Spotprenten

Reactiescore
239
Als je al niet weet wat je co's doen...
Tidal en co hebben jullie al meermaals verwittigd in het verleden...
Jullie hielden je bewust dom en dragen nu de gevolgen.
Verder ga ik hier niet meer op ingaan,
en dit nu uiten op deze manier!
Veel plezier op, ja ughm, de volgende wereld?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
376
Gaan we om de paar dagen de beerput weer open trekken? Alles is toch wel gezegd nu :p
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je al niet weet wat je co's doen...
Tidal en co hebben jullie al meermaals verwittigd in het verleden...
Jullie hielden je bewust dom en dragen nu de gevolgen.
Verder ga ik hier niet meer op ingaan, is wel duidelijk dat jullie iets te weinig liefde hebben gekregen als kind
en dit nu uiten op deze manier!
Veel plezier op, ja ughm, de volgende wereld?
Nooit wat over gehoord hoor. Hielden ons bewust dom pls doe niet alsof je verstand van zaken hebt. Je bent een dikke noob en schaam me kapot dat ik bij jou op 72 in de stam zit. Je kan nu wel tof hier komen doen Dmitri maar jij was de eerste de beste die dikke cf’s kreeg omdat je niet met edeltreinen bestaande uit 3 edels kon omgaan.
 
Reactiescore
239
Hahahahaha XD
Zo is het helemaal niet gelopen XD XD
Wel leuke afbeelding! XD
 

DeletedUser69389

Guest
Je vergeet even te vermelden dat je leuk team het eerst dagen aan een stuk heeft ontkent?
Naja, anyways... proficiat met de naams verandering, nu zal niemand jullie nog herkennen... tot de volgende ban.

MvG
Dimitri
Noob.Ezra en ik kunnen er weinig aan doen dat er tegen ons zaken werden verzwegen. Al na de vorige ban trok ik een streep en zei ik dat ik geen ongein meer wilde zien. Toen deze ban er dan ook kwam heb ik direct mijn conclusies getrokken en ben ik vertrokken van Pony. Ik zou naar een ander account gaan en niet door, wat eerst het plan was met Pony. Ik heb direct overal mijn handen vanaf getrokken en ben ook vertrokken uit de accpremade chat die er bestond voor 73.

Waar jij het lef vandaan haalt om stoer te doen is voor mij een vraag. Ik zou als stamgenoot van jou plaatsvervangende schaamte krijgen wanneer ik dit soort posts van jou lezen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan