Spotprenten

Reactiescore
3.457
Iedereen kan zien aan de stats dat de speler al lang en breed was gaan rennen totdat God smeekte om de vv. ( speler stond op delete trouwens)


Zo hypocriet weer dit maar dat zijn de lezers nu wel gewend van het af, alhoewel?
Kan je überhaupt wennen aan zoveel hypocrisie ?
 
Reactiescore
533
Iedereen kan zien aan de stats dat de speler al lang en breed was gaan rennen totdat God smeekte om de vv. ( speler stond op delete trouwens)
Er werden 200 punten bb dorpen mee gepakt,need i say more?

Zo hypocriet weer dit maar dat zijn de lezers nu wel gewend van het af, alhoewel?
Kan je überhaupt wennen aan zoveel hypocrisie ?
Dag 1 vv in handen van Johnny: 60dagen vv bereikt, tja ik heb veel barbs ge-edelt.

Maar nogmaals probeer dit te houden bij spotprenten aub. Wil je alsnog verder discussiëren pm me dan.
 
Reactiescore
3.457
Dag 1 vv in handen van Johnny: 60dagen vv bereikt, tja ik heb veel barbs ge-edelt.

Maar nogmaals probeer dit te houden bij spotprenten aub. Wil je alsnog verder discussiëren pm me dan.
Ah dus wie is er vies?
170 punten bb dorpen edelen bij hem en dan vind je het gek dat hij reageerd met katas?
Goed we weten je niveau weer Johnny fijn dat jij jezelf exposed, scheelt mij weer typen :biggrin:
 
Reactiescore
533
Ah dus wie is er vies?
170 punten bb dorpen edelen bij hem en dan vind je het gek dat hij reageerd met katas?
Goed we weten je niveau weer Johnny fijn dat jij jezelf exposed, scheelt mij weer typen :biggrin:
Inge (dat was het toch), leer eens te kalmeren.

Jullie mogen wel spotprenten maken over mij, kan ik best wel tegen btw, maar ik mag niet lachen met de zoveelste "overtreding"(bij geen betere benaming) van Hunt?
Persoonlijk vind ik het gebruik van kata's niet zo erg hoor. Daar heb ik al talloze discussie over gevoerd waarbij ik het geroep tegen kata's overroepen vind.

En nu zie ik dat Hunt het doet, terwijl ze zogezegd foutloos zijn? Ik vind het best grappig en het is een spotprentje daarover. Leer eens te lachen aub, het leven is al zo zuur.

En probeer het spotprenten-topic niet verzieken met je geklaag over de machtige Johnny, wil je dan toch praten spreek me dan in pm.
 
Reactiescore
3.457
Het is pas een overtreding als er een afspraak is :)

Klagen laat ik aan jou over aangezien jij steeds degene bent die begint,maar we beginnen al aan je te wennen hoor, dont worry^^


En btw waar zeggen wij dat Hunt foutloos is?
Citaat of screen aub!
Oh nee die zijn er niet ...:biggrin:
 
Reactiescore
533
27un5x.jpg
 
Reactiescore
533
Bon omdat ze toch een gevoelig teentje hebben, onze jagers:
27unak.jpg
 
Reactiescore
533
27uny8.jpg
 
Reactiescore
533
Reactiescore
533
27upmc.jpg
 
Reactiescore
3.457
Ga maar weer vv-en dan halen we de dorpen weer met bakken binnen:biggrin:

gaOpb_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
3.457
De reacties in Hunt wanneer Johnny deft

bXy9j_fi-200x200.gif
 
Reactiescore
533
Nu nog proberen wat juiste dingen te verkondigen en het was 10/10 Inge ;)

Maar ik zie dat je potentieel hebt.
 
Reactiescore
3.457
Nu nog proberen wat juiste dingen te verkondigen en het was 10/10 Inge ;)

Maar ik zie dat je potentieel hebt.
Bwa we hebben genoeg gezien :)

Als je het wil hebben over je deff flaters mag je mij gerust een Pm sturen hoor?
 
Reactiescore
533
done, zo snel kan dat dus gaan Inge een pm sturen.
 
Reactiescore
3.457
Alleen jammer dat ik je in de wacht moet zetten aangezien ik eerst mijn fanmail nog moet beantwoorden ^^

Start maar een verhaal op, ik antwoord in de middag
 
Bovenaan