Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
@Warre je zegt dat de leider van One. altijd bewijs wilt. Die screen van jou gaat over 1 case, die maandagavond heeft plaats gevonden. Wat heeft dit met altijd te maken?

Hartstikke leuk dat je verkeerde beelden wilt trekken, met meerdere zinnen waar onze leider het woord bewijs typt. Maar dit gaat over 1 case. Ik heb een deel van het gesprek meegekregen, en hij had ook 100% gelijk.
Nee hoor. Dit ging al over meerdere cases en hij heeft heel duidelijk gemaakt dat die in de toekomst nooit nog aangesproken wilt worden zonder 100% sluitend bewijs (staat zelfs in we screens hierboven).

Dus ik trek geen verkeerde conclusies. Leiding van one wilt niet kijken naar cases zonder bewijs, daarvoor is het enige dat voor hun van belang is wat de tegenstander kan bewijzen en niet wat de waarheid is.
 
Reactiescore
767
Dus ik trek geen verkeerde conclusies. Leiding van one wilt niet kijken naar cases zonder bewijs, daarvoor is het enige dat voor hun van belang is wat de tegenstander kan bewijzen en niet wat de waarheid is.

omdat jij zeg dat het waar is , is het niet perzee waar he? , Misschien daarom dat Sherwin bewijs wilt?? je post komt nogal dom over.
 

DeletedUser69389

Guest
Denk dat ondanks al het gezeik op dit forum dit wel eens van leukste werelden kan worden nog. Zowel Walk als One hebben zeker bekende accounts, lijkt een beetje op winnaar van W64 VS winnaar van W65... Spannend:eek:
Plus Cave nog en heel misschien dat Fuifje zich ook nog wel weet te herpakken.
 

DeletedUser79415

Guest
Waar wil jij een case van maken zonder bewijs ? Echte leven is toch ook gewoon case closed dan...

@Warre
 

Deleted User - 24028

Guest
omdat jij zeg dat het waar is , is het niet perzee waar he? , Misschien daarom dat Sherwin bewijs wilt?? je post komt nogal dom over.
Het gaat dan ook niet over of het waar is of niet. Het gaat er over dat de one leiding er zelfs niet naar wilt kijken als je geen sluitend bewijs hebt.

Normaal als je de leiding van de andere stam aanspreekt op iets dat gebeurd is kan het zijn dat die ofwel weet wat er exact gebeurd is, dit even uit legt, en vervolgens zegt dat hij vind dat zen stam niks fout zwaan heeft. Als hij niet op de hoogte is van wat er gebeurt is meld je dat je het zal bekijken/uitzoeken waarna je dan vervolgens doet wat hier boven staat.

Gewoon “bewijs” roepen toont aan dat je als stam van mening bent dat alles toegestaan is zo lang de tegenpartij het maar niet kan bewijzen en je er dus mee weg kan komen.

Met die filosofie bij ons (of althans de leiding van one) houd ik mijn hart vast over wat er gebeurt als er vermoeden is dat afspraken overtreden worden in de toekomst. Al hoop ik dat de nieuwe aangeduide personen voor de afspraken deze filosofie niet hanteren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
6f38dbb729e93f3ec84cb3204e002376.png
 
Bovenaan