Spotprenten

Reactiescore
2.477
klopt 450 clears en 600+ edels moeten koppen met 2 mil def en maar 4 uur de tijd om te deffen wegens druk leven buiten TW om. ja dan wordt het lastig zonder front stacks waar er op geblitzt wordt en stam gen os wilt sturen want rotsvast ervan overtuigd is dat zij target zijn en niet wij. Als stam beetje logischer na had gedacht was er niet zoveel aan de hand op account pheonix. maar hey met 2 man 24/7 draaien zolang houd je niet vol en zeker niet als leven buiten TW drukker wordt. als er dan minimale hulp vanuit stam komt is het logisch dat je op een moment breekt.
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat je geen grote bek moet hebben als je net gerekt bent? Je sneert hele tijd Venari en komt zelf met verscheidene ‘smoesjes’ aanlopen. Neem gewoon je verlies ipv andere te gaan flamen
 
Reactiescore
903
niet dat ik ook maar 1 seconde in een stam als die van jullie zou willen zitten hoor. jullie voorstel hier was al lang afgewezen.

Haha kerel jij ziet ze echt vliegen jongen! Succes iig verder want hoe later het word hoe meer onzin eruit komt.
 
Reactiescore
8
Is het zo moeilijk om te begrijpen dat je geen grote bek moet hebben als je net gerekt bent? Je sneert hele tijd Venari en komt zelf met verscheidene ‘smoesjes’ aanlopen. Neem gewoon je verlies ipv andere te gaan flamen

heb zeker mijn verlies genomen. mar venari denkt nu dat ze heel wat bereikt hebben terwijl ze in principe nog niet veel bewezen hebben. speler van 1 mil weggespeeld na 3 massa's oke proficiat. Maar ze moeten niet denken dat ze nu favoriet wereldwinnaar zijn. heb al vaker de opmerking voorbij zien komen over hun zwakke timings van edels. en als je ziet hoe SOD na 1 massa al zoveel verloor ja dan stel ik me ook vragen bij hun defensieve kwaliteiten. laat hun maar die aantallen die wij over de vloer kregen deffen met de beschikbare def.
 
Reactiescore
270
heb zeker mijn verlies genomen. mar venari denkt nu dat ze heel wat bereikt hebben terwijl ze in principe nog niet veel bewezen hebben. speler van 1 mil weggespeeld na 3 massa's oke proficiat. Maar ze moeten niet denken dat ze nu favoriet wereldwinnaar zijn. heb al vaker de opmerking voorbij zien komen over hun zwakke timings van edels. en als je ziet hoe SOD na 1 massa al zoveel verloor ja dan stel ik me ook vragen bij hun defensieve kwaliteiten. laat hun maar die aantallen die wij hadden deffen met de beschikbare def.


Je lult ook zo gigantisch hard uit je nek nu. Onze timings waren gewoon goed. Als ze volgens jou zo slecht waren waarom heb je dan niet gesniped? Oh shock wilde niet de hele tijd vv net als de vorige keer, das waar ook.
 
Reactiescore
903
Ja want je kreeg geen deff.. man man als je verliest lekker je stam flamen respect is wel aanwezig bij jou ja. Dan nog -25 of -200 gaan zit wel een verschilletje in. Fijne avond nog bruh!
 
Reactiescore
8
en EWS moet ook niet zo een grote mond opzetten want je lacht pheonix en ook justin uit met zen defensieve werk en ook daar zijn al meteen aanvragen gekomen. teken dat we toch niet zo slecht verdedigt hebben als jullie allemaal nu op het AF zetten.
 
Reactiescore
8
Je lult ook zo gigantisch hard uit je nek nu. Onze timings waren gewoon goed. Als ze volgens jou zo slecht waren waarom heb je dan niet gesniped? Oh shock wilde niet de hele tijd vv net als de vorige keer, das waar ook.

