Spotprenten

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
1 is niet meerdere, bovendien heeft salt ook niet kenbaar gemaakt dat diegene niet langer een MB is. Misschien beter communiceren in het vervolg?

Hoe duidelijk moet je het nog meer maken als iemand uit een MB stam is gekickt? Tussen beide stammen is toch afgesproken dat MB’s in de MB stammen horen, nou dat zit deze al dagen lang niet. Maar oke aan de reacties te zien is al weer duidelijk hoe Tyrant in elkaar steekt:boer:
 
Reactiescore
2.039
Hoe duidelijk moet je het nog meer maken als iemand uit een MB stam is gekickt? Tussen beide stammen is toch afgesproken dat MB’s in de MB stammen horen, nou dat zit deze al dagen lang niet. Maar oke aan de reacties te zien is al weer duidelijk hoe Tyrant in elkaar steekt:boer:
Moet je dat maar in je wereldafspraken opnemen, ipv letterlijk te zeggen dat men elkaar op de hoogte moet brengen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hoe duidelijk moet je het nog meer maken als iemand uit een MB stam is gekickt? Tussen beide stammen is toch afgesproken dat MB’s in de MB stammen horen, nou dat zit deze al dagen lang niet. Maar oke aan de reacties te zien is al weer duidelijk hoe Tyrant in elkaar steekt:boer:

Dit is niet waar. Door Salt is er een lijst aangeleverd met mb’s die bij de stam horen. Wij hebben ze in de mb-stammen geplaatst, maar Salt weigerde dit te doen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Hoe duidelijk moet je het nog meer maken als iemand uit een MB stam is gekickt? Tussen beide stammen is toch afgesproken dat MB’s in de MB stammen horen, nou dat zit deze al dagen lang niet. Maar oke aan de reacties te zien is al weer duidelijk hoe Tyrant in elkaar steekt:boer:

Stel je eens voor dat je op het Algemeen Forum komt zeiken, terwijl dit gewoon volgens de door beide stammen opgestelde wereldafspraken gewoon een legitieme overname is?

Zou je toch bijna supersalty van worden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
In welke wereld is een stamloze speler in de vijand hun cluster edelen legaal dan?

Begrijpend lezen is niet je sterkste vaardigheid geweest op de basisschool, neem ik aan?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Begrijpend lezen is niet je sterkste vaardigheid geweest op de basisschool, neem ik aan?

Dat is toch wat is gebeurd? ATL heeft een stamloze speler zonder enige betrekking meer met Salt overgenomen in het cluster van Calamity.
 
Reactiescore
415
ik wil je wel helpen met het ontwikkelen van je begrijpend lezen. Kan dit ook goed als oefening gebruiken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Dat is toch wat is gebeurd? ATL heeft een stamloze speler zonder enige betrekking meer met Salt overgenomen in het cluster van Calamity.

Waar de wereldafspraken nog op gelden tot 96u na opzeggen, indien de Salt leiding sowieso al kenbaar had gemaakt dat de betrekking opgezegd heeft.

Maar goed, dit is zelf nog nooit in het voordeel van Salt gebruikt toch? Oh wait, iets met een nachtelijke trein?

Grapjassen, gewoon wederom slechte communicatie binnen Salt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
ik wil je wel helpen met het ontwikkelen van je begrijpend lezen. Kan dit ook goed als oefening gebruiken.

Misschien ook een schrijven oefening voor ze Bob? Lijkt me ook handig als ze bewust zijn van de afspraken die gelden, wordt beetje moe van feit dat ik steeds als leider van Salt die stam moet informeren!
 
Reactiescore
3.540
Wel triest dat we nog steeds op dezelfde voet verder gaan. Ik dacht nu Snow die cf ook heeft teruggegeven er eindelijk stappen in de goede richting zijn genomen, maar nee. Tyrant blitzt een speler die al 4 dagen niet meer in de MB stam zit, en moet weer op iedere fucking manier mogelijk een voordeel proberen te halen. Ga salt spelers eens blitzen inplaats van inactieve accounts? Deze wereld is echt te sneu voor woorden.

