Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487824574

Guest
Wat? Snap je zin niet echt. Maar nvm geen zin in nog meer nutteloze discussies.
 
Reactiescore
71
fa58f4b4bf39b3e2c5b09f1146b59c31.png
 
Reactiescore
1.380
Voel je je goed door dorpen te pakken van 2 accounts die zijn rennen?

Is dat ons probleem? Misschien komt het omdat wij elke dag aanvallen en dat ze daar klaar mee zijn misschien. Is gewoon jullie falen als stam. Kan je beter naar je stam kijken dan zo tegen ons doen he. Wij doen het gewoon prima.

Misschien moet je eens een keer een vv voor een ander nemen dan alleen maar te klagen. Misschien zijn ze wel gestopt omdat jij zo aan het zagen bent elke keer ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Ja wel grappig. 24/7 en AT actief aan het oostfront, inactief aan het westfront. Mhm
 
Reactiescore
290
Is dat ons probleem? Misschien komt het omdat wij elke dag aanvallen en dat ze daar klaar mee zijn misschien. Is gewoon jullie falen als stam. Kan je beter naar je stam kijken dan zo tegen ons doen he. Wij doen het gewoon prima.

Misschien moet je eens een keer een vv voor een ander nemen dan alleen maar te klagen. Misschien zijn ze wel gestopt omdat jij zo aan het zagen bent elke keer ;)
Ik heb gewoon een perm vv staan alleen niet bij u en ja de stam faalt momenteel op gebieden.
 
Reactiescore
1.380
Ik heb gewoon een perm vv staan alleen niet bij u en ja de stam faalt momenteel op gebieden.

Misschien dan maar eens switchen van vv want een perma vv hebben waar je niks hoef te doen heb je niks aan. Denk dat BMU en kaarsvet wel vv kan gebruiken van zo een topper zoals jij.
 
Reactiescore
786
Is dat ons probleem? Misschien komt het omdat wij elke dag aanvallen en dat ze daar klaar mee zijn misschien. Is gewoon jullie falen als stam. Kan je beter naar je stam kijken dan zo tegen ons doen he. Wij doen het gewoon prima.

Misschien moet je eens een keer een vv voor een ander nemen dan alleen maar te klagen. Misschien zijn ze wel gestopt omdat jij zo aan het zagen bent elke keer ;)

Begin deze wereld werd er nochtans neerbuigend gereageerd naar Martijn en zijn team. Ik geniet ervan dat Martijn ingame toont wat hij waard is als stamgenoot en als team.
 
Reactiescore
290
Begin deze wereld werd er nochtans neerbuigend gereageerd naar Martijn en zijn team. Ik geniet ervan dat Martijn ingame toont wat hij waard is als stamgenoot en als team.
Iedereen plaatste hem begin van de wereld in de top van zn lijstje? Althans bij 8/10’lijstjes dus geen idee waar jij dit vandaan haalt.
 
Reactiescore
786
Iedereen plaatste hem begin van de wereld in de top van zn lijstje? Althans bij 8/10’lijstjes dus geen idee waar jij dit vandaan haalt.

Hij werd in de lijstje geplaatst maar ik herinner mij aardig wat reacties en discussies waarbij hij ook als overschat en dergelijke naar boven kwam. Er zijn er inderdaad die hem en zijn team naar waarde wisten te schatten, maar een kritische opmerking was ook niet ver weg.
 
Reactiescore
290
Hij werd in de lijstje geplaatst maar ik herinner mij aardig wat reacties en discussies waarbij hij ook als overschat en dergelijke naar boven kwam. Er zijn er inderdaad die hem en zijn team naar waarde wisten te schatten, maar een kritische opmerking was ook niet ver weg.
Ik heb altijd gezegd dat ze in de top zoude eindige bijv, en dat ben ik nog steeds van mening omdat er in mijn ogen een topteam speelt. Echter eerlijk is eerlijk ze hebben nog helemaal niks hoeven laten zien? En nu nog steeds niet. Ik denk wel dat ze dat nog gaan doen hoor ben ik zeker wel van mening maar om nu op rennende spelers uit de hoogte te doen gaat wat ver vind ik.
 
Reactiescore
1.962
Ik heb altijd gezegd dat ze in de top zoude eindige bijv, en dat ben ik nog steeds van mening omdat er in mijn ogen een topteam speelt. Echter eerlijk is eerlijk ze hebben nog helemaal niks hoeven laten zien? En nu nog steeds niet. Ik denk wel dat ze dat nog gaan doen hoor ben ik zeker wel van mening maar om nu op rennende spelers uit de hoogte te doen gaat wat ver vind ik.

Dat mensen gaan rennen heeft ook een oorzaak hé, met name Martijn stopt kneiterveel tijd en moeite in het druk zetten op de vijand. Het is niet zo dat die gasten zomaar uit het niets wegrennen he :biggrin:
 
Reactiescore
786
Ik heb altijd gezegd dat ze in de top zoude eindige bijv, en dat ben ik nog steeds van mening omdat er in mijn ogen een topteam speelt. Echter eerlijk is eerlijk ze hebben nog helemaal niks hoeven laten zien? En nu nog steeds niet. Ik denk wel dat ze dat nog gaan doen hoor ben ik zeker wel van mening maar om nu op rennende spelers uit de hoogte te doen gaat wat ver vind ik.

Ik zie Martijn nochtans weinig uit de hoogte doen in deze kwestie. Zoals hijzelf in zijn reactie aangeeft kan hij er weinig aandoen dat de spelers waarmee hij front, het hazenpad verkiezen. Het zou maar heel dom zijn van de kant van AAO om niet te gaan profiteren van dit voordeel. Dus reageren ze perfect door erop te springen en te blijven druk zetten. Het is aan de tegenstander de taak om hen dit te belemmeren en als dit niet gebeurd is dit ten verdienste van team AAO door oplettend te zijn en snel te handelen.

Reden dat net die accounts niet actief zijn, kan vele redenen hebben. Een factor hierbij zal ongetwijfeld ook AAO zijn. Als AAO geen reden is voor inactiviteit op het account dan wordt een vv of nieuw team makkelijker gevonden.
 
Reactiescore
290
Dat mensen gaan rennen heeft ook een oorzaak hé, met name Martijn stopt kneiterveel tijd en moeite in het druk zetten op de vijand. Het is niet zo dat die gasten zomaar uit het niets wegrennen he :biggrin:
Bmu was gaan rennen in een nap... weinig met Martijn te maken evenals kaarsvet
 
Bovenaan