Spotprenten

Deleted User - 697374

Guest
DWenegM.png


kon het niet laten:oops:
 

DeletedUser79415

Guest


laat staan : cala, ayvamos, turtles, abuser, cactus, hvh enzv enzv.. part of the game right ? wel spotprentjes over ons maken maar anders direct opgefokt.:p

@Warre je begrijpt hem verkeerd, overigens zijn spotprents voor de fun. niet boos worden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79415

Guest
Jongen jij bent zo grappig xd, alsof ik overal maar ss van moet maken zodat ik alles maar moet kunnen bewijzen maarja zolang dat niet gebeurd heeft walk altijd gelijk...
 

Deleted User - 24028

Guest
Jongen jij bent zo grappig xd, alsof ik overal maar ss van moet maken zodat ik alles maar moet kunnen bewijzen maarja zolang dat niet gebeurd heeft walk altijd gelijk...
Jij trapt toch ook overal met open ogen in he...

Ik zeg dit bewust zodat jij op deze manier antwoord zodat ik nu kan zeggen: bewijs is ook altijd wat jou leider (van one) vraagt wanneer ik hem aanspreek over iets dat gebeurd is. Als het daar niet zwart op wit bewezen kan worden weigert hij zelfs deel te nemen aan een gesprek...

Ingame kan je dus stellen dat one de “kan je het niet zwart op wit bewijzen dan is het niet gebeurd” mentaliteit hanteert ;)

Ik aan de andere hand heb er geen probleem mee om toe te geven wanneer walk of ikzelf fouten heb gemaakt of dat ik hierboven iets dom gepost had en het verwijderd heb en jullie daar nu op reageren.
 
Reactiescore
766
Jij trapt toch ook overal met open ogen in he...

Ik zeg dit bewust zodat jij op deze manier antwoord zodat ik nu kan zeggen: bewijs is ook altijd wat jou leider (van one) vraagt wanneer ik hem aanspreek over iets dat gebeurd is. Als het daar niet zwart op wit bewezen kan worden weigert hij zelfs deel te nemen aan een gesprek...

Ingame kan je dus stellen dat one de “kan je het niet zwart op wit bewijzen dan is het niet gebeurd” mentaliteit hanteert ;)

Ik aan de andere hand heb er geen probleem mee om toe te geven wanneer walk of ikzelf fouten heb gemaakt of dat ik hierboven iets dom gepost had en het verwijderd heb en jullie daar nu op reageren.
Wat voor doms had je gepost dan, ben nu wel benieuwd:oops:
 

DeletedUser79415

Guest
Jij trapt toch ook overal met open ogen in he...

Ik zeg dit bewust zodat jij op deze manier antwoord zodat ik nu kan zeggen: bewijs is ook altijd wat jou leider (van one) vraagt wanneer ik hem aanspreek over iets dat gebeurd is. Als het daar niet zwart op wit bewezen kan worden weigert hij zelfs deel te nemen aan een gesprek...

Ingame kan je dus stellen dat one de “kan je het niet zwart op wit bewijzen dan is het niet gebeurd” mentaliteit hanteert ;)

Ik aan de andere hand heb er geen probleem mee om toe te geven wanneer walk of ikzelf fouten heb gemaakt of dat ik hierboven iets dom gepost had en het verwijderd heb en jullie daar nu op reageren.

Heb je bewijs?
 

Deleted User - 24028

Guest
Heb je bewijs?
Sure...

4802499fe5.png

2b29916e0a.png

e8c9978134.png

d1925e2688.png

ac3e463f3f.png

56cc40fa63.png


En zo voort en voor en voort....

Snap wel dat het niet fijn is om als leider zo veel dingen op je bord te krijgen die je stam uitsteekt, maar dan moet je ze beter in de hand houden :$
Dit toont gewoon aan dat de leiding van One pas wilt ingrijpen/een stamgenoot er op wijzen als ze niet anders meer kunnen, niet omdat ze zelf vinden dat hun stamgenoot iets verkeerd gedaan heeft en dus niet omdat ze clean spel willen spelen.

--------------

96dc89ff57.png
 
Reactiescore
2.064
@Warre je zegt dat de leider van One. altijd bewijs wilt. Die screen van jou gaat over 1 case, die maandagavond heeft plaats gevonden. Wat heeft dit met altijd te maken?

Hartstikke leuk dat je verkeerde beelden wilt trekken, met meerdere zinnen waar onze leider het woord bewijs typt. Maar dit gaat over 1 case. Ik heb een deel van het gesprek meegekregen, en hij had ook 100% gelijk.
 
Bovenaan