
Ah, dus 1 iemand was kwaad op je en dan beschuldig je meteen een ganse stam. Lekker veralgemenen. Dat is weeral typische mentaliteit voor FFC. See what I did there? :rolleyes:

Als je niet weet waarover het gaat moet je misschien gewoon je klep houden en je gaan informeren. maar als je op zo'n onvolwassen manier met feiten omgaat ben ik ook klaar hiermee. Je toont hier geen respect mee. Ik heb voldoende ingelicht en het is gewoon onvolwassen terwijl ik wel weet dat je gewoon volwassen met mensen om kan gaan.
De discussie was al voorbij toen je jezelf zo grandioos tegensprak en uit toegegeven non-feiten conclusies begon te trekken, dit is gewoon een non-sequitur. Ik kan niet onvolwassen omgaan met feiten als het geen feiten zijn. Je verdient geen respect als je zelf respectloos bent door grof te veralgemenen en verder door volkomen oneerlijk te zijn in je betoogvoering. Dit onvolwassen gedrag wordt ook vaak als 'forumtroll' bestempeld, maar dat impliceert een zekere vorm van kwade opzet die ik je niet toeschrijf. In jouw geval ga ik gewoon voor 'onwetende hypocriet'. Een hele stam ongegrond beschuldigen voor iets wat één persoon gezegd heeft, noem ik trouwens niet bepaald volwassen omgaan met mensen.

Verder ga ik hier niet meer op reageren, je hebt jezelf afgeschilderd voor wat je bent. Wat mij betreft modder je hier maar wat aan met je tegenstrijdige non-argumenten, veel zinnigs komt er toch niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48693

Guest
Het wordt gewaardeerd als u gewoon de posts die in dit topic gemaakt worden niet verwijderd als er geen uitdagende taal instaat. Mijn post alleen verwijderen en de andere laten staan heeft geen nut, nu gaat iemand anders verder waar ik gestopt ben aangezien ze niet weten dat de post verwijderd is dus je bereikt hier niks mee. Ofwel wis je alles, maar wis dan niet enkel de laatste post waar je niks mee bereikt en de eigenaar van de post onterecht viseert. Niks persoonlijks, maar mijn post was zeker niet van die aard dat hij verwijderd diende te worden. Wis dan heel de discussie als je toch bezig bent waardoor je je doel ook haalt.

Met Vriendelijke Groet,

Thun

Dankjewel, maar ik had alleen de laatste pagina ff snel doorgesnuffeld en had daar gewoon wat post verwijderd die nergens op sloegen of zelfs een discussie uitlokten (maak hiervan een eigen topic ofzo:p)

En voorts als iemand valse beschuldigen uit, lijkt het me wel op zijn minst redelijk dat die mogen weerlegd worden. Het zijn geen oude koeien als het een goede verklaring biedt en de ander zijn redenering onderuit haalt. Anders kan je alle bewijs gaan afdoen als oude koe en valt er niks meer te discussieren.

Het enige waarmee ik kan inkomen is dat dit een spotprenten topic is, maar deze discussie vloeide voort uit het posten van spotprenten dus helemaal offtopic is ze niet.

klopt, kijk ik vind alles zelf prima, maar sommige dingen kunnen in mijn ogen niet door de beugel, en ik liet deze discussie eerst doorgaan totdat er meerdere mensen hiervan een reportje deden dat ze zich hier aan ergerden, dus vandaar;)
 

DeletedUser

Guest
Krijg het ideé dat het niveau van vision hier ook daalt.

1ot4bk.jpg

Niet echt in mijn ogen, zijn nog steeds dezelfde kwaliteitsvolle posts die op feiten gebaseerd zijn. Helaas moeten we nu enkel op onterechte afschilderingen van ons imago reageren wat voor sommige misschien verlagend kan overkomen. Maar de kwaliteit in de posts zijn nooit veranderd. Alleen jammer dat we hier onze tijd moeten insteken zodat daders van bepaalde feiten niet het slachtoffer gaan uithangen en het echte slachtoffer de boeman wordt, dat is het enige verlagende wat ik kan bedenken.

