Spotprenten

DeletedUser77710

Guest
de11c7d320a345658467208d6b743fec.png

Wel beetje laag als je dit gewoon overneemt van iemand anders, vindt dan zelf iets uit...
 

DeletedUser74201

Guest
98% van de spotprenten is plagiaat, of is er hier iemand die betaald voor stockfoto's?
 

DeletedUser5114

Guest
Waarom heb je ons op dat kaartje afgebeeld, wil wel eens weten wanneer wij samengewerkt hebben met Fide?
 
Reactiescore
2.508
Het is toch wel bekend dat jullie gewoon enkel wachten op die aansluiting met Fide..

Nu gaat het spannend worden, maar deze opmerking is misplaatst. Twee weken geleden hebben wij aan jullie aangegeven dat we wilde afwachten wat er van Ui gaat worden. Sindsdien hebben we niks meer van jullie kant gehoord(we hebben zelfs met jullie leiding gecalt, maar hier is dit gedeelte niet tensprake gebracht). Maar deze opmerking van jou geeft duidelijk aan waarom, jullie, Ui zolang de radio stil hebben gehouden.
 

DeletedUser7072

Guest
Het is toch wel bekend dat jullie gewoon enkel wachten op die aansluiting met Fide..

Lijkt me voor hun wel de enige realistische optie ja, ze moeten of naar met UI of naar Fide, anders kiezen ze wel voor een heeeele grote uitdaging.

Nu gaat het spannend worden, maar deze opmerking is misplaatst. Twee weken geleden hebben wij aan jullie aangegeven dat we wilde afwachten wat er van Ui gaat worden. Sindsdien hebben we niks meer van jullie kant gehoord(we hebben zelfs met jullie leiding gecalt, maar hier is dit gedeelte niet tensprake gebracht). Maar deze opmerking van jou geeft duidelijk aan waarom, jullie, Ui zolang de radio stil hebben gehouden.

Ik ben ook wel benieuwd wat mazzelventje gaat doen, en of jullie je daarbij aansluiten.
 

DeletedUser64230

Guest
Nu gaat het spannend worden, maar deze opmerking is misplaatst. Twee weken geleden hebben wij aan jullie aangegeven dat we wilde afwachten wat er van Ui gaat worden. Sindsdien hebben we niks meer van jullie kant gehoord(we hebben zelfs met jullie leiding gecalt, maar hier is dit gedeelte niet tensprake gebracht). Maar deze opmerking van jou geeft duidelijk aan waarom, jullie, Ui zolang de radio stil hebben gehouden.

dit is echt bull aldo :p
enige wat jullie nonstop roepen is "we willen nog even wachten"
ALS het onderwerp aangesneden werd op elk moment over afgelopen 4 weken vermeed je het :p
 
Reactiescore
2.508
dit is echt bull aldo :p
enige wat jullie nonstop roepen is "we willen nog even wachten"
ALS het onderwerp aangesneden werd op elk moment over afgelopen 4 weken vermeed je het :p

Ik zie het probleem hierin niet? Geduld beschouw ik als een sterke eigenschap. Maar wij snappen echt wel dat wij zeer binnenkort moeten kiezen. En het klopt dat ons contact met Fide beter wordt, maar dit hebben jullie ook deels aan jullie zelf te danken.
 

DeletedUser69389

Guest
Aldo en ik in 1 stam lijkt mij zeer sterk na onze aanvaring in Wind....
 

DeletedUser64230

Guest
Ik zie het probleem hierin niet? Geduld beschouw ik als een sterke eigenschap. Maar wij snappen echt wel dat wij zeer binnenkort moeten kiezen. En het klopt dat ons contact met Fide beter wordt, maar dit hebben jullie ook deels aan jullie zelf te danken.

Ik zei ook niet dat geduld een slechte eigenschap is :p
als er iemand toch geduldig is he haha

Maar ik snap je keuze either way hoor :eek: ik denk alleen dat je opmerking over het feit dat wij geen initiatief toonde een beetje scheef is :p
want als je geen response krijgt op dat soort initiatief ga je niet extra je best te doen om je standpunten opnieuw duidelijk te maken zonder extra argumenten :p
 
Reactiescore
3.540
ja boeie wij ownen jullie noobs

Zo mag ik het horen Jimmy, beetje smacktalk! We lusten jullie rauw! (Technisch gezien lusten wij jullie niet rauw want zebra's zijn herbivoren dus moet ik iets anders uitdagends zeggen maar kan even niks bedenken.)
 
Bovenaan