spotprenten

DeletedUser

Guest
ik las het op wereld 9 en vond het wel een leuk idee voor wereld 1 aangezien we op wereld 1 liever mensen bespotten dan aanvallen ;)

Er is ooit al een topic als deze geweest geopend door Pks als wedstrijd. Dit was een geslaagd topic dus hier is ie weer.

De bedoeling is om plaatjes te editten/zelf maken. Geef het een leuk thema en geef het een klein verhaal.



Toevoeging:

http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=490667&postcount=173

Even een kleine post over de regels hier in de thread:

- geen beledigende spotprenten (ze mogen dus niets "beledigen" wat met RL te maken heeft, alleen over het spel... hoe spelers er uit zien, of ze wel of niet een vriend/vriendin hebben etc is niet toegestaan.)

- geen RL fotos van spelers gebruiken, ook niet als je ze hier in het forum kan vinden.

- ontopic: spotprenten moeten met TW te maken hebben. Dus met de stammen of spelers van TW. grappige fotos/comics kun je in andere threads posten. Spotprenten/kaarten die met andere werelden te maken hebben, post je in een ander p&p forum. Spotprenten over mods, kun je ook beter niet posten, omdat dat hier offtopic is.

ik ben zeker nog iets vergeten, maar ik denk dat het nu misschien een beetje duidelijker is voor jullie wat mag en wat niet mag. de forum regels gelden dus ook voor spotprenten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
funnypictures39314zd5.jpg



Kon het niet laten ^^
 

DeletedUser

Guest
christmasopusjh9.jpg


een comic wat ik nog op mijn pc had.. met paint bewerkt :p


en ik heb nog een heel oude foto (vroeger op w3.de gebruikt ^^)

maueropusns5.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
druid is die eerste zelf gemaakt??
hij is wel heel mooi :cool:

de 2e kan ik niet zien.. :/
 

DeletedUser

Guest
Dan bij dezen:

w579.png


De tweede spotprent van Druidfather. Maar niet heus. Waar is de echte?
 

DeletedUser10875

Guest
ze zijn echt prachtig!

kan niet wachten om de volgende:D
 
Bovenaan