Maar wel leuk dat je tijd in spotprenten steekt, kan ik appreciëren :)

Stefan
 

DeletedUser27685

Guest
Krijg het ideé dat het niveau van vision hier ook daalt.

1ot4bk.jpg

Hé, dat lijkt merkwaardig goed op jullie winstverwachting :D

En wil het wat lukken zo met drie stammen tegen één?

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, LIEF, FRIET

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 641
Kant 2: 37
Verschil: 604

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,086,818
Kant 2: 342,911
Verschil: 5,743,907

chart


'k Heb er de stats van A-team maar niet bijgestoken, alhoewel die overduidelijk ook meedoen met jullie aanvalletje :)

Of wacht, laten we even kijken naar het succes van jullie aanval de voorbije week. We tellen al een totaal van 15k clears verdeeld over jullie stammen.

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~, LIEF, FRIET

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 4
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 339,211
Kant 2: 36,242
Verschil: 302,969

chart

Nee? Zou het daarom zijn dat ze ons dan maar op het AF aanvallen? :confused:

Ik vind deze grafieken al op zich een spotprent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Krijg het ideé dat het niveau van vision hier ook daalt.

1ot4bk.jpg

Ik ben het met je eens.. Wat eens een zo sympathieke stam leek, wellicht nog steeds wel is, is nu een of andere hoog van de toren blazende boel opscheppers aan het worden. Misschien, waarschijnlijk, is het niet zo, maar jullie komen de laatste tijd wel echt zo over.
 

DeletedUser27685

Guest
Ik ben het met je eens.. Wat eens een zo sympathieke stam leek, wellicht nog steeds wel is, is nu een of andere hoog van de toren blazende boel opscheppers aan het worden. Misschien, waarschijnlijk, is het niet zo, maar jullie komen de laatste tijd wel echt zo over.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat ook jij je aan hun moddergooien laat vangen. Als je goed oplet op zowat elke discussie hier, begint dat met een of andere zware uitspraak van FFC/kikker. Het droevige is dat hun uitspraak meer geldt voor henzelf dan voor ons.

De enige reden waarom ik zo hoog van toren blaas is omdat ze die toren niet kunnen omver duwen en dan maar besluiten dat 't eenvoudiger is om ons hier wat zwart te maken. Iets waar je ons niet op kan betrappen. Wij gebruiken enkel het weerwoord, en als dat zo verpletterend overkomt dan is dat omdat die holle zwartmakerij op niet veel meer dan afgunst/onmacht gebaseerd is. De feiten liegen niet. Als men mij m'n ongelijk kan aantonen, ben ik de eerste die me openlijk zal verontschuldigen, maar als men met onzin afkomt om iemand zwart te maken, zal ik ook de eerste zijn die die onzin zal aankaarten. Of ze nu Zero, FFC of Vision proberen zwart maken, ik heb al alle drie de stammen verdedigd - soms zelfs tegen onze eigen leden - en ben daar altijd consequent in geweest. Maar als ze nu naar ons modder gooien dan vind je dat ik te hoog van toren blaas omdat ik het voor onszelf opneem met feiten die, toegegeven, vrij verpletterend zijn? Een beetje teleurstellend dat, ik had verwacht dat jij er wel kon doorheen kijken :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25172

Guest
Zo worden we langzamerhand een beetje afgeschilderd Impie.. We zijn nog altijd even symphatiek maar ook nog even zo fel op 'domme opmerkingen'. En tsja, toegegeven, sommigen van ons moeten ons gelijk halen (he guys?) :D ). Sommige ongegronde opmerkingen worden door ons gewoon weerlegd en als er dan een onzinnig antwoord terugkomt.. niet onze schuld..;)

