Spotprenten

Reactiescore
1.365
2b47r1.jpg



Om het weer even levendig te maken hier :).
 
Reactiescore
533
Wanneer Hunt.-spelers incommings krijgen, pc dicht en:
giphy.gif
 
Reactiescore
767
of ze uberhaupt hun pc wel gebruiken:eek:
 
Reactiescore
767

God vs Hunt
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
767
eve ter sprake jullie massas op heer kernenergie hebben geen nut en god blijft winst boeken op verschillende spelers? of jullie stam moet wakker worden of het gaat er niet veel beter uit zien
 
Reactiescore
1.365
Je zegt het zelf, is wel de waarheid ^^

En overdrijven kan je wel, met heel de stam. Enkel frontspelers gingen er op met 2 spelers die naast de frontspelers liggen. Denk dat dit nog niet de helft van de stam was. Dus beetje relativeren ^^

Nee joh.

eve ter sprake jullie massas op heer kernenergie hebben geen nut en god blijft winst boeken op verschillende spelers? of jullie stam moet wakker worden of het gaat er niet veel beter uit zien

Ach jochie toch :).
We komen nog wel terug hoor, maak je maar geen zorgen :D.
Knallen op den duur zo door jullie stacks heen.
Vindt het alleen mooi als ik iets nuttigs post niemand wat zegt en jullie eens geluk hebben door gedoe iedereen van jullie stam het meteen leuk vindt :p.
 
Reactiescore
767
Nee joh.



Ach jochie toch :).
We komen nog wel terug hoor, maak je maar geen zorgen :D.
Knallen op den duur zo door jullie stacks heen.
Vindt het alleen mooi als ik iets nuttigs post niemand wat zegt en jullie eens geluk hebben door gedoe iedereen van jullie stam het meteen leuk vindt :p.


dit is dus het probleem dit lul je al hoeveel dagen/weken/maanden? je bent zelf louter inactief op je acc en je doet atm geen ruk op het sturen van clears op heer kernenergie na wat tot nu toe geen verschul uit maakt . stop met die egoisme en ga als een stamfungeren misschien dat de w nog eens leuk word
 

DeletedUser59368

Guest
Hejo, dit is Spotprent wil geen blabla zien!
Bitch slap voor jullie allemaal!

2pbqbhg
 
Reactiescore
614
Spotprent of keiharde feiten? Ik laat de cijfers bij deze spreken.
Van 16 mil verschil naar minder dan 1,5 mil op dit moment, 90% afname van jullie puntenvoorsprong in 4 weken tijd
(tw-stats plaatje loopt helaas wat achter).
We laten de cijfers spreken voor ons.jpg
 
Reactiescore
1.075
feit is dat er gewoon niet meer gedeffed word en er ook nog nauwelijks de moeite voor gedaan zal worden, kans is ook bijzonder groot dat er momenteel enkele accs op delete staan tbh :p
 

DeletedUser77704

Guest
feit is dat er gewoon niet meer gedeffed word en er ook nog nauwelijks de moeite voor gedaan zal worden, kans is ook bijzonder groot dat er momenteel enkele accs op delete staan tbh :p

Lekker zwak, terwijl nog niks verloren is. Typisch Hunt
 

DeletedUser76055

Guest
feit is dat er gewoon niet meer gedeffed word en er ook nog nauwelijks de moeite voor gedaan zal worden, kans is ook bijzonder groot dat er momenteel enkele accs op delete staan tbh :p

Hmmmmm... Ik snap jou niet... Vorige week kwam je nog neuten dat er niets verloren was en alle verliezen te verwachten waren enzo... Nu kom je zeggen dat niemand nog deft...
 
Reactiescore
1.075
Hmmmmm... Ik snap jou niet... Vorige week kwam je nog neuten dat er niets verloren was en alle verliezen te verwachten waren enzo... Nu kom je zeggen dat niemand nog deft...

tja aan mij moet je t niet wijten, als het aan mij lag ging het gewoon verder, maar als iedereen random verdwijnt of quit, gaat runnen bij incs etc etc ga ik mn tijd er ook niet meer in steken, heb wel andere dingen te doen :p
 
Bovenaan