Spotprenten

DeletedUser12900

Guest
Beste,

Jij kan als de beste de bal terug kaatsen he ;)

Hier doe ik niet aan mee. Ik weet genoeg van hoe jullie zijn ingame en op het AF. Ingame kun je niet eens een normaal respectvol gesprek met jullie voeren heb ik al gemerkt op de VV's waar ik gespeeld heb. :mad: Maar blijf vooral de bal terug kaatsen.

Oh, dan heb je zeker die pm's van sommige leden van FFC wel niet gezien.
Beetje anderen voor dom uitmaken terwijl ze nergens wat vanaf weten en met argumenten komen die nergens op slaan. En dan het lef te hebben om na een sloot van die argumenten de pm terug niet meer te openen / weg te gooien. :mad:

Contributie:
aanvalvanffcopvision.png
 

DeletedUser31545

Guest
Kan waar zijn, idunno! Maar deze zijn makkelijk te bewerken? fraudegevoellig, wil hiermee niet zeggen dat je dewaarheid niet verteld maar het is wat het is :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik zie niet echt veel reden om de gehele pm-reeks hier te posten.

Maar als je zo tegen mij begint (terwijl er toch heel duidelijk op mijn profiel staat dat ik een vrouw ben), me vervolgens voor verschillende dingen uitmaakt en met het 'dreigement' en ook als ze er niks aan doen dan zal ik eens wat clears op je af sturen dan weet je dat he zoon toon niet moet aan slaan ('ze' is in dit geval zijn stamleiding) komt dan is het - denk ik - niet heel vreemd, dat je geen normaal respectvol gesprek met mij zal hebben.
 

DeletedUser31545

Guest
Tja, ik zie niet echt veel reden om de gehele pm-reeks hier te posten.

Maar als je zo tegen mij begint (terwijl er toch heel duidelijk op mijn profiel staat dat ik een vrouw ben), me vervolgens voor verschillende dingen uitmaakt en met het 'dreigement' en ook als ze er niks aan doen dan zal ik eens wat clears op je af sturen dan weet je dat he zoon toon niet moet aan slaan ('ze' is in dit geval zijn stamleiding) komt dan is het - denk ik - niet heel vreemd, dat je geen normaal respectvol gesprek met mij zal hebben.

ik ben niet van stefmart fzo he.. :p
 

DeletedUser

Guest
Na even zoeken ben ik te weten gekomen dat jij Stefmart bent. Da's diezelfde knul die onze leden begon uit te schelden en te bedreigen - zelfs al waren we BG's - enkel en alleen omdat we niet akkoord gingen met zijn gezever op het AF (over dat muntentopic).

Zijn PM begon zo:
stefmart op 27.08. om 14:06 uur
wa ist manneke hebde gij een probleem ofwatte of zoek je ruzie kan altijd voor gezorgt worden zene

stefmart op 27.08. om 14:11 uur
en dan heb ik het over dit

Nog afgezien van het feit, dat de post pas van gisteren is.

En ga zeker niet mauwen, dat je geen munten kan slaan, want daar kies je zelf voor.
Anders stop je toch lekker? Is de wereld ook weer verlost van een jankerd.

Je scheldtirade ging zo nog verder tot je op een gegeven moment overschakelde op platvloerse en 'vrouwonvriendelijke' verwijten. De enige reden waarom we je toen niet aangegeven hadden bij de support was omdat we zo braaf waren om dit binnenshuis te houden en Gent op de hoogte te brengen. Gent ging overigens akkoord dat je ver over de schreef ging.

En dan verwacht je respect? *Kots*


Leuk dat je met die verwijten komt hoor. Maar ga nergens over praten als je dingen van andermans account niet weet. Kijk eerst eens naar het handschrift en daarna na die van mij. Oh ja toch dat is volgens mij een belgische handschrift of niet :confused:. Wat heb ik voor een handschrift ja hoor Nederlands. Wat raar nou :cool:

@Flamezzz nogmaals jullie zien blijkbaar een paar leden voor de gehele stam aan. Al zouden een paar leden dat van FFC dat doen, wat geeft jullie dan het heilige recht om het ook te doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12900

Guest
Leuk dat je met die verwijten komt hoor. Maar ga nergens over praten als je dingen van andermans account niet weet. Kijk eerst eens naar het handschrift en daarna na die van mij. Oh ja toch dat is volgens mij een belgische handschrift of niet :confused:. Wat heb ik voor een handschrift ja hoor Nederlands. Wat raar nou :cool:

@Flamezzz nogmaals jullie zien blijkbaar een paar leden voor de gehele stam aan. Al zouden een paar leden dat van FFC dat doen, wat geeft jullie dan het heilige recht om het ook te doen?