EDIT: Of het legaal is of niet maakt mij in deze context niet echt uit. Is gewoon bizar hoe hard grijs gebied op deze wereld wordt opgezocht. Geldt natuurlijk voor beide partijen, maar dit vind ik wel een van de meest achterlijke ‘legale’ acties tot nu toe.
 
Reactiescore
1.918
Lekker weer netjes gespeeld en de grijze zone opgezocht om het jaar 2021 te beginnen :santa:


dan vraag je je echt af of die spelers binnen de stam wel gelijk hebben dat tyrant effect eerlijk en netjes wil gaan spelen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Wel triest dat we nog steeds op dezelfde voet verder gaan. Ik dacht nu Snow die cf ook heeft teruggegeven er eindelijk stappen in de goede richting zijn genomen, maar nee. Tyrant blitzt een speler die al 4 dagen niet meer in de MB stam zit, en moet weer op iedere fucking manier mogelijk een voordeel proberen te halen. Ga salt spelers eens blitzen inplaats van inactieve accounts? Deze wereld is echt te sneu voor woorden.

Schrijnend en typisch, de wereld is sneu als het in jullie nadeel is. Night Train die een CF toen pakte omdat wij achterstallig in communicatie waren, eiste gewoonweg 3 CF's terug voor een eigenlijk illegale CF.

Doe normaal joh.
 
Reactiescore
2.444
ik wil je wel helpen met het ontwikkelen van je begrijpend lezen. Kan dit ook goed als oefening gebruiken.

Hoi Bob, hopelijk gaat alles goed met je. Begrijpend lezend ik het goed als ik lees dat je nog niet zo goed kunt begrijpend lezen maar dat je toch mensen wilt helpen met hun begrijpend lezen? Wat nobel van je, groetjes.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel triest dat we nog steeds op dezelfde voet verder gaan. Ik dacht nu Snow die cf ook heeft teruggegeven er eindelijk stappen in de goede richting zijn genomen, maar nee. Tyrant blitzt een speler die al 4 dagen niet meer in de MB stam zit, en moet weer op iedere fucking manier mogelijk een voordeel proberen te halen. Ga salt spelers eens blitzen inplaats van inactieve accounts? Deze wereld is echt te sneu voor woorden.

Heb ik geprobeerd, valt niet echt aan te raden.

F in de chat
 
Reactiescore
383
Wel triest dat we nog steeds op dezelfde voet verder gaan. Ik dacht nu Snow die cf ook heeft teruggegeven er eindelijk stappen in de goede richting zijn genomen, maar nee. Tyrant blitzt een speler die al 4 dagen niet meer in de MB stam zit, en moet weer op iedere fucking manier mogelijk een voordeel proberen te halen. Ga salt spelers eens blitzen inplaats van inactieve accounts? Deze wereld is echt te sneu voor woorden.

EDIT: Of het legaal is of niet maakt mij in deze context niet echt uit. Is gewoon bizar hoe hard grijs gebied op deze wereld wordt opgezocht. Geldt natuurlijk voor beide partijen, maar dit vind ik wel een van de meest achterlijke ‘legale’ acties tot nu toe.

Niet veel anders dan jullie bloedeigen cf in de safe van TDM.
 
Reactiescore
7.942
Lekker janken, Salt heeft dikke CF's gepakt in het verleden en bij night Train moesten we verdomme dorpen ervoor teruggeven. Nu doen wij eens iets wat compleet legaal is, jullie hebben verdorie zelf met de regels ingestemd, en dan is het huilen en moeten wij ons moreel appèl laten zien. Het is goed hé, er liggen inmiddels 7 salt spelers aan ons front, ik zie jullie daar ook niet het moreel appèl pakken.

Salt doet iets: Het is goed
Tyrant doet iets: huilen.
 
Bovenaan