Spotprenten

Reactiescore
239
@Underground Tacticz. Wel weer super volwassen en respectvol gereageerd van je, dikke duim!

Dat jij het bot gebruik meteen hebt afgekeurd en er bent van weg gestapt kan allemaal goed zijn.
Jij bent dan ook niet de schuldige voor zover wij weten.
Echter, als je heel eerlijk bent weet je even goed als zoveel anderen dat dit niet de eerste maal is dat de spelers in questie een bot hebben gebruikt.
Vandaar de vraag... was jij een van de weinigen die het niet wisten toen je met hen in zee ging of hoopte je dat het op w70 noet ging gebeuren?
 

DeletedUser69389

Guest
@Underground Tacticz. Wel weer super volwassen en respectvol gereageerd van je, dikke duim!

Dat jij het bot gebruik meteen hebt afgekeurd en er bent van weg gestapt kan allemaal goed zijn.
Jij bent dan ook niet de schuldige voor zover wij weten.
Echter, als je heel eerlijk bent weet je even goed als zoveel anderen dat dit niet de eerste maal is dat de spelers in questie een bot hebben gebruikt.
Vandaar de vraag... was jij een van de weinigen die het niet wisten toen je met hen in zee ging of hoopte je dat het op w70 noet ging gebeuren?
Ik had met het merendeel van SZN nooit gespeeld of heel lang geleden. Dus nee dat wist ik niet. Pas naderhand kwam ik pas achter die info.
 

DeletedUser75090

Guest
was yoda’s account vernoemd naar nooby gladiool? Sick name! Past wel bij hem in mijn mening
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
@Underground Tacticz. Wel weer super volwassen en respectvol gereageerd van je, dikke duim!

Dat jij het bot gebruik meteen hebt afgekeurd en er bent van weg gestapt kan allemaal goed zijn.
Jij bent dan ook niet de schuldige voor zover wij weten.
Echter, als je heel eerlijk bent weet je even goed als zoveel anderen dat dit niet de eerste maal is dat de spelers in questie een bot hebben gebruikt.
Vandaar de vraag... was jij een van de weinigen die het niet wisten toen je met hen in zee ging of hoopte je dat het op w70 noet ging gebeuren?
Het was voor inni ook geen probleem toen pony in hun stam zat....

Misschien moet je daar eens over nadenken
 
Reactiescore
1.367
Het was voor inni ook geen probleem toen pony in hun stam zat....

Misschien moet je daar eens over nadenken

Joh, t zijn een stel hypocrieten daar. Dat weten we allemaal inmiddels wel
 
Reactiescore
239
Ik had met het merendeel van SZN nooit gespeeld of heel lang geleden. Dus nee dat wist ik niet. Pas naderhand kwam ik pas achter die info.

Owkej, ik geloof je, dan moet ik me verontschuldigen bij jou, dus bij deze...

was yoda’s account vernoemd naar achterlijke gladiool? Sick name! Past wel bij hem in mijn mening

Komt van een kerel die zichzelf slabiack noemt... mokay...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79704

Guest
en nog effe alle dorpen uitbouwen, lijkt me echt een leuke stam daar lol
 
Reactiescore
805
Is dat een wanhopige poging een betere eindrang te behalen? :p

Ik ben een PP abuser die rang 1 niet verdiend en Kim is maar een noobje die daarom dus ook maar geen rang 1 verdiend. Mocht je stamleden kunnen aanvallen had hij ons waarschijnlijk nog gekata'd naar minder punten. Want daar waren sommigen ook niet vies van nadat SZN. weg was.

Dan deze morgen opstaan met 100 aanvallen van een moraalbreker van je stamlid. Dan nog niet eens "man" genoeg zijn om toe te geven dat het in zijn commando was...

en nog effe alle dorpen uitbouwen, lijkt me echt een leuke stam daar lol
Tidal als eerste dorpen beginnen uitbouwen waardoor we niet echt veel keuze hadden...
 

DeletedUser79704

Guest
Ik ben een PP abuser die rang 1 niet verdiend en Kim is maar een noobje die daarom dus ook maar geen rang 1 verdiend. Mocht je stamleden kunnen aanvallen had hij ons waarschijnlijk nog gekata'd naar minder punten. Want daar waren sommigen ook niet vies van nadat SZN. weg was.

Dan deze morgen opstaan met 100 aanvallen van een moraalbreker van je stamlid. Dan nog niet eens "man" genoeg zijn om toe te geven dat het in zijn commando was...


Tidal als eerste dorpen beginnen uitbouwen waardoor we niet echt veel keuze hadden...

denk dat er genoeg mensen jullie gewaarschuwd hebben over die tidal, maar hey alles voor een wereldwinst die nu nogal zuur moet smaken
 
Reactiescore
805
denk dat er genoeg mensen jullie gewaarschuwd hebben over die tidal, maar hey alles voor een wereldwinst die nu nogal zuur moet smaken
Ik speel nog maar op deze wereld van 3 weken voor de bann van pony dus deze "wereldwinst" voelt zeker niet aan als wereldwinst ;)
 
Bovenaan