Dat wij die paar leden voor de gehele stam aanzien is omdat de rest niets zegt :rolleyes:
En voor zover ik weet zou iedereen van Vision de ander respectvol behandelen, als diegene dat dan ook terug doet. Als jij bijvoorbeeld gaat zitten schelden, moet je niet gek opkijken dat je wat verbale klappen terug kan krijgen. <- Dit is een voorbeeld, dus niets tegen jou.
 

DeletedUser25172

Guest
Leuk dat je met die verwijten komt hoor. Maar ga nergens over praten als je dingen van andermans account niet weet. Kijk eerst eens naar het handschrift en daarna na die van mij. Oh ja toch dat is volgens mij een belgische handschrift of niet :confused:. Wat heb ik voor een handschrift ja hoor Nederlands. Wat raar nou :cool:

@Flamezzz nogmaals jullie zien blijkbaar een paar leden voor de gehele stam aan. Al zouden een paar leden dat van FFC dat doen, wat geeft jullie dan het heilige recht om het ook te doen?

Volgens mij was jij degene die in jouw eerste opmerking zei:"Daar hebben we weer de mentaliteit van Vision".
Wie denkt nou dat hij het heilige recht heeft om een hele stam over één kam te scheren?

Om maar alvast één voorbeeld te geven, en er zullen er nog veel meer zijn: Oxidator :p . Vraag maar aan je lieve stamgenootjes, ben gewoon met ze in gesprek hoor..
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je met die verwijten komt hoor. Maar ga nergens over praten als je dingen van andermans account niet weet. Kijk eerst eens naar het handschrift en daarna na die van mij. Oh ja toch dat is volgens mij een belgische handschrift of niet :confused:. Wat heb ik voor een handschrift ja hoor Nederlands. Wat raar nou :cool:

@Flamezzz nogmaals jullie zien blijkbaar een paar leden voor de gehele stam aan. Al zouden een paar leden dat van FFC dat doen, wat geeft jullie dan het heilige recht om het ook te doen?

Niets raars aan hoor.
Wij weten heus wel, dat er op het account Stefmart 2 spelertjes spelen. Jij bent de ene en de gast die hier onder Ivan303 post(te) is de ander.
En wij weten heus wel, dat het die ander was, die tegen mij zat te blaten.

Maar guess what: mij interesseert het niet of het speler A of speler B is die een pm stuurt.
Jullie spelen beide op Stefmart, van dat account kwamen die mails en dus scheer ik jullie allebei over dezelfde kam en krijgen jullie allebei geen normaal respectvol gesprek.
Niet met mij, niet met Obli en zeer waarschijnlijk met geen één Vision-lid.
 

DeletedUser

Guest
Niets raars aan hoor.
Wij weten heus wel, dat er op het account Stefmart 2 spelertjes spelen. Jij bent de ene en de gast die hier onder Ivan303 post(te) is de ander.
En wij weten heus wel, dat het die ander was, die tegen mij zat te blaten.

Maar guess what: mij interesseert het niet of het speler A of speler B is die een pm stuurt.
Jullie spelen beide op Stefmart, van dat account kwamen die mails en dus scheer ik jullie allebei over dezelfde kam en krijgen jullie allebei geen normaal respectvol gesprek.
Niet met mij, niet met Obli en zeer waarschijnlijk met geen één Vision-lid.

Hier was dus die opmerking voor geplaatst "dit is dus de mentaliteit van Vision". Alles wat iemand zegt wat volgens Vision niet kan, worden of op de gehele speler of de gehele stam geplaatst. Als Ivan303 iets beledigend heeft gezegt ,"als dat zo was" waar ik niks over weet, zal dat heus niet komen omdat jullie, hoe zal ik het zeggen, heel netjes tegen hem zijn geweest. Belgische en Nederlands werkt namelijk heel anders dan dat ik altijd dacht. Ook zijn er in het belgisch en Nederlands verschillen in scheldwoorden. Zo zal je poepen niet zomaar zeggen in Belgie. Maar als jullie, zoals ook blijkt uit TWblad, overal proberen de schuld op andere te schuiven inplaats van eerst naar jezelf te kijken wens ik jullie daar veel succes mee. Ik zeg je hierbij daar doe ik niet aan mee. ;)

@flamezzz, begrijp niet echt wat je bedoelt met de rest reageert niet. Meer dan de helft van de leden reageert gewoon.

Heerlijk de miljoenen ODA stromen binnen :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Hier was dus die opmerking voor geplaatst "dit is dus de mentaliteit van Vision". Alles wat iemand zegt wat volgens Vision niet kan, worden of op de gehele speler of de gehele stam geplaatst. Als Ivan303 iets beledigend heeft gezegt ,"als dat zo was" waar ik niks over weet, zal dat heus niet komen omdat jullie, hoe zal ik het zeggen, heel netjes tegen hem zijn geweest. Belgische en Nederlands werkt namelijk heel anders dan dat ik altijd dacht. Ook zijn er in het belgisch en Nederlands verschillen in scheldwoorden.
Wat een achterlijke onzin. Ik woon in Belgie, dit was gewoon boers schelden. Mensen uitmaken voor ouwe slons enzo. Als je niet weet waarover het gaat moet je misschien gewoon je klep houden en je gaan informeren. Je zet jezelf voor schut met tegenstrijdigheden en compleet uit de lucht gegrepen argumenten waarvan je zelfs toegeeft dat je 't niet weet. Schaamtelijk gewoon.