DID was inderdaad oke. andere spelers niet echt. nouja zeg vorige massa had shock 2 uurtjes vv om te taggen en wat recaps te zetten zodat justin en ik nog wat konden slapen voor de massa landen na een hele nacht defensieve taken uit te voeren. deze massa wat eer omdat justin en ik er beide pas laat konden zijn wegens verplichtingen buiten TW.
 
Reactiescore
47
gaan we weer met het onnodige uitdagen van de kindjes vanuit dom perignon.



nouja naar mijn mening join je alleen een stam die bovenaan staat om effectief vol voor de winst te gaan en niet als je twijfels hebt toch maar te joinen om niet weggespeeld te worden. blijft in mijn ogen dus niet echt netjes van jullie om gebruik te maken van bescherming pugna. en het blijft ook dom van pugna in die tijd om jullie te recruiten., mag ook gezegd worden.

moet niet echt doorgevraagd worden als degene die deze screen in de dc zet erbij zegt wat ik heb gezegd. En ik snap de logica van die persoon ook volledig als je het bericht van rene bekijkt lijkt het er gewoon op dat er al plannen waren voor na pugna.
Ik was de persoon waar je toen keer reageerde dat het de enige van Dom was waar mee te praten viel, en ik reageer ook bijna niet.

Laat iedereen in zn waarde en heb respect voor iedereen die zich gewoon inzet voor zn team/acc.
Maar kom wel met de juiste verhalen/feiten. Want dat wij hebben geen spelers van phoenix benaderd om bij venari te gaan spelen
 
Reactiescore
43
Ik reageer niet vaak op het af, normaal geniet ik altijd een beetje van de sensatie van anderen maar voel me toch geneigd om even te reageren wat ik denk dat bruh ikke iets anders op heeft vandaag als paaseieren. Misschien kan ews hem opnemen in de kliniek in hun strijd tegen drugs ? Pheonix had naar eigen zeggen zo'n 2 mil def, sbi heeft zich nagenoeg volledig leeg gezet voor ze. Doppler en royal duck hebben ook def gestuurd aantal durf ik zo niet exact te noemen. Daarnaast hebben royal duck, mamba en wij (blacklist) aangegeven als je recaps of dan wel snipes nodig hebt laat het ons weten. Wij hebben om 15.00 een aantal dorpen door gehad die op recap moesten. Deze zijn netjes verstuurd welke nog haalbaar waren. Echter niet lunnen behouden omdat er niks mobiel was op pheonix. Hulp bij snipes etc. Geen vraag naar gehad terwijl er hele dag 2-3 mensen actief waren van blacklist in de discord om jullie actief te helpen. Ook andere accounts geen berichtjes gehad voor snipes of recaps. Ik zie hier gewoon alleen een slechte verliezer. Geen enkel probleem als je weggespeeld word geen idee of wij het beter hadden gedaan als wij dezelfde hoeveelheid edels gekopt hadden. Maar ga hier niet hoog van de toren lopen blazen met gebakken lucht. Anyway good game venari.

Nick The Blacklist
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Ik reageer niet vaak op het af, normaal geniet ik altijd een beetje van de sensatie van anderen maar voel me toch geneigd om even te reageren wat ik denk dat bruh ikke iets anders op heeft vandaag als paaseieren. Misschien kan ews hem opnemen in de kliniek in hun strijd tegen drugs ? Pheonix had naar eigen zeggen zo'n 2 mil def, sbi heeft zich nagenoeg volledig leeg gezet voor ze. Doppler en royal duck hebben ook def gestuurd aantal durf ik zo niet exact te noemen. Daarnaast hebben royal duck, mamba en wij (blacklist) aangegeven als je recaps of dan wel snipes nodig hebt laat het ons weten. Wij hebben om 15.00 een aantal dorpen door gehad die op recap moesten. Deze zijn netjes verstuurd welke nog haalbaar waren. Echter niet lunnen behouden omdat er niks mobiel was op pheonix. Hulp bij snipes etc. Geen vraag naar gehad terwijl er hele dag 2-3 mensen actief waren van blacklist in de discord om jullie actief te helpen. Ook andere accounts geen berichtjes gehad voor snipes of recaps. Ik zie hier gewoon alleen een slechte verliezer. Geen enkel probleem als je weggespeeld word geen idee of wij het beter hadden gedaan als wij dezelfde hoeveelheid edels gekopt hadden. Maar ga hier niet hoog van de toren lopen blazen met gebakken lucht. Anyway game venari.

Nick The Blacklist
Amen!
 
Reactiescore
493
Sorry Jari ik vind je een prima gozer.

Maar ik lees elke keer van je dat je geen stam deff had. Als ik even snel kijk naar verslagen tegenstanders als ondersteuner per dag. Hierbij zie ik Royal Duck en Surrounded by idiots.. op een degelijke 4de en 5de plek staan

En die def stond niet bij the blacklist. Dus je hebt gewoon stam deff gehad. Alleen van ons heb je geen stamdeff gehad aangezien we zelf ook wat nodig hebben om de inc op ons account te kunnen deffen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
en EWS moet ook niet zo een grote mond opzetten want je lacht pheonix en ook justin uit met zen defensieve werk en ook daar zijn al meteen aanvragen gekomen. teken dat we toch niet zo slecht verdedigt hebben als jullie allemaal nu op het AF zetten.
Ja, ik wil echt graag met Justin samenspelen? Jij lijkt me ook al zo'n kansenparel. Neem aan dat je na deze week wel kunt loggen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
en EWS moet ook niet zo een grote mond opzetten want je lacht pheonix en ook justin uit met zen defensieve werk en ook daar zijn al meteen aanvragen gekomen. teken dat we toch niet zo slecht verdedigt hebben als jullie allemaal nu op het AF zetten.

Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk
 
Reactiescore
47
heb zeker mijn verlies genomen. mar venari denkt nu dat ze heel wat bereikt hebben terwijl ze in principe nog niet veel bewezen hebben. speler van 1 mil weggespeeld na 3 massa's oke proficiat. Maar ze moeten niet denken dat ze nu favoriet wereldwinnaar zijn. heb al vaker de opmerking voorbij zien komen over hun zwakke timings van edels. en als je ziet hoe SOD na 1 massa al zoveel verloor ja dan stel ik me ook vragen bij hun defensieve kwaliteiten. laat hun maar die aantallen die wij over de vloer kregen deffen met de beschikbare def.
Jullie wel wat bereikt dan? Bijvoorbeeld een fusie met bbq en bg met shock om op venari te gaan.
Kun je grote bek blijven geven, maar wij hebben wel een acc bij jullie gebroken, jullie met 3 stammen tegen 1 stuk minder behaald
 
Reactiescore
736
hahaha Tom je hebt amper iets gedaan. enige waardoor wij nu neer zijn is omdat achilleus bij jullie zit nu. zaten zij nog in onze stam hadden jullie niet eens in de buurt gekomen van dorpen pakken. Dus stop met die stoere praat en verzorg je timings want met deze ruk timings van jullie haal je het bijlange na niet van EWS. hoogstens 2 weken hou je vol dan.

AMPER IETS GEDAAN?!!? Ik heb dik 30 dorpen van je gepakt ondertussen? REKT ah mattie
 
Reactiescore
8
Ja want je kreeg geen deff.. man man als je verliest lekker je stam flamen respect is wel aanwezig bij jou ja. Dan nog -25 of -200 gaan zit wel een verschilletje in. Fijne avond nog bruh!

nouja we hebben def gekregen maar allemaal te laat om front te stacken dus had je alsnog niet veel aan.
Ik reageer niet vaak op het af, normaal geniet ik altijd een beetje van de sensatie van anderen maar voel me toch geneigd om even te reageren wat ik denk dat bruh ikke iets anders op heeft vandaag als paaseieren. Misschien kan ews hem opnemen in de kliniek in hun strijd tegen drugs ? Pheonix had naar eigen zeggen zo'n 2 mil def, sbi heeft zich nagenoeg volledig leeg gezet voor ze. Doppler en royal duck hebben ook def gestuurd aantal durf ik zo niet exact te noemen. Daarnaast hebben royal duck, mamba en wij (blacklist) aangegeven als je recaps of dan wel snipes nodig hebt laat het ons weten. Wij hebben om 15.00 een aantal dorpen door gehad die op recap moesten. Deze zijn netjes verstuurd welke nog haalbaar waren. Echter niet lunnen behouden omdat er niks mobiel was op pheonix. Hulp bij snipes etc. Geen vraag naar gehad terwijl er hele dag 2-3 mensen actief waren van blacklist in de discord om jullie actief te helpen. Ook andere accounts geen berichtjes gehad voor snipes of recaps. Ik zie hier gewoon alleen een slechte verliezer. Geen enkel probleem als je weggespeeld word geen idee of wij het beter hadden gedaan als wij dezelfde hoeveelheid edels gekopt hadden. Maar ga hier niet hoog van de toren lopen blazen met gebakken lucht. Anyway game venari.

Nick The Blacklist


SBI kon al geen zwaard meer meesturen met de def en alleen op noordelijk dorpen def zetten. heb je niet veel aan als je front volledig geblitzt wordt.

Royal duck heeft nog de mogelijke def gestuurd en doppler ook, maar dit was beide niet enorm veel. in totaal kwam je nog niet uit op 3 miljoen def. recaps moesten we ook niet vragen want als er iets in DC gevraagd werd over recaps of zelfs maar os werd het gelezen en gewoon genegeerd. Net zoals vanmorgen. ik wil recaps of os aanvragen maar niemand van blacklist reageerd als ik vraag als er iemand online is.
BTW blacklist had nog def die niks stond te doen in dorpen gisteren zei een co van jullie nadat de massa al geland was. terwijl er in de middag gezegd was dat er geen def was voor ons want jullie waren ook vol target volgens jullie. van dat vol target zijn heb ik toch bitter weinig gemerkt. zelfs die paar recaps op de dorpen noord liepen mis bij jullie zelf en dat waren al maar een paar dorpen. dus ja er was wel hulp van de stam maar dat door leden die op intern stonden al of al te ver moesten lopen in principe. het was dus iets en ook niets van def kan je wel zeggen. maar ga ons niet verwijten niks te communiceren over recaps als je 5 keer getagd wordt in dc met de vraag iemand aanwezig en het compleet wordt genegeerd. dan houdt het ook gewoon op.
 
Reactiescore
8
AMPER IETS GEDAAN?!!? Ik heb dik 30 dorpen van je gepakt ondertussen? REKT ah mattie

ja ondertussen wel ja nadat er een hele dag niemand online is kunnen komen. justin en ik beide druk en vv pakken door iemand van de stam was ook teveel gevraagd of werd ook genegeerd. dat pheonix nog niet volledig opgeruimd is bewijst maar weer dat jullie niet zo sterk zijn als jullie beweren.

Maar hey allemaal succes nog deze wereld. EWS wint toch. ik ben pleiten want het is toch allemaal kritiek op spelers die hun best gedaan hebben en ook geprezen mogen worden voor hun prestaties deze wereld.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
ja ondertussen wel ja nadat er een hele dag niemand online is kunnen komen. justin en ik beide druk en vv pakken door iemand van de stam was ook teveel gevraagd of werd ook genegeerd. dat pheonix nog niet volledig opgeruimd is bewijst maar weer dat jullie niet zo sterk zijn als jullie beweren.

Maar hey allemaal succes nog deze wereld. EWS wint toch. ik ben pleiten want het is toch allemaal kritiek op spelers die hun best gedaan hebben en ook geprezen mogen worden voor hun prestaties deze wereld.

Wil je in EWS spelen, wij zoeken spelers met een net iets te grote mond zoals @Goth Angel
 
Bovenaan