Maar nee, om maar even op het spotprenten topic te blijven:
27y62a.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dat gezeik hoord bij Nummer 1 zijn. Nu mogen jullie lekker net als zero ook een hoop gezeik opvangen. En tja waar op Het AF hoor je kikker Negatiev zijn over de goede prestatie,s van Vision. Tegen lief. En andere stammen. ;)
 

DeletedUser34283

Guest
@Obli: Nu je het zegt... Ik ben al n tijdje niet meer actief geweest op andere topics dan middernacht en las eigenlijk net op t moment dat jij wat agressiever de counter in ging. Ik had alleen nog niet gezien wie de discussie/spuierij gestart was. Mijn excuses dus, verkeerd gezien, jullie hebben t volste recht om jullie gelijk te halen:

Misschien komt het zo over omdat er een contest wordt gehouden over het gebruik van die woorden lijkt het wel;p Dat staat al snel overtuigender natuurlijk. Kan overigens ook aan het niveau van de gemiddelde bezoeker liggen haha. Excuses van mijn kant, en openlijk gefeliciteerd met de stats, ze liegen dr niet om^^

@Oxi: ik ook nog altijd even fel op alles^^ altijd nog even scherp!
 

DeletedUser50794

Guest
Dat gezeik hoord bij Nummer 1 zijn. Nu mogen jullie lekker net als zero ook een hoop gezeik opvangen. En tja waar op Het AF hoor je kikker Negatiev zijn over de goede prestatie,s van Vision. Tegen lief. En andere stammen. ;)

Misschien kun jij maar beter je mond houden in plaats van onzin uit te kramen :)
 

DeletedUser34283

Guest
Dat gezeik hoord bij Nummer 1 zijn. Nu mogen jullie lekker net als zero ook een hoop gezeik opvangen. En tja waar op Het AF hoor je kikker Negatiev zijn over de goede prestatie,s van Vision. Tegen lief. En andere stammen. ;)

Ik begrijp hier dus geen hout van.
 

DeletedUser27685

Guest
@Obli: Nu je het zegt... Ik ben al n tijdje niet meer actief geweest op andere topics dan middernacht en las eigenlijk net op t moment dat jij wat agressiever de counter in ging.
Eigenlijk is dat middernachttopic zowat 't enige belangrijke op het AF maar ik vergeet altijd mee te doen :p
 

DeletedUser

Guest
Misschien kun jij maar beter je mond houden in plaats van onzin uit te kramen :)

Als jij dat ook is doet jou bijdrage is hier net zo waardeloos. ;)

Verder mag Vision ipv dat kinderachtig gespam in het One FFC topic wel is een eigentopic aanmaken als ze aandacht nodig hebben :)
 

DeletedUser

Guest
Als jij dat ook is doet jou bijdrage is hier net zo waardeloos. ;)

Verder mag Vision ipv dat kinderachtig gespam in het One FFC topic wel is een eigentopic aanmaken als ze aandacht nodig hebben :)

Ik volg het hier nog steeds. En vision is niet begonnen met hun stats aan te halen
 

DeletedUser

Guest
Verder mag Vision ipv dat kinderachtig gespam in het One FFC topic wel is een eigentopic aanmaken als ze aandacht nodig hebben :)

En door de weerwoorden die wij geven op zo'n posts krijgen we dan een slecht imago?
Kikker, volgens mij en vele andere ben jij het net die aandacht zoekt door zo vijandige reacties uit te lokken dus ik ga er niet verder persoonlijk op reageren, want tot op heden is geen enkele Vision-speler begonnen in het FFC-One topic over onze kleine schermutseling zonder dat een derde speler hier aanleiding tot gaf. Meer hoeft hier niet aan vuil gemaakt te worden, tenzij je nu nog een andere verse koe uit de gracht wilt halen om te zeggen hoe vals en kinderachtig Vision wel niet is?

Thanks Zoeperman voor je reactie, je was me voor ;)

Greetz
Stefan
 
Bovenaan