"Hier was dus die opmerking voor geplaatst "dit is dus de mentaliteit van Vision". Alles wat iemand zegt wat volgens Vision niet kan, worden of op de gehele speler of de gehele stam geplaatst."


Besef je wel hoe vreselijk hypocriet je klinkt?

Maar als jullie, zoals ook blijkt uit TWblad, overal proberen de schuld op andere te schuiven inplaats van eerst naar jezelf te kijken wens ik jullie daar veel succes mee. Ik zeg je hierbij daar doe ik niet aan mee. ;)
Wat is hier nu weer relevant aan? Wees eens niet zo'n zielepoot. Op wie steken wij welke schuld? We zijn niet eens tekort gedaan. Waarom zouden we iemand schuldig vinden?

Heerlijk de miljoenen ODA stromen binnen :cool:
FFC voert met nog twee stammen een zware mass uit op Vision:

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~

Timeframe: 06/01/2012 00:00:00tot16/01/2012 17:48:59

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 2 <-- niet eens op ons veroverd, gewoon overgeedeld.
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 613,304
Kant 2: 19,548
Verschil: 593,756

chart

Psst. Ook wel leuk dat we tijdens jullie mass bijna dagelijks de aanvalsaward halen - waaronder frontspelers langs jullie kant (zoals basdh die onder vuur ligt). De miljoenen ODA stromen binnen.

:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31545

Guest
FFC voert met nog twee stammen een zware mass uit op Vision:

Zijde 1:
Stammen: Vision
Zijde 2:
Stammen: ~FFC~

Timeframe: 06/01/2012 00:00:00tot16/01/2012 17:48:59

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 2 <-- niet eens op ons veroverd, gewoon overgeedeld.
Verschil: 63

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 613,304
Kant 2: 19,548
Verschil: 593,756

chart

Psst. Ook wel leuk dat we tijdens jullie mass bijna dagelijks de aanvalsaward halen - waaronder frontspelers langs jullie kant (zoals basdh die onder vuur ligt). De miljoenen ODA stromen binnen.

:rolleyes:


Ik kan hier verkeerd zitten, maar de dorpen die vision pakt zijn wel steeds van dezelfde spelers ofwel, doen die nog wel actief mee?
 

DeletedUser12900

Guest
Ik kan hier verkeerd zitten, maar de dorpen die vision pakt zijn wel steeds van dezelfde spelers ofwel, doen die nog wel actief mee?

Zolang ze aanvallen etc, doen ze nog wel mee. Actief? Zou het niet weten, ben er niet mee bezig. Moet er maar iemand gaan vv-en.
 

DeletedUser48693

Guest
Jongens ga geen oude koeien uit de sloot halen.
en houd je taalgebruik netjes!

dit is het Spotprenten topic geen spam topic.
 

DeletedUser

Guest
Jongens ga geen oude koeien uit de sloot halen.
en houd je taalgebruik netjes!

dit is het Spotprenten topic geen spam topic.

Het wordt gewaardeerd als u gewoon de posts die in dit topic gemaakt worden niet verwijderd als er geen uitdagende taal instaat. Mijn post alleen verwijderen en de andere laten staan heeft geen nut, nu gaat iemand anders verder waar ik gestopt ben aangezien ze niet weten dat de post verwijderd is dus je bereikt hier niks mee. Ofwel wis je alles, maar wis dan niet enkel de laatste post waar je niks mee bereikt en de eigenaar van de post onterecht viseert. Niks persoonlijks, maar mijn post was zeker niet van die aard dat hij verwijderd diende te worden. Wis dan heel de discussie als je toch bezig bent waardoor je je doel ook haalt.

Met Vriendelijke Groet,

Thun
 

DeletedUser27685

Guest
Jongens ga geen oude koeien uit de sloot halen.
en houd je taalgebruik netjes!

En voorts als iemand valse beschuldigen uit, lijkt het me wel op zijn minst redelijk dat die mogen weerlegd worden. Het zijn geen oude koeien als het een goede verklaring biedt en de ander zijn redenering onderuit haalt. Anders kan je alle bewijs gaan afdoen als oude koe en valt er niks meer te discussieren.

Het enige waarmee ik kan inkomen is dat dit een spotprenten topic is, maar deze discussie vloeide voort uit het posten van spotprenten dus helemaal offtopic is ze niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan