spotprenten

DeletedUser659

Guest
als ik eerlijk moet zijn vind ik die spottrentje best goed bij amokro passen:rolleyes:

nee dat met hitler ging idd te ver is ook mijn mening.
 

DeletedUser7074

Guest
Het prentje zelf is wel grappig, als er maar geen hakenkruisen enz op zouden staan ¨-^
 

DeletedUser

Guest
Er staat opus onder. Wie zegt dat hij jou bedoeld?:rolleyes:

Maar sowieso vind ik het ongepast om Hitler te gebruiken hierzo. Naar wie of wat dan ook.

Het zijn allemaal oorlogsmisdadigers dus dat die zich niet zo aansteld. Dat is juist het verhaal in het plaatje.
 

DeletedUser532

Guest
2771298a2397b20d98489daa4d5444eb1c082f8.jpg


Ik vind het plaatje zelf briljant :D
Het plaatje zelf gaat over de 4 grootste oorlogs misdadigers ooit ;)

Binnen TribalWars, oftewel StammenOorlog, gaat het daar toch ook over :s
Helaas kan ik niet zo goed zien wie nou eigenlijk wie is :(

@Blackhound, een vergelijking met Adolf Hitler is niet grappig, moest je dat soms denken.

Zoals ik, en blackhound al eerder, hierboven beschreef, gaat het gewoon om de leiders van oorlogen :p
Opus, [=NP=], NLS en Magna hebben allen vele oorlogen gevoerd ;)

Ik wil op geen enkele manier vergeleken worden met Hitler, ook niet in Spotprentjes, wat snap je er niet aan?

Jij bent ook helemaal geen leider meer dus ik weet niet waar je het over hebt :p
Duckje zou zich aangesproken moeten voelen ;)
En als ik het bij hem ook nog iets bovenop mag doen :D
Hij boycot mensen zoals ik, dus daar heeft hij in ieder geval één gelijkenis :rolleyes:

als ik eerlijk moet zijn vind ik die spottrentje best goed bij amokro passen:rolleyes:

Wat ben je toch gemeen! :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach Amokro kan er gewoon niet tegen als men hem niet aanbidden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik weet veel van geschiedenis maar wie is stalin op deze spotprent. En is die man met die bril :p toevallig Trotski?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet veel van geschiedenis maar wie is stalin op deze spotprent. En is die man met die bril :p toevallig Trotski?

van links naar rechts:

Hitler, Mussert, Baars, Waterland

geen Stalin aangezien deze man niet zo groots was als men beweert. Daarnaast zou de Amerikaan er dan ook bij horen.
 

DeletedUser3809

Guest
Ach Amokro kan er gewoon niet tegen als men hem niet aanbidden :rolleyes:

Het heeft niets met aanbidden te maken.
Als Amokro wou dat iedereen hem aanbad kon hij ook gewoon dorpjes weggeven en vriendjes worden met iedereen.
Maar spelers en stammen met Hitler en andere oorlogsmisdadigers vergelijken gaat veel te ver.
Het stelen van dorpjes in een virtuele wereld is heel wat anders dan het vermoorden van miljoenen.
 

DeletedUser

Guest
Het stelen van dorpjes in een virtuele wereld is heel wat anders dan het vermoorden van miljoenen.

*kijkt zijn verslagen tegenstanders als aanvaller en lacht*

nha, ksnap je punt. Vind wel dat jullie het veel te serieus nemen
 

DeletedUser

Guest
Het heeft niets met aanbidden te maken.
Als Amokro wou dat iedereen hem aanbad kon hij ook gewoon dorpjes weggeven en vriendjes worden met iedereen.
Maar spelers en stammen met Hitler en andere oorlogsmisdadigers vergelijken gaat veel te ver.
Het stelen van dorpjes in een virtuele wereld is heel wat anders dan het vermoorden van miljoenen.

Wat doe jij dan als je een dorpje verovert? Of pak je alleen maar lege dorpjes.
Waarom zou het vergelijken van oorlogsmisdadigers te ver gaan?
Dit is toch tenslotte een oorlogsspel.
 

DeletedUser3809

Guest
Wat doe jij dan als je een dorpje verovert? Of pak je alleen maar lege dorpjes.
Waarom zou het vergelijken van oorlogsmisdadigers te ver gaan?
Dit is toch tenslotte een oorlogsspel.

Ik pak niet alleen lege dorpjes. Als je even op de rankings had gekeken had je dat ook kunnen zien.

Mijn rang in punten: 256
Mijn rang in OD als aanvaller: 118

Maar als je tribalwars gaat spelen betekend dit dat je in een virtuele wereld dorpjes moet veroveren en verdedigen.
De troepen die sterven zijn computergegenereerd.
Om hiervoor meteen met Hitler vergeleken te worden is heel iets anders.
Je had wel bijvoorbeeld een krantenartikel kunnen maken: Massa moordenaar gepakt. Een foto van Amokro erbij, en het bewijs: zijn rang in OD punten ofzo. Daar heeft Hitler niets mee te maken
 

DeletedUser659

Guest
van links naar rechts:

Hitler, Mussert, Baars, Waterland

geen Stalin aangezien deze man niet zo groots was als men beweert. Daarnaast zou de Amerikaan er dan ook bij horen.

zover ik weet heeft stalin letterlijk miljoenen mensen de dood in gejaagt. ook in kampen. politieke gevangenen heette zoiets:rolleyes: als dat geen oorlogsmisdadiger is?
 

DeletedUser

Guest
Ingame zijn alle links of verwijzingen naar Hitler, of het Nazi gedachte"goed" verboden, dus ik zou niet weten waarom het op het forum wel is toegestaan?

Alle lulkoek of ik wel of geen leider meer zou zijn, en of het wel of niet bij mij of Opus past is niet van toepassing, het is ongepast om iets of iemand met Hitler te vergelijken. Punt.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal even iets nieuws maken. Ik vindt mijn doodshoofd ook niet zo mooi :eek:
 
Bovenaan