Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Was een bash op één van die Cf's, de muur was al 0 maar dat geluk was ook wel hemels. Het heeft ons ook wel wat gekost maar dat heb ik er genoeg voor over :D:D

Ik kreeg een melding dat je me citeerde, jaar je citeerde me niet?
 
Reactiescore
1.962
Beetje zwak om op het forum te gaan pronken met rapportjes. Ik kan ook nog wel 100 stuks van BMU of banaan op het AF gooien als jullie dat graag willen?
 
Reactiescore
244
Beetje zwak om op het forum te gaan pronken met rapportjes. Ik kan ook nog wel 100 stuks van BMU of banaan op het AF gooien als jullie dat graag willen?

Haha kerel, met het verkeerde been uit bed gestapt? De enigste reden dat ik dit rapportje erop zet is omdat er met 1 clear 25k deff wordt gesloopt en dat dat echt gewoon veel is. Ik zal volgende keer eerst toestemming vragen aan jou of ik het wel erop mag zetten.
 
Reactiescore
3
Hoe bedoel je? Was een legale CF die schedel heeft genomen en die we nu terug hebben kunnen nemen, bedoel je dat?

Was idd een legale overname van je. Maar even met een prent gooien kan iedereen. Je hebt 12 edels nodig gehad om een cf over te kunnen waarvan er 8 edels gesniped waren met enkel off uit eigen dorp. Daarnaast ook dikke duim voor de timing, 1 sec tussen edels was zeker strak.
 
Reactiescore
244
Was idd een legale overname van je. Maar even met een prent gooien kan iedereen. Je hebt 12 edels nodig gehad om een cf over te kunnen waarvan er 8 edels gesniped waren met enkel off uit eigen dorp. Daarnaast ook dikke duim voor de timing, 1 sec tussen edels was zeker strak.

Ik wou hier dus helemaal geen discussie starten maar wou enkel gewoon een lekker berichtje delen van wat je gewoon niet vaak voorbij ziet komen maar swat hier gaan we dan.

Eerst en vooral hebben we 10 edels gebruikt, puur voor er zeker te zijn dat we het dorp zeker gingen hebben. We wilden niet zoveel clears op het spel zetten om dan uiteindelijk het dorp niet binnen te harken. Daarnaast zijn letterlijk al onze edels doorgekomen en is er geen enkele snipe gelukt. Er is 1 poging geweest maar die was niet gelukt. Dat timeframe dat je tussen onze edels zag was zodat we zelf nog tijd hadden voor te dodgen in geval we er toch na een edel of 4-5 doorkwamen, wat dus in dit geval zo was. Dus volgende keer dat je weer wat onzin komt verkopen dan stel ik voor dat je eerst maar je info on point zet want nu zet je je gewoon te kijk.
 
Reactiescore
1.962
Ik wou hier dus helemaal geen discussie starten maar wou enkel gewoon een lekker berichtje delen wat je gewoon niet vaak voorbij ziet komen maar swat hier gaan we dan.

Eerst en vooral hebben we 10 edels gebruikt, puur voor er zeker te zijn dat we het dorp zeker gingen hebben. We wilden niet zoveel clears op het spel zetten om dan uiteindelijk het dorp niet binnen te harken. Daarnaast zijn letterlijk al onze edels doorgekomen en is er geen enkele snipe gelukt. Er is 1 poging geweest maar die was niet gelukt. Dat timeframe dat je tussen onze edels zag was zodat we zelf nog tijd hadden voor te dodgen in geval we er toch na een edel of 4-5 doorkwamen, wat dus in dit geval zo was. Dus volgende keer dat je weer wat onzin komt verkopen dan stel ik voor dat je eerst maar je info on point zet want nu zet je je gewoon te kijk.

Als het was om te dodgen had je er wel meer dan 1 seconde tussengelaten, wat een kut smoes :biggrin:
 
Reactiescore
3
Ik wou hier dus helemaal geen discussie starten maar wou enkel gewoon een lekker berichtje delen van wat je gewoon niet vaak voorbij ziet komen maar swat hier gaan we dan.

Eerst en vooral hebben we 10 edels gebruikt, puur voor er zeker te zijn dat we het dorp zeker gingen hebben. We wilden niet zoveel clears op het spel zetten om dan uiteindelijk het dorp niet binnen te harken. Daarnaast zijn letterlijk al onze edels doorgekomen en is er geen enkele snipe gelukt. Er is 1 poging geweest maar die was niet gelukt. Dat timeframe dat je tussen onze edels zag was zodat we zelf nog tijd hadden voor te dodgen in geval we er toch na een edel of 4-5 doorkwamen, wat dus in dit geval zo was. Dus volgende keer dat je weer wat onzin komt verkopen dan stel ik voor dat je eerst maar je info on point zet want nu zet je je gewoon te kijk.

Ik wou ook geen discussie hierover starten. Maar dit is een spot topic. Hier ga je geen rapportjes plaatsen omdat je trots bent op je eigen prestatie. Maak er dan tenminste een deftige spotprent van.
 
Reactiescore
244
Ik wou ook geen discussie hierover starten. Maar dit is een spot topic. Hier ga je geen rapportjes plaatsen omdat je trots bent op je eigen prestatie. Maak er dan tenminste een deftige spotprent van.

Ik zal het je nog éénmaal uitleggen. Ik zette deze foto er puur op dat er met 1 clear bijna 25k deff werd weggebeukt en dat dat gewoon echt lucky was dus dat dat eigenlijk een spotprent opzich was. Dat jij daarna een hele hoop onzin begint te vertellen die nota bene niet klopt, daar kan ik niets aan doen.
 
Reactiescore
3
Ik zal het je nog éénmaal uitleggen. Ik zette deze foto er puur op dat er met 1 clear bijna 25k deff werd weggebeukt en dat dat gewoon echt lucky was dus dat dat eigenlijk een spotprent opzich was. Dat jij daarna een hele hoop onzin begint te vertellen die nota bene niet klopt, daar kan ik niets aan doen.

Toch klopt mijn info :).
 
Reactiescore
244
Toch klopt mijn info :).

Haha man, ik heb de berichten hier voor mijn neus. Wil je echt dat ik ze hierop zwier? Wij hebben met 10 edels geedeld. Jullie hebben 1 poging gedaan tot snipe met 600 zc die niet gelukt is. Daarnaast hebben jullie nog een clear (?) van ons gesniped met 1000 lc. Dus jouw info klopt voor geen meter. Er is geen 1 edel gesniped :). Je mag me altijd ingame een berichtje sturen en dan geef ik je de berichten met veel plezier. Ik zou die bron toch nog eens raadplegen want of die liegt recht in jouw gezicht of je hebt moeite met het te willen begrijpen.
 

Deleted User - 487824574

Guest
De vorige keer dat ik een berichtje plaatste ging het forum ook los op mij :(
 
Bovenaan