Spotprenten

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Reactiescore
2.477
Reactiescore
524
Binnen Cult nemen wij van alles aan kijk maar naar @xKarKiinos
 
Reactiescore
1.918
Haha dat was echt heel slecht gezongen door die martijn haha
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
heel jammer dat je het bericht hebt gerapporteerd @Kees en co
 

DeletedUser69389

Guest
Hij speelde 77, speelt 80 en volgens de verhalen ook 81?
Ik speelde alleen in Trump actief. Nadien kon ik er geen motivatie meer voor opbrengen en was ik alleen actief op oproepbasis. De credits voor Tidal na Trump gaan voor de volle 100% naar @Philosophy of Plato

81 speel ik niet. Alleen wat PP zitten farmen voor een beginnende speler die nu op UT zit op 80. Daar waar ik inderdaad wel aankloot.

Zelf een filmpje online zetten en dan vervolgens gaan klagen als iemand hem gebruikt :redface: :redface: :redface:
Nja Rick. Niets ten nadele van jou. Maar zonder om tegen de schenen te willen schoppen van sommige spelers behorende tot jullie/jouw kliekje. Maar sommigen hebben de mond vol over respect of trekken dingen uit de context, maar hebben zelf ook geen moreel kompas. Had ik achteraf geweten hoe kansloos sommige spelers waren/zijn bij dit spel dan had ik dat niet gedaan nee. We waren als stam echter toen aan het grappen en grollen. Maar het is zonder goedkeuring uit een stamchat getrokken en wordt eens in de zoveel tijd weer ergens gedropt om mij uit de tent te lokken of idk waarom anders. Net als die foto destijds. Dit ondanks herhaaldelijke meldingen van dat ik daar niet van gediend ben. Een keertje oke. Maar het stamt uit wereld 58 en we zijn inmiddels bij 81. Toch vinden sommige figuren het nog steeds tof om daarmee mijn grenzen op te zoeken. Achja het zegt evengoed genoeg over dit soort personen hoe zielig ze zijn om zo schijnheilig zichzelf te profileren op een browsergame zoals dit om zich iets te voelen.
 
Bovenaan